Gezocht: Camping in Spanje voor jong gezin

Plaats reactie
willianv
Berichten: 1097
Lid geworden op: zo 15 feb 2009 14:55
Locatie: Omg. Eindhoven...

Gezocht: Camping in Spanje voor jong gezin

Bericht door willianv » di 2 jun 2009 22:47

Hallo,

wij willen graag de 2e en 3e week van juli naar een camping in Spanje gaan met onze kids van 3,5 jaar oud en van 3 maanden oud.
We zouden graag terug gaan naar Las Dunas, maar deze heeft geen 'grote' plaatsen meer beschikbaar in deze periode.
Wie weet een leuke camping, liefst aan het strand en met een zwembad waar de kinderen ook iets kunnen?

De campingplaats moet geschikt zijn voor een caravan van 5,60 meter opbouw, dus het zal ongeveer 7 meter lengte totaal zijn.

In september gaan we 2 weekjes naar Camping Isolino aan het Lago Maggiore, ervaringen met deze camping zijn ook welkom.

Natuurlijk heb ik zoover.nl al bezocht, maar ik weet niet in hoeverre ik die informatie serieus kan nemen. Heb namelijk het idee dat veel schrijvers van recensies nogal ' jeugdig' zijn...

Gr
WillianV
Momenteel weer caravan- en camperloos….

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19811
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: Gezocht: Camping in Spanje voor jong gezin

Bericht door Daphne » wo 3 jun 2009 00:24

Camping L'Amfora. Tis de buurcamping van Las Dunas, maar dat weet je natuurlijk wel. En L'Amfora heeft ook extra grote plaatsen van 180 m2.
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

Gebruikersavatar
Stoekie
Erelid
Berichten: 4872
Lid geworden op: za 11 feb 2006 11:17
Locatie: Noord-Limburg

Re: Gezocht: Camping in Spanje voor jong gezin

Bericht door Stoekie » wo 3 jun 2009 20:05

Wij zijn afgelopen jaar naar camping L'Amfora geweest en hadden dus zo'n grote plaats met eigen sanitair.
Doch, die plaatsen zijn meestal in no-time uitverkocht..... vooral in het hoogseizoen.
Overigens zijn de 'normale' plaatsen op L'amfora ook niet 'klein' te noemen.

Trouwens..... aan de Costa's barst het werkelijk van de campings....

Een mooie die mij is bijgebleven was Cambrils Park in Tarragonna (stukje verder dan Barcelona) Grote camping met mooie animatie bij het grote zwembad (incl. bar in het zwembad 8) :D )
Nadeel als je van het strand houdt.......da's een stukje lopen :?

Verder zijn we inmiddels 2 keer op camping Delfin Verde (Torroella de Montgri .....vlakbij L-Estartit) geweest.....ook een grote camping met een groot (maar voor die camping niet groot genoeg) zwembad....
Voordeel.......de camping heeft een zeer groot eigen strand.
Thuis heb ík de broek aan....... Alleen bepaalt mijn vrouw wélke

Gebruikersavatar
Loesje
Berichten: 119
Lid geworden op: zo 7 sep 2008 23:16
Locatie: Baarle-nassau

Re: Gezocht: Camping in Spanje voor jong gezin

Bericht door Loesje » wo 3 jun 2009 22:19

Camping Nautic Almata..Hele mooi en leuke camping..grote plaatsen genoeg..Kampeerders gezien met een bba bus!!
wat Isolini betreft..Leuke camping...Is ondertussen toch al weer 5 jaar geleden..!!staat langst één kant van de camping riet met water!!dus..Muggen..toen wij er waren was het water uitgedroogd en geen last van muggen maar je weet maar nooit..dus smeerspul meenemen is een must!!De eilandjes moet je gedaan hebben!!Isola bella /madra/pescatore !!
en het dorpje Stresa is ook een must...en s'avonds bij de italiaan een ijsje gaan eten...(voor de brug alvorens je de camping oprijdt) ik veronderstel dat die er nog is...was altijd zo druk en lekker ijs!!
Veel plezier..enne..trouwens heel kindvriendelijk water...mooi uitzicht op de bergen..!!

Apejoekie

Re: Gezocht: Camping in Spanje voor jong gezin

Bericht door Apejoekie » vr 5 jun 2009 09:05

Wij reizen af naar Camping Laguna (Castello D'Empurias/Rosas)

Onze dochter die nu 4 is heeft het er het hele jaar over. Uitstekend naar haar zin op het strand of in het zwembad! Voor het eerst in het hoogseizoen maar van familie en collega's gehoord dat het kinderentertainment dan ook top is. Er is over deze camping al meer op het forum geschreven dus even de zoekfunctie gebruiken voor meer info toppie.gif

Veel plezier met het uitzoeken en maken van je keuze!

LekensMark
Berichten: 1037
Lid geworden op: za 5 feb 2005 19:38
Locatie: Ekeren-Antwerpen

Re: Gezocht: Camping in Spanje voor jong gezin

Bericht door LekensMark » za 6 jun 2009 21:49

Wij zijn 2 jaar geleden naar camping laguna geweest en we vonden deze camping toch niet zo goed, er waren best wel + punten maar jammer genoeg ook wel wat - punten. De harde wind waardoor we soms dagen niet naar het strand konden, de overvloed van duiven en hun stront en de paarden die van alles lieten vallen op het zandpad naast de camping (en het werd niet opgekuist) waren o.a de puntjes waardoor we besloten hebben deze camping niet meer aan te doen.
Volkswagen Caddy+ Dethleffs Family

willianv
Berichten: 1097
Lid geworden op: zo 15 feb 2009 14:55
Locatie: Omg. Eindhoven...

Re: Gezocht: Camping in Spanje voor jong gezin

Bericht door willianv » zo 7 jun 2009 22:29

We zijn eruit..

De eerste 3 weken van juli gaan we naar park playa bara in Spanje, even wat familie opzoeken die daar ook staan.

De eerste 2 weken van september gaan we naar Isolino aan het Lago Maggiore, hebben daar een mooie grote plaats aan het meer kunnen reserveren.
Momenteel weer caravan- en camperloos….

hermanVB
Berichten: 172
Lid geworden op: wo 10 jun 2009 08:06
Locatie: BE Mechelen
Contacteer:

Re: Gezocht: Camping in Spanje voor jong gezin

Bericht door hermanVB » di 23 jun 2009 15:00

Camping La Ballena Alegre.
Das volgens mij daar ergens in de buurt. (Sant Pere Pescador Costa Brava)
Ben daar een weekje geweest in een bungalow.
Verschillende vrienden/dorpsgenoten van mij gaan daar al vele jaren tot hun grote voldoening.
Zeer net sanitair.
Goed georganiseerde kinderannimatie.
Knaus Komfort 325

daniella

Re: Gezocht: Camping in Spanje voor jong gezin

Bericht door daniella » wo 8 jun 2011 08:55

hallo wij zijn in 2010 naar camping emporda geweest dit was ook een leuke simpele camping met veel te doen voor de kids het ligt in estratit
groetejs daniella :wink: :wink: :wink:

Gebruikersavatar
Dutchdrummer
Berichten: 1255
Lid geworden op: do 27 okt 2005 14:03
Locatie: NBr NL

Re: Gezocht: Camping in Spanje voor jong gezin

Bericht door Dutchdrummer » do 9 jun 2011 12:06

Ik heb zo'n vermoeden dat de starter van dit draadje deze informatie al lang niet meer nodig heeft, daar het een vraag betrof van 2 juni 2009........

Mss een slotje op dit draadje?

Groet,

Joost
Don't count the days.
Make the days count.

Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Spanje”