Hoi,
ik was hier net aan het lezen over een update van Mach en ik vroeg me af hoe je kunt zien / weten of je caravan deze ook aan boord heeft? Ik heb een 2de hands Adora 673 pk gekocht van het jaar 2020. Enig idee waar ik dat zou kunnen terugvinden? of gewoon zelf eens proberen door de app te downloaden?
grtz
Adria Adora 673 PK 2020 Mach?
Adria Adora 673 PK 2020 Mach?
Adria Adora 673 PK achter een Volvo XC90 T8
Re: Adria Adora 673 PK 2020 Mach?
Het makkelijkste is om de app te downloaden, dan kun je de Mach ook gebruiken.
Als je dan verbonden bent, kun je in de instellingen (bij Android door op het tandwieloverbrenging te klikken) in het menu kiezen voor "software-update". Dan kijkt hij zelf of er een update is en zoja, meteen installeren.
Als je dan verbonden bent, kun je in de instellingen (bij Android door op het tandwieloverbrenging te klikken) in het menu kiezen voor "software-update". Dan kijkt hij zelf of er een update is en zoja, meteen installeren.
Adria Adora 613 UT - Volvo V60 T8 my2023.5
Vroeger een TEC 580 TKM
Vroeger een TEC 580 TKM
Thx, ik zal het vanavond eens proberen.
Ik denk niet dat mijn caravan de Mach aan boord heeft. Als ik de app download, vraagt hij mij om een QR code te scannen, maar ik vind deze nergens. Iemand een idee waar deze eventueel zou verstopt zitten? Ik vind er bijzonder weinig over via google. Thx alvast
Bij mij zit de Mach module achter een dun plaatje in het bovenkastje naast de deur.
Daar.zit bij mij ook een QR-code.
Volgens mij kun je het ook zien aan de beschikbare Blietooth verbindingen. Als de caravan stroom krijgt en aan staat (via de grote knop boven de deur, moet er een Bluetooth verbinding zijn (waarmee je niet rechtstreeks, maar alleen via de app, kunt verbinden).
Daar.zit bij mij ook een QR-code.
Volgens mij kun je het ook zien aan de beschikbare Blietooth verbindingen. Als de caravan stroom krijgt en aan staat (via de grote knop boven de deur, moet er een Bluetooth verbinding zijn (waarmee je niet rechtstreeks, maar alleen via de app, kunt verbinden).
Vroeger een TEC 580 TKM
Vroeger een TEC 580 TKM
Ok, dat krijg ik dus niet. Ik kan wel met 2 Adria's verbinden met Bluetooth (de speakers van in het living gedeelte en speakers in de tienerkamer).
Je kunt ook niet (buiten de app om) met de Mach verbinden. Maar als je ook niets ziet dan heb je waarschijnlijk geen Mach. Mach is optioneel.
Vroeger een TEC 580 TKM
Vroeger een TEC 580 TKM