de kosten van ombouw tot camper

Alles wat betrekking heeft op campers
Plaats reactie
Eddy Lammens
Berichten: 6
Lid geworden op: za 18 dec 2021 14:23

de kosten van ombouw tot camper

Bericht door Eddy Lammens » ma 6 mar 2023 16:00

L.S.,

Bij het bouwen van je eigen camper zijn de kosten voor de meeste mensen één van de belangrijkste overwegingen om er überhaupt aan te beginnen, los van de uitdaging en het gevoel van trots dat het echt JOUW camper wordt met zeer persoonlijke accenten. In de huidige markt zijn campers erg duur en als je redelijk handig bent, kun je een busje voor een zeer schappelijke prijs zelf ombouwen. Die prijs wordt vooral bepaald door wat je wel en niet belangrijk vindt en hoeveel je uit handen geeft. Ik heb tijdens het proces van bouwen precies bijgehouden wat ik uitgegeven heb en dat in mijn website onder het hoofdje materialen (De materialen - De uitvoerbaarheid | De Magie van het Bouwen van je eigen Camper (de-magie-van-het-bouwen-van-je-eigen-camper.nl) weergegeven. Onder het hoofdje ‘de kosten’ (De kosten - Het eindresultaat | De Magie van het Bouwen van je eigen Camper (de-magie-van-het-bouwen-van-je-eigen-camper.nl) heb ik dit verder uitgewerkt. Het geeft een indruk wat je kan verwachten en het kan je doen besluiten je keuzes aan te passen. Bedenk daarbij altijd dat je jezelf prettig moet kunnen voelen in die zelfgebouwde camper binnen de mogelijkheden die je hebt.

Met hartelijke groeten
Eddy

Jaap van Duijn
Berichten: 1317
Lid geworden op: za 12 mei 2012 14:24
Locatie: Katwijk ZH

Re: de kosten van ombouw tot camper

Bericht door Jaap van Duijn » ma 6 mar 2023 16:37

@TS,

Voor deze vragen zou ik U aanraden om lid te worden van het camperforum.
Daar is het allemaal begonnen met zelfbouw tot nu de duurste van de duurste.
Na aanmelding en acceptatie stel je vragen duidelijk en kort.
Niet 5 zaken verschillend van elkaar en gebruik de zoek functie net als hier rechts boven.
Heel veel succes en dat je maar mag vinden wat nodig is.

Grtn Jaap van Duijn

Plaats reactie

Terug naar “Campers”