Regelmatig lees ik hier dat iemand z'n caravan schoonmaakt met dasty...
hieronder een link naar het resultaat van dasty:
http://forum.carclean.nl/cc_postst3415/ ... HELPT.aspx
Dasty
Re: Dasty
Da's volgens mij ook het probleem.tjonge...
waarschijnlijk is de punto met een middel x gepoetst, misschien wel met een rode autopoets....
door het wassen en de dasty is al die troep opgelost en komt deze 'schade' naar boven.
Ik heb nooit problemen ondervonden met Dasty en auto- of caravanlakken.
Nooit laten inwerken (behalve op bijvoorbeeld een baggervet motorblok), opspuiten en gelijk wassen is het devies.
Met de lak op de foto's is verder niets aan de hand, goede autowas erop en hij ziet er weer prima uit gok ik.
Ford Focus 1.5 ST 182pk (Magnetic Grey) met een laagvliegende scharrel Kip Kompakt 37 EKV Special
Niet alleen wat je wil uit dat draadje copieren deusjevo...
Je hebt wel gelijk dat je het absoluut niet mag laten intrekken, mijn link is alleen maar bedoeld als een waarschuwing tegen het "onzorgvuldig" gebruik van de dastyHet is uiteindelijk inderdaad zeker weten de dasty geweest diablo surprised . Gelukkig hiervan geleerd. Denk eerlijk gezegd ook wel dat het aan singe stage lakken of lakken zonder blanke laklaag ligt. Tenminste, Ik heb dasty voor de sponingen regelmatig op de bmw geprobeerd (sponningen e.d) en liep daardoor beetje op de daaronder liggende delen uit en daar was er geen probleem. De blanke laklaag ving dat dus als het ware wat meer op. Neemt niet weg dat dit dus eigelijk te agressief is en bij deze word verbannen!!!!!!!
Ben gisteravond om 23boos0 nog begonnen met de motorkap en zijflanken tot 24boos0. Vond het wel welletjes toen. Alles op de DAP ( nog ff snel opgehaald) behalve glaze en wax. 3 passes ssr2.5 op lake county wit. En daarna alles afgewerkt met 1 pass swirlx op lichtgroen. Daarna glaze (m7) en wax (natty's Blue)
Het resultaat mag er nu gelukkig zijn.
Onnodige quotes kan je verwijderen of aanpassen tochSignMaker schreef:Niet alleen wat je wil uit dat draadje copieren deusjevo...
Ford Focus 1.5 ST 182pk (Magnetic Grey) met een laagvliegende scharrel Kip Kompakt 37 EKV Special
Dat is ook het hele probleem in deze. Ook met een shampo van Valma kun je dergelijke 'problemen' ook krijgen. Er staat niet voor niets op de fles dat je de auto niet in de stralende zon moet wassen. Dat geldt evenzo voor Dasty uiteraard. Je ziet aan de strepen dat de auto opgedroogd is voordat er afgespoeld werd, als er al afgespoeld is.SignMaker schreef:Je hebt wel gelijk dat je het absoluut niet mag laten intrekken, mijn link is alleen maar bedoeld als een waarschuwing tegen het "onzorgvuldig" gebruik van de dasty
Mijn inziens kunnen ze geen auto wassen.
Lekker strak lijfie toppie.gif