EricS schreef: ↑zo 13 okt 2024 20:48
Collega heeft dit voorjaar een nieuwe model 3 mogen ophalen. Met de trein en bus naar industriegebied (ergens onder Arnhem..). Toen nog flink stuk lopen in de regen...
In een heel grote hal honderden nieuwe Tesla's. Hier de sleutels, zoek hem maar op vertelde men. Daarna heel summier uitleg en grote schrik...nog geen 40km range ! Beetje bijladen had men geen tijd voor gehad.
Tja...
Gelukkig heb ik een fatsoenlijke werkgever zullen we dan maar zeggen
Maar even serieus, trein, bus dan lopen in de regen
gelukkig heb ik een fijne familie en vriendenkring, mocht het nodig zijn, dan wordt dat geregeld, bij mijn vorige werkgever moest ik de auto terugbrengen naar Duitsland, het kantoor waar ik werkte, een goede vriend van me is meegereden toen ik de XC60 terugbracht
bij Tesla kun je inderdaad je "oude" leasewagen niet inleveren meestal (zoals geschreven bij Zwolle blijkbaar wel), daarom werkt Multilease (mijn nieuwe maatschappij) met Fleetport, waar dat dus wel allemaal voor je geregeld wordt, zoals ik ook al schreef, thuis afleveren kan ook gewoon, maar dan moet je idd de "oude" auto nog wegbrengen, dus bij een wissel niet handig, maar een eerste auto wel.
Ik denk dat het te maken heeft met welke afspraken je werkgever met de leasemij heeft, want echt trein, bus wandelen in de regen, dat heb ik in meer dan 30 jaar nog nooit hoeven doen.
helemaal leeg is wel heel schraal idd
Granny zit er niet meer bij begreep ik, dus die bestellen we dan even op de CC van de zaak, want die wil ik wel mee hebben, je weet maar nooit
Tesla model Y long Range AWD en een Saab 9-3 Cabrio 2.0t uit 2004 met de oeroude Kip KG-45 TLB (1989)