Route naar noord oost Italie

Over routes naar verschillende vakantiebestemmingen en wat je daar allemaal kunt tegenkomen.
Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19709
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: Route naar noord oost Italie

Bericht door Daphne » di 12 jul 2022 13:40

Ja dat kan. Voor overnachters op doorreis is een apart veld. Wij koppelen altijd af, maar de auto stond er altijd voor.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

Gebruikersavatar
Niels83
Berichten: 3605
Lid geworden op: ma 21 mei 2018 16:57

Re: Route naar noord oost Italie

Bericht door Niels83 » do 14 jul 2022 21:36

rutgerg schreef:
ma 11 jul 2022 09:59
Als je toch naar de vrouw gaat luisteren (ik laat me er niet over uit of dat verstandiger is whistle.gif ) , voorbij Munchen hebben wij een aantal jaar terug 2 jaar achter elkaar op Kaiser Camping in Bad Feilnbach gestaan. Best grappig, hadden zelfs een zwembad en een soort indoor speeltuintje voor de kids. 2 soorten overnachtingsplekken, voor de mensen die vroeg weggingen kon je aangekoppeld overnachten op een speciale asfaltplek. Anders hadden ze speciale overnachtingsveldjes. Was vanuit ons iets meer dan 800km.
Naar de vrouw geluisterd.
Camping meerbusch was vol. Dus gister middag naar mijn schoonmoeder gereden. Nog even gestopt voor worstenbroodjes en 'Bosche' bollen in Vught. En vervolgens naar mijn schoonmoeder gereden.
Vanmorgen 4.30 weggereden van daar 16.30 aangekomen op de Kaiser camping. Het zat niet mee met de Baustelle. Punt was vooral daar aanhangers bij veel Baustelle al vroeg niet mogen inhalen waardoor je zo maar 6km voor de file stilstaat achter de vrachtwagens. En nog veel erger mijn vrouw is de worstenbroodjes bij mijn schoonmoeder vergeten.

Gebruikersavatar
rutgerg
Berichten: 331
Lid geworden op: za 5 jul 2014 14:48
Locatie: Noord-Brabant

Re: Route naar noord oost Italie

Bericht door rutgerg » ma 18 jul 2022 19:27

[re.gif] ach gewoon tegen schoonmoeder zeggen dat dat de bedoeling was, scoor je punten. En ook dat je naar je vrouw hebt geluisterd haha de ideale man en schoonzoon! Was t nog wat op de Kaiser camping. Toch al weer wat jaartjes geleden dat wij er overnacht hebben. Enne die baustelles en inhaalverboden hebben er bij mij voor gezorgd dat ik over Frankrijk naar Italië rijd dit jaar. Maarja wij gaan naar t lago maggiore. Fijne vakantie!
Hobby de Luxe 540 KMFe 2020 & Volkswagen ID.4 1st edition, Een BMW X5 3.0 diesel als de caravan mee gaat...

Plaats reactie

Terug naar “Routes”