Eriba feeling 230 tips en suggesties

Plaats reactie
jpschouten
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 11 jun 2018 06:37

Eriba feeling 230 tips en suggesties

Bericht door jpschouten » zo 14 mei 2023 18:08

We hebben sinds kort een Eriba feeling en zijn er erg blij mee. Nu zijn we benieuwd of er nog andere mensen op dit forum een zelfde caravan hebben en wat voor dingen ze eraan veranderd/ verbeterd hebben. Zo zit er geen toilet ruimte in, wat voor mij geen probleem is (de caravan blijft compact en oogt ruim). Alleen mijn vrouw / kind vind het fijn om snachts even te plassen in de caravan. Ik dacht al aan de gaskachel weg te halen en daar een ruimte te creeeren voor een porti porti. Verder ben ik benieuwd wat mensen doen met de tafel. Laten jullie die in de kast staan? Wij willen namelijk planken maken zodat we daar kleding kwijt kunnen.

Alle tips en trucs zijn uiteraard welkom ;)

Gebruikersavatar
Eefje
Berichten: 430
Lid geworden op: zo 26 mar 2017 10:55
Locatie: regio oud blauw...

Re: Eriba feeling 230 tips en suggesties

Bericht door Eefje » ma 22 mei 2023 10:48

wij hebben een ander model (troll 540) waarbij de tafel langs de kast aan de buitenzijde staat, dus plankjes konden in de kast gemaakt worden. wij hebben wel een wc, dus gaskachel is er gewoon en die gebruiken we ook wel eens, dus ik zou die erin laten (onze voorkeur). evt kan je mss de portapotti onder het bed schuiven?
stel anders je vraag op een van de fb groepen voor eriba tourings, daar komen vast veel meer antwoorden op thumbup.gif
Eriba Touring Troll 540 en Kia Optima Sportswagon GT Line caravan.gif

jpschouten
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 11 jun 2018 06:37

Re: Eriba feeling 230 tips en suggesties

Bericht door jpschouten » ma 22 mei 2023 21:22

Dank voor je reactie. Heb je nog tips mbt tot groepen op Facebook ?

Gebruikersavatar
Eefje
Berichten: 430
Lid geworden op: zo 26 mar 2017 10:55
Locatie: regio oud blauw...

Re: Eriba feeling 230 tips en suggesties

Bericht door Eefje » wo 24 mei 2023 18:22

ik lees net nog een keer je bericht door en zie dat ik het vorige keer verkeerd heb gelezen, ik dacht dat jullie ook een eriba touring hadden, maar jullie hebben een eriba feeling... daar weet ik helaas geen fb groepen voor, sorry stom.gif
Eriba Touring Troll 540 en Kia Optima Sportswagon GT Line caravan.gif

Gebruikersavatar
Richard24
Berichten: 66
Lid geworden op: zo 13 jan 2019 12:59
Locatie: Oostwoud

Re: Eriba feeling 230 tips en suggesties

Bericht door Richard24 » do 27 jul 2023 15:01

https://www.facebook.com/groups/3113686 ... ?ref=share

Misschien al gevonden maar bij deze de.li k naar de facebook pagina
Gr Richard
thumbup.gif Hobby 440 SF 2003 thumbup.gif

Hymer
Berichten: 11
Lid geworden op: vr 22 feb 2019 12:22

Re: Eriba feeling 230 tips en suggesties

Bericht door Hymer » zo 30 jul 2023 23:39

Hallo. Wij hebben 10 jaar een Eriba feeling 230 gehad. Een fantastische stabiele rijdende caravan. Altijd veel plezier aan beleeft.
De porta potti had zijn vaste plaats onder het bed. Het bed was meestal geïnstalleerd en opgemaakt. De tafel stond in de kast.
Alleen bij slecht weer kwam hij uit de kast. Wij hadden ook een plastic kastje in de kast staan voor de kleding en wat handdoeken.
Veel plezier met je caravan.
Eriba Nova Light 465 van 2020.
Volkswagen Tiquan 1.5 TSI DSG 2020

Plaats reactie

Terug naar “Eriba”