Hoe plan je een rondreis?

Over routes naar verschillende vakantiebestemmingen en wat je daar allemaal kunt tegenkomen.
Reizigers

Re: Hoe plan je een rondreis?

Bericht door Reizigers » wo 9 nov 2022 10:40

@eurotrotter.

Noordkaap, geweldige reis.
Wij gingen van Denemarken oversteken naar Zweden, toen met de boot naar Turku, Finland.
Langs de Russische grens omhoog .
Voorbij de poolcirkel wordt de natuur kaler, maar indrukwekkend.
Bovenin weer de grens over naar Noorwegen en toen naar de Noordkaap.
Onderweg een gigantische noodstop. Er lag in een donkere tunnel een kudde rendieren te schuilen.
Na de Noordkaap over de Lofoten en fjorden langs de kust weer naar beneden.
Prachtige reis geweest.
Niks gepland, alleen als reisdoel de Noordkaap.
Zelfs de boot voor de terugweg ter plekke een ticket gekocht.

Gebruikersavatar
Rodo
Berichten: 962
Lid geworden op: di 23 aug 2022 13:11
Locatie: On the road somewhere

Re: Hoe plan je een rondreis?

Bericht door Rodo » wo 9 nov 2022 10:45

[re.gif] [re.gif]
In al die jaren eenmaal weggestuurd omdat de camping propvol zat, in het hoogseizoen. Een camping met 50 staanplaatsen is voor ons al groot genoeg en die zijn er legio die niet in gidsen staan. Ook vandaag de dag nog. Bellen vooraf gebeurd ook niet, gewoon voor de receptie gaan staan. Werkt echt.
Spending a fortune to live like a wanderer

Gebruikersavatar
Gemineye
Berichten: 3985
Lid geworden op: wo 22 mei 2013 09:18

Re: Hoe plan je een rondreis?

Bericht door Gemineye » wo 9 nov 2022 10:59

Chris schreef:
wo 9 nov 2022 10:28
Goeie ideeen allemaal.... thanx thumbup.gif

Dat "niks plannen" spreekt mij ook wel aan... maar ik moet mijn vrouw nog overtuigen.
Juist afgelopen zomer op de heenweg gelazer met het vinden van een overnachtings-camping gehad in Zuid Duitsland.... net verwacht dat het daar zo idioot druk zou zijn... mja.. dat was hoogseizoen.
Daar hoef ik dan geen rekening meer mee te houden... dat maakt het allemaal veel "vrijer" om te doen en laten wat we willen...
Goeie tips mensen... thumbup.gif
Ik heb een beetje hetzelfde als jij Chris; dat gewoon ergens heen gaan spreekt me ook altijd wel aan, maar ja in het hoogseizoen is dat vaak echt een gedoe en dus doe ik het dan toch maar weer niet. Het zoeken van alleen al een overnachtingscamping is me ook al een paar keer echt een gedoe gebleken. Vorig jaar reden we vanuit kroatie terug en zocht ik een camping in oostenrijk "ergens langs de A10". Vrouwlief op de telefoon zoeken naar campings, en dan bellen. Echt nergens was plek, zélfs niet op de parkeerplaats of een plek zonder stroom ofzo. Uiteindelijk strandden we pas veel later, toen waren we München al voorbij. Afgelopen zomer nog; we waren op zoek naar een vervangende camping omdat we toen in de zomervakantie terug moesten ivm een overlijden in de familie. Echt niets leuks te vinden.

Buiten het hoogseizoen is dat écht heel anders is me gebleken! Mijn ouders gingen ook vaak naar Kroatie bijvoorbeeld als wij alweer lang en breed aan het werk waren. Zij reserveerden nooit en kregen de mooiste plekjes direct aan het water. Nou dat kun je in het hoogseizoen echt wel vergeten mrgreen.gif

Als de kinderen niet meer meegaan, gaan wij denk ik ook gewoon lekker buiten het seizoen op vakantie thumbup.gif
Skoda Superb IV en Avento Gran Turismo Superbe 500TF

Ab
Moderator
Berichten: 26726
Lid geworden op: do 30 aug 2007 23:17
Locatie: Midden Nederland

Re: Hoe plan je een rondreis?

