Buitenstopcontact in bruin of gebroken wit

Alles wat te maken heeft met stroomvoorziening, gas en water.
Stekkers, kabels, accu's, verwarming, airco, kooktoestel, gasflessen, toilet/natte ruimte, keuken enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Niels83
Berichten: 3697
Lid geworden op: ma 21 mei 2018 16:57

Buitenstopcontact in bruin of gebroken wit

Bericht door Niels83 » vr 5 aug 2022 22:11

Hoi
Op mijn 40 jaar oude caravan zit aan de onderkant een buiten stekker. Dit is redelijk gammel vast gemaakt en de veertje uit de klepje zijn zo los dat ik me niet kan voorstellen dat het onderweg niet kleppers.

Dit moet er dus onder vandaan. En ik wil boven mijn wielkast een het liefst 2wcd's maken aan de buitenkant.

Nu is mijn caravan niet echt wit meer dus een spierwit klepje zoals die van Haba zou niet echt mooi zijn.

Weet iemand of er ook buiten wcd's zijn die bruin of gebroken wit zijn. En zijn er dan ook nog dubbele wcd's?

We gebruiken dit veel omdat we in de caravan geen koelkast hebben dus buiten een compressor koelbox gebruiken en vaak ook nog een lampje of oplader van een telefoon of zo gebruiken.
Laatst gewijzigd door Hobby Linka op za 6 aug 2022 10:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast

iemand
Berichten: 5242
Lid geworden op: za 2 mei 2015 12:23
Contacteer:

Re: Buitenstopcontact in bruin of gebroken wit

Bericht door iemand » za 6 aug 2022 05:54

In het onderwerp ontbrak een vraag scratch.gif Wat dacht je van iets als "Buitenstopcontact in bruin of gebroken wit ?"

Ja hoor, zie hier los deksel in Beige, Wit, Bruin en Zwart.

en een wandcontactdoos in Wit en Beige.

Een dubbele wcd kan ik zo niet vinden.
Groeten Erik ( caravan: Avento Touristique Comfort 365 TCB )

Plaats reactie

Terug naar “Elektra, gas, water”