Koelkast werkt niet naar behoren

Gebruikersavatar
HenkR
Berichten: 766
Lid geworden op: do 17 jul 2008 23:23
Locatie: Amersfoort (Vathorst) ps foto vorige woning

Re: Koelkast werkt niet naar behoren

Bericht door HenkR » do 15 jun 2023 23:46

Ik heb 2 ledjes bij mijn koelkast ingebouwd. 1 voor de 12V en 1 voor de 230V. Kan ik zien of er spanning op de koelkast staat en ze zijn parallel aan de verwarmingselementen aangesloten.
Dus als de thermostaat afslaat ook lampje uit. Nou moet zeggen gaat bijna nooit uit.
Mazda CX5 2.0 en Knaus 500 FVU 2014 en zelf geïnstalleerd: ATC, EVO plus + Optima Yellow 55 + LBC 512, Satenne R3, truma ultraheat, V/A/W meter, waternivo meter, ventilator achter kk en veel extra contactdozen en nog wat gadgets.

hwopke
Berichten: 21
Lid geworden op: wo 28 sep 2016 16:34

Re: Koelkast werkt niet naar behoren

Bericht door hwopke » vr 7 jul 2023 15:46

Even een update. Zijn nu weer even thuis. Hebben voor de zoveelste keer mail contact gehad met de dealer. Afspraak nu: de caravan van de week brengen. Zij gaan er een ventilator achter plaatsen. Wij gaan eind juli weer met de caravan weg en dan opnieuw testen. Mocht het niet geholpen hebben dan sturen ze de koelkast eind september op naar de fabriek. Die moet hem dan nakijken.We konden ook een nieuwe koelkast kopen maar dan met een zwarte deur. Past niet in het interieur en bovendien een stuk kleiner qwa inhoud. Kosten €.2100,- waarvan wij €.1000,- moesten betalen. Dat doen we niet. We wachten het voor nu dus even af.

hwopke
Berichten: 21
Lid geworden op: wo 28 sep 2016 16:34

Re: Koelkast werkt niet naar behoren

Bericht door hwopke » vr 7 jul 2023 15:48

Nog even een aanvulling. Geen kosten voor ons aan verbonden.

Plaats reactie

Terug naar “Knaus”