Camping gezocht 😄

Plaats reactie
Pensioenopreis
Berichten: 457
Lid geworden op: ma 2 sep 2019 17:48

Camping gezocht 😄

Bericht door Pensioenopreis » zo 4 sep 2022 20:35

Momenteel staan we in Beynac in de Dordogne, ivm bezoek aan Orodour sur glane heb ik een camping gevonden bij limoges in de buurt.
Het doel was om daarna naar Giverny te rijden ivm bezoek van de tuinen van Monnet. Maar die afstand is me te groot voor 1 dag. Weet iemand ergens iets leuks ertussen, of is er gewoon geen leuk gebied daar ergens 😄.
Verder twijfel ik ook nog wel een beetje over Giverny eigenlijk ivm het seizoen voor de tuinen van Monnet.
Alles tips worden serieus bekeken natuurlijk 😄😄
Volvo V60 diesel, Adria Adora 462UP

Gebruikersavatar
Hans 555
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 13 sep 2016 09:42

Re: Camping gezocht 😄

Bericht door Hans 555 » ma 5 sep 2022 05:58

Wij hebben in 2014 op camping Des Alouettes, in Cognac-la-Forêt in de regio Limousin, gezeten. Fijne camping onder Nederlandse (kan ook Belgische zijn) leiding. Mooie camping met zeer ruime plaatsen. Klein zwembad en mooi sanitair.
Als ik het me goed herinner zaten wij op 10 tot 20 km van Oradou sur Glane. Of je dan ook in de buurt van de tuinen van Monet zit kan ik je niet vertellen.
Succes thumbup.gif

https://camping-des-alouettes.com
Fendt Bianco 515 SG getrokken door een Hyundai Tucson HEV.

Pensioenopreis
Berichten: 457
Lid geworden op: ma 2 sep 2019 17:48

Re: Camping gezocht 😄

Bericht door Pensioenopreis » ma 5 sep 2022 09:29

Hans 555 schreef:
ma 5 sep 2022 05:58
Wij hebben in 2014 op camping Des Alouettes, in Cognac-la-Forêt in de regio Limousin, gezeten. Fijne camping onder Nederlandse (kan ook Belgische zijn) leiding. Mooie camping met zeer ruime plaatsen. Klein zwembad en mooi sanitair.
Als ik het me goed herinner zaten wij op 10 tot 20 km van Oradou sur Glane. Of je dan ook in de buurt van de tuinen van Monet zit kan ik je niet vertellen.
Succes thumbup.gif

https://camping-des-alouettes.com
Dank je, wat grappig, dat is de camping die ik al op het oog had, maar daarna door naar Giverny is me in 1 keer te veel, maar er is genoeg te vinden, maar leuke ervaringen altijd welkom
Volvo V60 diesel, Adria Adora 462UP

Pensioenopreis
Berichten: 457
Lid geworden op: ma 2 sep 2019 17:48

Re: Camping gezocht 😄

Bericht door Pensioenopreis » ma 5 sep 2022 11:37

Camping gevonden! Bij Sablis,.
Volvo V60 diesel, Adria Adora 462UP

Plaats reactie

Terug naar “Frankrijk”