Bericht door Ab » wo 9 nov 2022 11:08

Afgelopen voorjaar hadden we een vaag idee van de richting.
Portugal zat in ons hoofd.
De route was wat vreemd..een Canadees nichtje trouwde in Heidelberg, dus een paar dagen Heidelberg opgenomen om samen met de Canadeese familie een leuk feestje te vieren.
Daarna richting Westkust. Door Frankrijk.
Prachtig mooi,
Laagzaam afgezakt naar het zuiden door Baskenland in Spanje naar Bilbao.
Het weer sloeg om..regen regen regen. Dat leek niet te verbeteren.
Het roer omgegooid..en onder de Pyreneën door overgestoken naar Zuid Frankrijk.
Toen we daar net waren kregen we een bericht wat ons noodzaakte om in 2 dagen terug naar huis te rijden.
Na een goede week thuis weer vertrokken..echter niet naar Portugal. Te heet in Spanje vonden wij.
Een aantal weken in Oostenrijk kriskras rondgezworven.
Daarna weer even een week naar huis, om wat noodzakelijke dingen te regelen.
Daarna.. Portugal ? Mm misschien. We zien het wel. Richting Zuid.
Het werd echter Kroatie Montenegro Bosnië Hongarije Tsechië en via ( weer) Oostenrijk terug.
Btw..de reis door Montenegro is de op een na mooiste rit van mijn leven geweest. De Ice Field Parkway in BC Canada staat nog steeds op 1, maar het scheelt niet veel..
Het mooie is, dat het je ook onverwacht overkomt.
Mijn onderschrift is echt gemeend.
De reis is het doel.
Adria Coral Supreme S 690 SC.
Air top Suspension. Alde ( vloer) verwarming,
De reis is het doel.

Gebruikersavatar
Niels83
Berichten: 3697
Lid geworden op: ma 21 mei 2018 16:57

Re: Hoe plan je een rondreis?

Bericht door Niels83 » wo 9 nov 2022 11:21

Volgens mij moet je bedenken wat je wilt zien. Welke steden monumenten en stranden etc wil je aan doen. Bepaal wat een acceptabele afstand is tussen de camping en deze bezienswaardigheid. Wil je een half uur of een uur rijden of naast het monument kamperen.

Maak een volgorde waarin je deze wil bezoeken die logisch is voor jou en zoek de eerste camping uit. Hierna ga je per dag bekijken waar je de dag daarop heen gaat.

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19758
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: Hoe plan je een rondreis?

Bericht door Daphne » wo 9 nov 2022 11:21

Gemineye schreef:
wo 9 nov 2022 10:59

Buiten het hoogseizoen is dat écht heel anders is me gebleken! Mijn ouders gingen ook vaak naar Kroatie bijvoorbeeld als wij alweer lang en breed aan het werk waren. Zij reserveerden nooit en kregen de mooiste plekjes direct aan het water. Nou dat kun je in het hoogseizoen echt wel vergeten mrgreen.gif

Als de kinderen niet meer meegaan, gaan wij denk ik ook gewoon lekker buiten het seizoen op vakantie thumbup.gif
Buiten het hoogseizoen is inderdaad heerlijk. We doen dat al heel wat jaren. Heerlijk op de bonnefooi. Wel merken we dat corona heel wat teweeg heeft gebracht en dat juni en september ook gewoon hoogseizoen lijkt te zijn geworden. In juni vrijwel alleen maar volle campings waar weinig keuze was. Soms keuze uit 3 plekken en dan moest je snel zijn want er waren meer kapers op de kust. Wij gebruiken naast de ACSI app (dus niet die van CampingCard) ook in de Archieapp voor campings, maar het lijkt alsof iedereen uit dezelfde bron de informatie haalt. Hoewel het onderweg rustig is, stond er tot onze verbazing soms een rij bij de receptie van een camping. Waar waren al deze mensen dan onderweg scratch.gif

Wil je iets bezoeken of een populaire excursie doen, kijk zeker vooraf online wat er nog mogelijk is. Spontaan ergens binnenlopen of tickets kopen is niet altijd mogelijk. Op sommige plekken is er geen ticketverkoop meer en kun je alleen online tickets boeken. Dat is tegenwoordig geen probleem, maar je ziet toch (voornamelijk de wat oudere) toeristen die dan niets kunnen omdat ze alles op WiFi doen of geen creditcard hebben.
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

Gebruikersavatar
Ron
Berichten: 7980
Lid geworden op: zo 28 feb 2016 18:13
Locatie: Gorinchem

Re: Hoe plan je een rondreis?

