Met auto & caravan voor het eerst

Plaats reactie
Anne68
Berichten: 18
Lid geworden op: zo 4 apr 2021 14:00

Met auto & caravan voor het eerst

Bericht door Anne68 » do 14 dec 2023 13:22

Hallo iedereen,

Ik heb een algemene vraag.
Wat kost een gemiddelde camping in de VK?
Auto met een kleine caravan en één persoon met electra?
Het was een Dacia Sandero TCe 90 (2017)met een Kip Kompakt MK37 ek (1997) kus.gif
Maar nu met een Peugeot 208 GT line THP110 (2017) mrgreen.gif

Gebruikersavatar
dehoekies
Berichten: 619
Lid geworden op: za 20 aug 2022 19:29

Re: Met auto & caravan voor het eerst

Bericht door dehoekies » do 14 dec 2023 13:51

Google kan je hier in helpen want dan geef je je voorkeuren en dergelijke in ( https://www.anwbcamping.nl/groot-britta ... coFilter=0
het is voor iedereen verschillend wat vind men gemiddeld en wat verwacht je op een camping
Gepensioneerden hebben nooit vakantie, ik ook niet ik ga ontdekken awhoea.gif
Groetjes Peter & Marijke Hoekstra
Best

Mazda CX 5 luxery 2.0 ltr 213 Nm/165 PK/121 kW uit 2022 met Hobby 495 UL Excellent

henny van E
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 24 sep 2023 09:40

Re: Met auto & caravan voor het eerst

Bericht door henny van E » do 14 dec 2023 16:57

https://www.campingandcaravanningclub.co.uk/membership/


Als wij naar GB gingen dan werden wij lid van de Camping and Caravanning Club voor 3 maanden . Korting op overtocht ( boek vroeg, zoveel meer korting) máár ook op veel campings. Gingen nóóit in hoogseizoen ( meestal de maand juni) dus weet niet hoe de prijzen dan zijn.

Succes met alles uitzoeken thumbup.gif
Volvo XC70 met een Avento 420 ( uit 2004)

Gebruikersavatar
QuickFix
Berichten: 59
Lid geworden op: vr 25 nov 2022 16:50

Re: Met auto & caravan voor het eerst

Bericht door QuickFix » do 14 dec 2023 17:35

Wij zijn afgelopen juni met mijn Predom naar het zuiden van het VK gegaan.
 
Camping UK.jpg
 
De eerste nacht vonden we een camping op de bonnefooi (weet niet meer wat het kostte, maar het "Voelde" niet verkeerd) en de tweede nacht hebben wij een camping uit de ACSI gids gehaald, maar toen we daar aankwamen bleek een overnachting £70 te zijn, wat we wel erg veel geld vonden (maar ja, je moet toch ergens staan) en werd ons verteld dat de ACSI kortingspas daar niet geldig was. :roll:

Direct dezelfde avond maar op het internet gezocht en toen kwamen we op PitchUp.com en daar waren we zeer over te spreken: normale prijzen en leuke campings, zeker als je een tourer, zonder veel eisen bent en goedkoop een camping zoekt.

Doorgaans waren we daar zo'n £25 per nacht kwijt, met elektra, met soms een enkele uitschieter tot £40.
Predom N126-D / Volvo XC90 2.9T6 AWD

Gebruikersavatar
yarrah
Berichten: 511
Lid geworden op: za 25 feb 2012 21:39

Re: Met auto & caravan voor het eerst

Bericht door yarrah » vr 15 dec 2023 13:32

Wij komen elk jaar in Engeland. Ik ben voor volgend jaar al aan het rondkijken naar campings in Wales. Voor de campings moet je bijna £30,00 incl elektra per nacht betalen de een wat meer dan de andere. WIFI is vrijwel bij elke camping gratis, nouja het zit bij de prijs in.
You only live once! Nope,… you only die once….live every day!!

Plaats reactie

Terug naar “Groot-Brittannië”