Rafter zijwand zakluifel

Bijzettenten, tenttapijt en/of andere vloeren.
Robert2305
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 2 apr 2023 21:19

Rafter zijwand zakluifel

Bericht door Robert2305 » za 22 apr 2023 06:34

Op zoek naar een rafter voor de zijwanden voor mijn zakluifel omnistor 1200 260 uitval 225.
Mijn campingzaak zegt dat er voor uitval onder de 300 geen universele rafters te verkrijgen zijn.
En je dan aangewezen bent op een originele zijwand van thule met meegeleverde rafter.
Echter kosten deze 125 euro en dat vind ik net even te gek ten opzichte van de universele rafters die op de markt zijn.
Heb zijn zijwanden van Reda/ Ten Cate met ritssluiting op de kop getikt . Moet toch niet zo zijn dat daar nu geen rafters voor te verkrijgen zijn.

Heb nog eens ingezoomd op de bevestiging van
de zijstang van de zakluifel . Mijn campingzaak zei dus dat daar links achter het zwarte blokje/haak een soort haak of pin in bevestigt wordt welke dus aan de rafter zit. En aan de andere zijde een punt welke in de cassette komt.
Hij liet echter doorschemeren dat het systeem een soort van gepatenteerd was, en dat andere bevestigingsmanieren geen garantie gaven dat de zijwand /rafter goed vast zit. Zou een kern van waarheid in kunnen zitten want ik zie nergens online een foto, instructie oid van hoe je dit nu bevestigt .
Om maar onder lichte dwang een originele thule rafter aan te schaffen. Want volgens hun niet verkrijgbaar bij thule voor een uitval van 200 of 225 zoals mijn omnistor 1200 .
Iemand de oplossing of met hetzelfde probleem?
Bijlagen
20230421_152007.jpg
Kia Niro 1.6 GDI Hybrid 🔋
Eifelland 350Q ⛺

Plaats reactie

Terug naar “Voortenten en luifels”