Bericht door Ron » wo 9 nov 2022 11:25

Lekker hoor Chris.
Zo'n rondreis , maar dan wel langer dan 3 of 4 weken.
Want in die 3 weken heb ik daar geen trek in.
Bij ons staat op het verlanglijstje rondje Italie langs de kustlijn.
Maar ook Portugal Spanje.
Ik lees net dat ik nog precies 6 jaar en 14 dagen moet werken zucht.gif
Had er al klein beetje op gehoopt dat het 3 maanden korter was.
Reserveren doen wij de laatste jaren al niet meer.
En onderweg hebben we nog nooit gereserveerd.
slechts 1 keer in Zwitserland bij 2 campings die vol waren weggestuurd en de daarop volgend camping waren geen honden toegelaten.
Toen maar direct door gegaan naar Como Italie 30 km verder.
Wat voor de jaren daarna dan ook maar gelijk onze vaste overnachtings camping geworden is.
Je merkt wel dat het in juni drukker wordt op de campings.
Veel campers die voor 1 of 2 nachtjes blijven.
Waardoor de ene nacht de camping vol is en de daar op volgende nacht er nog wel een aantal lege plekken zijn.
Mijn voorkeur zou wel zijn een dag of 4 a 5 of langer per camping.
Want naast het e.a bezichtigen wil ik ook wel wat ontspanning.
Voor de rest is al gezegd.
Zoek van te voren globaal uit wat en waar je het e.a wil bekijken.
Hou rekening met Lucy , je kan niet overal naar binnen.
En eentje altijd maar bij de hond blijven is ook niet leuk.

Spannend hoor zo voor het eerst met zijn tweeën. mrgreen.gif
Mvr ronk heeft de eerste keer tot de grens niet heel veel gezegd. awhoea.gif
Peugeot 2008 bluelease executive 1.2 110 pk 205nm Knaus sport SS 420 QD 2021 Unico Verona dometic dakairco , truma vloerverwarming, extra voorraam ,en een motorfiets Aprilia Shiver 750

RDDR
Berichten: 2790
Lid geworden op: vr 21 apr 2017 11:16
Locatie: Omgeving Eindhoven

Re: Hoe plan je een rondreis?

Bericht door RDDR » wo 9 nov 2022 11:45

Rodo schreef:
wo 9 nov 2022 10:45
In al die jaren eenmaal weggestuurd omdat de camping propvol zat, in het hoogseizoen. Een camping met 50 staanplaatsen is voor ons al groot genoeg en die zijn er legio die niet in gidsen staan. Ook vandaag de dag nog. Bellen vooraf gebeurd ook niet, gewoon voor de receptie gaan staan. Werkt echt.
Groot hoeft voor ons de camping ook niet te zijn. Wel modern, goed sanitair (liefst fatsoenljke badkamers en geen douchehokjes), ruime plaatsen en bij voorkeur wat te eten te krijgen.

Bellen vooraf vinden wij fijner, zodat je niet veel tijd verdoet om naar een volle camping (of nu hotel, zelfde principe) te rijden.
2 x een 2023 jubileum Touring: BMW 530i Touring M-50 Jahre & Eriba Touring 542 Edition 60

Gebruikersavatar
Gemineye
Berichten: 3985
Lid geworden op: wo 22 mei 2013 09:18

Re: Hoe plan je een rondreis?

