Deur Knaus 500QDK met of zonder raam

Gebruikersavatar
Aviva
Berichten: 2086
Lid geworden op: do 24 aug 2017 12:00

Re: Deur Knaus 500QDK met of zonder raam

Bericht door Aviva » zo 12 feb 2023 12:15

Je schrikt je kapot als je de offertes onder ogen krijgt vandaag de dag.
Het geldt overigens voor alles, van movers tot aan (Unico) tenten het is zo in prijs gestegen….
Kwam ik 3 jaar geleden onder de 30k uit voor hetgeen ik eventueel zou willen nu moet ik zeker aan 40k gaan denken.
Krijg dan ook wel meer terug voor mijn huidige dan toen, maar dan nog.

Het is mij ook al opgevallen dat de Silver Selection die Chris heeft voor behoorlijke bedragen te koop staan (je ziet ze overigens ook niet heel veel 2de hands).
Adria Aviva 390 PS achter een Hyundai I30 Wagon 1.5 T-GDI 48V Premium 160 pk | Lach, leef en geniet!
Truma SX mover | Unico Genua 280 + dakluifel | Unico Torino | in bestelling: Weinsberg CaraOne Hot Edition 480 EU

mark m
Berichten: 503
Lid geworden op: wo 24 jun 2020 19:57

Re: Deur Knaus 500QDK met of zonder raam

Bericht door mark m » zo 12 feb 2023 13:17

Chris schreef:
vr 10 feb 2023 23:21
Ho... die van jou verkoop je niet he... zit mijn zweet in..
Maar wat jij zag heb ik ook gezien.
Echt exorbitante prijzen.
Enige... die ocasion is er per direct.... die nieuwe is duurder en moet je maanden op wachten..
Is dat geld waard ??
Nee hoor, geen zorgen! knipoog.gif
Zoals genoemd gaat een nieuwe caravan incl. Toebehoren over de 40k euro.
We zouden nog wel een keer een 2,5m brede caravan met rondzit willen hebben nu de trekauto dat prima aankan. Echter is die 40k voor ons op dit moment gewoon simpelweg teveel geld voor een caravan. Je kan het maar 1x uitgeven en dat doen we op dit moment liever aan andere dingen. Over een paar jaar zien we wel weer verder.
Alfa Romeo Stelvio Super 2.0T Q4, '17

Met daarachter

Knaus Sport Silver Selection 540 FDK, '21
Met Unico Genua + Torino

Plaats reactie

Terug naar “Knaus”