Camping port zelande

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Niels83
Berichten: 3726
Lid geworden op: ma 21 mei 2018 16:57

Camping port zelande

Bericht door Niels83 » vr 25 aug 2023 09:45

Hallo
Om de caravan te testen willen we in het weekend van 8 september nog weg. Omdat mijn neefje dan jarig is en in Zeeland woont wordt het Zeeland (of nou ja net niet dan).
Op de website staat dat je in het zwembad van Center Parcs mag. Maar kan je ook gebruik maken van de andere faciliteiten? Ik stel mij daar een vooral een binnenspeeltuin bij voor.

Gebruikersavatar
PD
Berichten: 23458
Lid geworden op: wo 16 jul 2014 11:12
Locatie: Wherever I lay my hat...

Re: Camping port zelande

Bericht door PD » vr 25 aug 2023 09:48

[re.gif]
De binnenspeeltuin is vrij toegankelijk, dus geen belemmering.

Persoonlijk vind ik de camping van Port Zelande wel heel erg vervallen, dus stel je van de camping zelf vooral niet teveel voor.
Fendt Brillant 650 TF (2018), Land Rover Discovery-5 HSE 3.0 TDV6 Black Edition (2018)

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 36286
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: Camping port zelande

Bericht door Chris » vr 25 aug 2023 09:50

Weet je het zeker.. Camping Port Zelande??
Wat een droeve plek... camping is ( in ieder geval vorig jaar nog) in een soort verval lijkt wel.
Totaal geen aandacht voor.
Lees maar war reviews op zoover.
Meestal neem ik reviews met een flinke schep zout maar hier kan geen zout meer aan helpen.

Maar.. je mag alle faciliteiten gebruiken... dat weer wel.
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

Ben305
Berichten: 24
Lid geworden op: di 1 sep 2020 15:29

Re: Camping port zelande

Bericht door Ben305 » vr 25 aug 2023 10:45

2 jaar geleden 4 nachten in eind oktober er geweest. De camping was oke, maar daar kom je volgens mij ook niet perse voor.
Wij gingen in ieder geval voor het zwembad en andere faciliteiten van het park. En om wat dorpjes en stranden in Zeeland zelf te bezoeken en er lekker uit te waaien. (dat lukte toen prima, want het was stormachtig weer)

Of je nu in een huisje zit of op de camping staat maakt verder weinig uit, je neemt ook gewoon dezelfde route (als een deel van de huisjes-bezoekers) naar het zwembad.
Adria Adora 573 PT 2021 achter een BMW 545

Gebruikersavatar
VAM
Berichten: 173
Lid geworden op: do 28 jun 2018 09:29

Re: Camping port zelande

Bericht door VAM » za 26 aug 2023 10:04

De afgelopen vier jaren al drie keer een weekje op deze camping gestaan. Als het geen leuke camping was, dan was ik natuurlijk na één keer al afgehaakt!
Ik was er wél steeds in het voor- of na-seizoen, dat scheelt misschien?
Vriendelijk personeel en keurig schoongehouden sanitair.
Mazda CX5 met Kip Kompakt Travel 2019

Plaats reactie

Terug naar “Nederland”