Bericht door Gemineye » wo 9 nov 2022 12:24

Rodo schreef:[re.gif] [re.gif]
In al die jaren eenmaal weggestuurd omdat de camping propvol zat, in het hoogseizoen. Een camping met 50 staanplaatsen is voor ons al groot genoeg en die zijn er legio die niet in gidsen staan. Ook vandaag de dag nog. Bellen vooraf gebeurd ook niet, gewoon voor de receptie gaan staan. Werkt echt.
En waar vind jij die campings dan?
Skoda Superb IV en Avento Gran Turismo Superbe 500TF

eurotrotter
Berichten: 6220
Lid geworden op: vr 5 feb 2010 23:43
Locatie: Roosendaal

Re: Hoe plan je een rondreis?

Bericht door eurotrotter » wo 9 nov 2022 12:35

Gemineye schreef:
wo 9 nov 2022 12:24

En waar vind jij die campings dan?
Door op Google "regio ( uw gewenste regio of stad) "camping in te voeren. mrgreen.gif
Adria Coral Supreme S 670 SLT 130 multijet,turbo-intercooler,luchtvering,sattelietschotel,Alden vloeistof verwarming.

Gebruikersavatar
Gemineye
Berichten: 3985
Lid geworden op: wo 22 mei 2013 09:18

Re: Hoe plan je een rondreis?

Bericht door Gemineye » wo 9 nov 2022 12:39

Ja precies, zo doen wij dat ook altijd ;-)
Skoda Superb IV en Avento Gran Turismo Superbe 500TF

RDDR
Berichten: 2790
Lid geworden op: vr 21 apr 2017 11:16
Locatie: Omgeving Eindhoven

Re: Hoe plan je een rondreis?

Bericht door RDDR » wo 9 nov 2022 12:42

Was ook de strekking van mijn eerdere opmerking: met ACSI beperk je je en mis je vele mooie campings. Terwijl het financiele voordeel vaak niet heel interessant is.
2 x een 2023 jubileum Touring: BMW 530i Touring M-50 Jahre & Eriba Touring 542 Edition 60

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 36118
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: Hoe plan je een rondreis?

Bericht door Chris » wo 9 nov 2022 12:43

eurotrotter schreef:
wo 9 nov 2022 12:35
Gemineye schreef:
wo 9 nov 2022 12:24

En waar vind jij die campings dan?
Door op Google "regio ( uw gewenste regio of stad) "camping in te voeren. mrgreen.gif
Dat doet de Archies app in mijn Tomtom ook.. in de regio zoeken.
Ook prettig.
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19758
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: Hoe plan je een rondreis?

Bericht door Daphne » wo 9 nov 2022 12:50

RDDR schreef:
wo 9 nov 2022 12:42
Was ook de strekking van mijn eerdere opmerking: met ACSI beperk je je en mis je vele mooie campings. Terwijl het financiele voordeel vaak niet heel interessant is.

Misschien als aanvulling, je bedoelt ACSI CampingCard. Dat is namelijk anders dan ACSI campinggids/app. Wij gebruiken de laatste in combinatie met Archies. Is het een CC camping dan is dat meegenomen, zo niet ook geen punt. We zijn al lang blij om ergens met de voetjes in het gras te kunnen zitten.

Rodo schreef:
wo 9 nov 2022 10:45
Bellen vooraf gebeurd ook niet, gewoon voor de receptie gaan staan. Werkt echt.
Dat is ook onze ervaring. Kom je aan, geen plek. Daarna wordt er gevraagd hoe groot het kampeermiddel is en hoe lang je wil blijven, dan wordt er wat geschoven en krijg je soms de mooiste plekken.
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 36118
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: Hoe plan je een rondreis?

Bericht door Chris » wo 9 nov 2022 13:08

Daphne schreef:
wo 9 nov 2022 12:50
knipperdeknip
Misschien als aanvulling, je bedoelt ACSI CampingCard. Dat is namelijk anders dan ACSI campinggids/app. Wij gebruiken de laatste in combinatie met Archies. Is het een CC camping dan is dat meegenomen, zo niet ook geen punt. We zijn al lang blij om ergens met de voetjes in het gras te kunnen zitten.
knipperdeknip..
.

Bedoel je nou die gids waar je voor een jaar een abbo op neemt?
Die had ik al eens...

