Type plakfineer Hobby 2010 model

Over klussen, reparatie en onderhoud van het interieur van de caravan.
Plaats reactie
Patrick84
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 7 aug 2022 21:45

Type plakfineer Hobby 2010 model

Bericht door Patrick84 » di 16 aug 2022 16:53

Beste mede kampeerders,

Ik heb een vraag over het type en kleur van de fineer welke is gebruikt boven de kastjes van het rondzit gedeelte.
Op diverse plaatsen heeft dit fineer losgelaten, eronder zit een aluminium strip.

Die strip ziet er mooi uit, dus wilde ik alles eraf halen echter wat vast zit, zit ook echt vast. Alles geprobeerd, zelfs met een hete lucht brander en diverse chemicaliën. En er zat zoveel los dat lijmen ook geen optie was.

Nu wil ik het bestaande gaan overlagen, ik wil de overgang glad schuren en er een plakfineer overheen plakken.
De hobby dealer kon mij geen uitsluitsel geven, type fineer is niet meer te koop.

Het lijkt op een kersen kleur, als er mensen zijn die ook dit hebben gehad weten die misschien een type wat er goed bij past. 😃
Bijlagen
4D8DC4B3-B646-4AF5-9BAE-F0E0A9357F13.jpeg

Gebruikersavatar
deusjevo
Berichten: 18184
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 18:55
Locatie: Omgeving Rotjeknor

Re: Type plakfineer Hobby 2010 model

Bericht door deusjevo » di 16 aug 2022 16:56

Het lijkt mij geen fineer maar plakplastic?
Ik zou wellicht alles kaal maken, die profielen zien er wel aardig uit zo kaal en passen bij je lampje. knipoog.gif
Fiat Ducato Buscamper (Grey) of als combi een Range Rover (Epsom Green love.gif ) of MINI Cooper Clubman (Midnight Black) met voorlopig ff niets na verkoop van onze Knaus 450TU Südwind…

Gebruikersavatar
jessedew
Berichten: 382
Lid geworden op: vr 21 jun 2019 07:00

Re: Type plakfineer Hobby 2010 model

Bericht door jessedew » wo 17 aug 2022 20:43

je kan ook juist voor een rvs of andere afwijkende (niet hout) kleur gaan (als kaal maken niet lukt)

Plaats reactie

Terug naar “Interieur”