Wie kan onze caravan in Frankrijk verplaatsen?

Voor algemene zaken m.b.t. de caravan waar elders op het forum geen onderwerp voor is.
Plaats reactie
Pauline
Berichten: 2
Lid geworden op: za 2 mar 2024 15:34
Contacteer:

Wie kan onze caravan in Frankrijk verplaatsen?

Bericht door Pauline » za 2 mar 2024 16:34

Beste allemaal,

Net nieuw op dit forum! Ik heb een vraag. Onze caravan staat in Frankrijk net onder Valance, een dubbelasser. Wij zijn op zoek naar iemand of een organisatie die onze caravan voor ons kan verplaatsen naar een camping 3 uur ten zuid-oosten van Valance en na een maand ook weer terug naar Valance. Iemand tips? Zou geweldig zijn. Wij zijn niet meer in staat met die grote caravan te rijden, maar zijn wel erg verknocht aan 'ons huisje'. Graag horen wij! Dank alvast!

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 36282
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: Wie kan onze caravan in Frankrijk verplaatsen?

Bericht door Chris » za 2 mar 2024 17:12

Misschien handig om te weten wat deze tandemasser weegt.
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

Gebruikersavatar
deusjevo
Berichten: 18376
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 18:55
Locatie: Omgeving Rotjeknor

Re: Wie kan onze caravan in Frankrijk verplaatsen?

Bericht door deusjevo » za 2 mar 2024 17:46

En wat de technische staat van deze caravan is en wanneer hij laatstelijk in beweging is geweest
Ford Focus 1.5 ST 182pk (Magnetic Grey) met een laagvliegende Kip Kompakt 37 EKV

Gebruikersavatar
SBerend
Berichten: 2557
Lid geworden op: di 20 okt 2020 14:05
Locatie: Midden-Drenthe

Re: Wie kan onze caravan in Frankrijk verplaatsen?

Bericht door SBerend » za 2 mar 2024 19:24

Echt persoonlijk. Onze auto kan het sowieso niet aan maar zou juridisch niet eens willen. Vraag een bergingsbedrijf uit de buurt.
Lekker broezen met Volvo V40 D3 RDesign en daarachter Dethleffs C’go 415 QL

Pauline
Berichten: 2
Lid geworden op: za 2 mar 2024 15:34
Contacteer:

Re: Wie kan onze caravan in Frankrijk verplaatsen?

Bericht door Pauline » zo 3 mar 2024 21:59

Caravan weegt 1900 kg en is in goede staat en vorig jaar nog in beweging geweest. Wordt keurig netjes elk jaar onderhouden. Juridisch is nog wel een goeie. Een bedrijf is denk ik daardoor beter. Dank alvast voor deze reacties! Hartelijke groet, Pauline

Lucas
Berichten: 973
Lid geworden op: wo 14 jun 2017 17:39

Re: Wie kan onze caravan in Frankrijk verplaatsen?

Bericht door Lucas » zo 3 mar 2024 22:05

Filip Caravans in Hippolytushoef biedt transport van caravans van en naar Spanje aan. Wie weet kunnen ze wat betekenen.

Deze mensen doen dit ook: https://www.marktplaats.nl/v/watersport ... -transport

Er was vroeger nog iemand die beroepsmatig als eenpitter caravans door heel Europa bracht, die sliep dan onderweg erin met zijn eigen slaapzak. Misschien vind ik die gegevens nog.

Hansauvergne
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 6 apr 2022 21:12

Re: Wie kan onze caravan in Frankrijk verplaatsen?

Bericht door Hansauvergne » za 6 apr 2024 20:53

ik woon in Frankrijk en ik denk idd dat een bergingsbedrijf de klus kan klaren ivm verzekering, ws kan ANWB je helpen met naam, etc en dan bellen, als je onvoldoende Frans spreekt, kun je contact zoeken met NL-ers in de buurt via RaadenDaad, s6s, Hans

Gebruikersavatar
dieseltijger
Berichten: 11221
Lid geworden op: do 18 apr 2013 14:59

Re: Wie kan onze caravan in Frankrijk verplaatsen?

Bericht door dieseltijger » wo 10 apr 2024 08:02

Praat eens met de eigenaar van de camping zou ik zeggen. Je bent niet de enige, en lokaal zoeken is goedkoper.
Pluimvee met vele onnodige opties, getrokken door een Avensis blackedition met achterruitverwarming en een asbakje

stronk
Berichten: 800
Lid geworden op: ma 19 jun 2017 12:29

Re: Wie kan onze caravan in Frankrijk verplaatsen?

Bericht door stronk » wo 10 apr 2024 08:38

TS is drie dagen aanwezig geweest....ruim een maand geleden....denk dat ze iets gevonden heeft.

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”