Neem je dan de Europa versie ofde zuid Europa.
Scheelt maar 5 euro, maar staan alle campings in de zuid Europa versie ook in de grote Europa versie ??
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19758
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: Hoe plan je een rondreis?

Bericht door Daphne » wo 9 nov 2022 13:27

[re.gif]

Als je de app gebruikt kun je per land kopen of je neemt alles. Er is geen verschil tussen Europa en Zuid-Europa. Dat is volgens mij alleen in de boeken. Je hebt vanaf aankoop 12 maanden om de app te gebruiken. Wij gebruiken geen boeken, die zijn wel duurzamer :wink: als je deze jaren gebruikt. Wij nemen het hele landenpakket, is uiteindelijk goedkoper dan losse landen en we zijn flexibel in onze bestemming.

De CampingCard app loopt altijd 1 kalenderjaar. Dus van 1-1 t/m 31-12.

Zoals je ziet hebben de apps een ander logo.
881A6306-9D53-4E12-9079-4D19766188BF.jpeg
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 1391
Lid geworden op: ma 22 mar 2021 10:26
Locatie: Maasgouw
Contacteer:

Re: Hoe plan je een rondreis?

Bericht door Bob Diesel » wo 9 nov 2022 13:33

RDDR schreef:
wo 9 nov 2022 12:42
Was ook de strekking van mijn eerdere opmerking: met ACSI beperk je je en mis je vele mooie campings. Terwijl het financiele voordeel vaak niet heel interessant is.
Al is het maar 1 euro per dag, meestal iets meer
Bij 180 dagen + per jaar is dat heel interessant
Waren er al eens 240 haphop.gif
Dit jaar waren het slechts scratch.gif 122 dagen ,ook leuk knipoog.gif
Today ,is Yesterday’s Tomorrow

Hyundai-IX35 , Avento-GT430-TCB

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19758
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: Hoe plan je een rondreis?

Bericht door Daphne » wo 9 nov 2022 13:36

Een bijkomend voordeel t.o.v. Google Maps, en de Archie app is dat de ACSI app en de CampingCard app ook offline zijn te gebruiken. Als je tablet gps heeft zie je ook nog steeds waar je je bevindt (blauwe stip) en kun je in 1 oogopslag alle campings in de buurt bekijken. Zelfs de reviews zijn te lezen.

9861C656-050A-4711-BB55-14A00471FFB6.jpeg
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

RDDR
Berichten: 2790
Lid geworden op: vr 21 apr 2017 11:16
Locatie: Omgeving Eindhoven

Re: Hoe plan je een rondreis?

Bericht door RDDR » wo 9 nov 2022 13:43

Bob Diesel schreef:
wo 9 nov 2022 13:33
RDDR schreef:
wo 9 nov 2022 12:42
Was ook de strekking van mijn eerdere opmerking: met ACSI beperk je je en mis je vele mooie campings. Terwijl het financiele voordeel vaak niet heel interessant is.
Al is het maar 1 euro per dag, meestal iets meer
Bij 180 dagen + per jaar is dat heel interessant
Waren er al eens 240 haphop.gif
Dit jaar waren het slechts scratch.gif 122 dagen ,ook leuk knipoog.gif
Nja, als je met pensioen bent wel ja mrgreen.gif Lucky you knipoog.gif
Wij gingen per jaar een dag of 20 op pad. Als zou het een paar Euro per nacht opleveren..... schiet niet op dan.
Daarbij zijn campings buiten het hoogseizoen vrij goedkoop en bij een goede (niet al te grote) camping geven we wat fooi. ACSI kaart kopen, inleveren en dan fooi geven is ook vreemd, niet?

@Daphne: goede toevoeging / correctie: ging me inderdaad om die camping card. Voor camping zoeken gebruiken we google maps, maar kan me voorstellen dat je de app prettig vindt.
2 x een 2023 jubileum Touring: BMW 530i Touring M-50 Jahre & Eriba Touring 542 Edition 60

Gebruikersavatar
Leentje
Berichten: 3242
Lid geworden op: wo 18 apr 2007 23:14
Locatie: In de Babantse Peel

Re: Hoe plan je een rondreis?

