Adria Adora 673 PK

Plaats reactie
Vitanolo
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 29 jul 2022 16:13

Adria Adora 673 PK

Bericht door Vitanolo » do 3 nov 2022 17:03

Hallo allemaal,

Wij hebben enkele weken geleden een Adria Adora 673 PK gekocht en deze wordt kortelings geleverd.

Nu hebben wij nog 2 relatief kleine kindjes (6 en 4 jaar), waardoor ik graag hun bedden nog zou beschermen. Zijn er hier misschien mensen met hetzelfde model die hier ervaring mee hebben? Een gewoon hoeslaken/matrasbeschermer gaat niet lukken vrees ik. Ik speelde al met het idee om een soort topmatras te kopen, eventueel op maat maar dat is dan weer een vrij dure oplossing.

Allee ideeën welkom blij.gif

ps. het lukt me niet om een foto bij te voegen van hun slaapplek, maar via deze link kan je de 'kinderkamer' bekijken:
https://www.dkwcaravans.be/catalog/adri ... 3-pk-2021/

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 36123
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: Adria Adora 673 PK

Bericht door Chris » do 3 nov 2022 17:07

PD heeft net in de hut van zijn dochter zoiets gemaakt.
Moet effe zoeken waar dat was....

Maar...
Jeemig... zo'n toffe caravan, en dan zo'n "onbeschermde" slaapplaats..
Daar hadden ze echt meer aandacht aan mogen besteden.
Ik snap wel dat je hier niet "blij" mee bent en een uitval bescherming wilt.
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19762
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: Adria Adora 673 PK

Bericht door Daphne » do 3 nov 2022 17:59

[re.gif]

Ik denk dat jij het bericht anders interpreteert dan bedoeld is. Volgens mij wil TS het matras beschermen tegen ongelukjes. knipoog.gif

Vitanolo schreef:
do 3 nov 2022 17:03
Een gewoon hoeslaken/matrasbeschermer gaat niet lukken vrees ik. Ik speelde al met het idee om een soort topmatras te kopen, eventueel op maat maar dat is dan weer een vrij dure oplossing.


ps. het lukt me niet om een foto bij te voegen van hun slaapplek, maar via deze link kan je de 'kinderkamer' bekijken:
https://www.dkwcaravans.be/catalog/adri ... 3-pk-2021/
Ik zou niet weten waarom een gewone matras beschermer niet gaat passen. En je kunt ook altijd lakenspanners gebruiken zoals dit klikkerdeklik


Foto’s invoegen in je bericht is heel makkelijk. Zie hier viewtopic.php?t=19895
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 36123
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: Adria Adora 673 PK

Bericht door Chris » do 3 nov 2022 19:26

A... ja..... kan ook idd...

Ik zat met die 4 en 6 jaar op de uitval beschermings toer. thumbup.gif
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

Gebruikersavatar
4Motion
Berichten: 891
Lid geworden op: wo 13 sep 2017 19:58

Re: Adria Adora 673 PK

Bericht door 4Motion » do 3 nov 2022 20:45

Matrasbeschermers voor de kinderen en topper voor het ouderbed hebben wij uit Ikea voor onze Dethleffs. thumbup.gif

Wauw de Adria komt wel veel vroeger dan geplanned! Wanneer mogen jullie hem gaan halen?
Skoda Kodiaq 2.0 TSI 4x4 MY2019
Adria Adora 573 PT 2023

Gebruikersavatar
SBerend
Berichten: 2523
Lid geworden op: di 20 okt 2020 14:05
Locatie: Midden-Drenthe

Re: Adria Adora 673 PK

Bericht door SBerend » do 3 nov 2022 21:23

Gefeliciteerd met deze caravan. Ziet er top uit. Genoeg ruimte. Wordt lekker genieten. En over de kinderen minder zorgen maken dat ze er uit vallen. Ik heb die beide oudsten van mij in het verleden genoeg zien stunten in die leeftijd op en rond een stapelbed. Ze hadden niet door dat ik in het donker op hun slaapkamer zat. Mooi om te zien wat ze deden. Later hadden ze een eigen slaapkamer.
Lekker broezen met Volvo V40 D3 RDesign en daarachter Dethleffs C’go 415 QL

Flubke
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 7 sep 2020 17:06

Re: Adria Adora 673 PK

Bericht door Flubke » vr 4 nov 2022 15:48

Bij onze altea 462 pk hebben we altijd een gewone molton gebruikt, gewoon beetje strak instoppen.

Bovenste bed heeft een houten uitval bescherming die je ook kunt inklappen onder de matras. Op de 360 virtuele view van de adria site zie je hem wel bij de adora 673pk. Onze altea heeft dat ook en dat is ruim voldoende gebleken.
Ford kuga st-line 120pk 2017, adria altea 462pk 2019

Vitanolo
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 29 jul 2022 16:13

Re: Adria Adora 673 PK

Bericht door Vitanolo » za 5 nov 2022 08:37

Bedankt voor jullie reacties allemaal!

Misschien had ik me niet zo goed verwoord :-)
Ik bedoelde inderdaad eerder de matrasjes beschermen, maar omdat het eigenlijk zetels zijn weet ik niet zo goed of ik er hoezen omheen ga kunnen doen. We hebben er gisteren alvast gekocht bij IKEA.

I.v.m. de valbescherming klopt het inderdaad dat het hoogste bed een houten valbescherming heeft die je kan inklappen. Het onderste bed heeft dat dan weer niet, wat ik zelf niet zo logisch vind want ik denk dat er veel kleinere kindjes beneden te slapen worden gelegd. Maar daar vinden we wel een oplossing voor :-)

En om dat nog te reageren op de vraag waarom de onze zo snel geleverd kon worden: normaal was de voorziene leverdatum ook pas ergens maart/april 2023 hoor. Maar nu kwam er bij de dealer net dezelfde caravan binnen als diegene die we besteld hadden, alleen was die 'tweedehands' omdat die 3 weken gebruikt was. De dealer maakte er geen probleem van om onze bestelling in te ruilen en zo komt onze caravan plots deze maand al haphop.gif

Plaats reactie

Terug naar “Adria”