Bericht door Leentje » wo 9 nov 2022 14:04

Per land houd ik een my-maps bij met plekken die we nog ooit willen zien en campings die me bevallen. Pure voorpret. Dit jaar bezochten we Tsjechië en zijn we simpelweg kort over de grens gestart. Vervolgens kijken we in hoeverre we nog iets willen zien en wat de afstand naar een volgende plaats is in combinatie met de weersvoorspellingen. Uiteindelijk hebben we ongeveer de helft van ons lijstje bezocht, zijn er weer veel wensen toegevoegd en hebben we in 18 dagen 7 campings bezocht. Van 1 tot max 4 nachten.
Op mijn kaart werk ik met twee kleuren: te bezoeken en de campings.
Het nadeel per land is dat je weinig grensoverschrijdend werkt. Jammer in grensgebied
Verkeerd rijden is er niet bij. We zien wellicht iets extra's.....

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 36118
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: Hoe plan je een rondreis?

Bericht door Chris » wo 9 nov 2022 14:14

@ Daphne... thumbup.gif

k' Snap um...

Net mn antieke tablet afgevoerd van de sterkte en een toffe laptop in gebruik genomen.
Kan ik via mn debieltje ook mee op het WWW in de auto.
Maar nu effe uitvogelen of de gegevens van de app ook op de laptop boven water te halen zijn.
Mijn vrouw is trouwens altijd gelukkiger met een boek...dus trek ik hier de versie van 2013 whistle.gif net van de boekenplank.
Tijd voor iets nieuws.... knipoog.gif
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

Gebruikersavatar
Aviva
Berichten: 2053
Lid geworden op: do 24 aug 2017 12:00

Re: Hoe plan je een rondreis?

Bericht door Aviva » wo 9 nov 2022 15:13

[re.gif]

Over boeken gesproken... vorig jaar in de vlog van Camper TV van de overwinterreis Spanje/Portugal werden diverse tips gegeven over goede reiskaarten en gidsen. Misschien heb je wat aan deze tips als je nieuwe gidsen gaat halen.

ps. ik heb het idee dat je, je nog geen moment verveeld hebt sinds je met pensioen bent.... zo'n reis uitzoeken is ook een mooi tijdverdrijf in deze druilerige dagen
Adria Aviva 390 PS achter een Hyundai I30 Wagon 1.5 T-GDI 48V Premium 160 pk | Lach, leef en geniet!
Truma SX mover | Unico Genua 280 + dakluifel | Unico Torino

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 36118
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: Hoe plan je een rondreis?

Bericht door Chris » wo 9 nov 2022 15:22

Vervelen.... not yet.... de keuken zal binnenkort afgemaakt moeten worden.... tegelen etc. knipoog.gif
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

Gebruikersavatar
Gemineye
Berichten: 3985
Lid geworden op: wo 22 mei 2013 09:18

Re: Hoe plan je een rondreis?

Bericht door Gemineye » wo 9 nov 2022 15:38

[re.gif]

Ik hoor het al. Chris is nog helemaal niet met pensioen, die is gewoon van leidinggevende veranderd. mrgreen.gif
Skoda Superb IV en Avento Gran Turismo Superbe 500TF

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 36118
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: Hoe plan je een rondreis?

Bericht door Chris » wo 9 nov 2022 16:26

[re.gif] Sssstttt... laat mijn vrouw dat maar niet horen... awhoea.gif

Maar nu weer hoe ik een rondreis ga plannen....

Ben er ondertussen wel achter dat de ACSI app alleen voor mobiel of tablet beschikbaar is.
Mijn ouwe tablet net afgevoerd, was nog android 5.0 ofzo... antiek.
Te antiek voor veel huidige app's.
Dus op de klapjap kan ik dat vergeten... dan maar of de mobiel of weer aan een verse tablet gaan denken.
Blijven makkelijke dingen... is waar.
Laatst gewijzigd door Chris op wo 9 nov 2022 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

Plaats reactie

Terug naar “Routes”