Rapido Silver

Plaats reactie
Gebruikersavatar
dieseltijger
Berichten: 11152
Lid geworden op: do 18 apr 2013 14:59

Rapido Silver

Bericht door dieseltijger » zo 22 mei 2022 10:58

Je ziet ze minder vaak dan de fraaie eriba's, de kleine Predoms, en de Kip shelters.

Maar in Langres stond er zo'n lekker hapje voor onze neus opgesteld. De eigenaren namen niet de moeite om het dak omhoog te doen.

Ik weet niet of het ten aanzien van toiletruimte of slimme inklapbare kasten dan nog wel leefbaar is aan de binnenkant, maar slapen lukt zeker prima.

May I introduce to you: (rapido}) silver!
PSX_20220522_103139.jpg
Pluimvee met vele onnodige opties, getrokken door een Avensis blackedition met achterruitverwarming en een asbakje

sailor wim
Berichten: 2681
Lid geworden op: di 11 okt 2016 16:41
Locatie: Den Haag

Re: Rapido Silver

Bericht door sailor wim » zo 22 mei 2022 12:59

[re.gif]
Dieseltijger,
Je schrijft het wel, " in Langres" maar sta je ook met de combi op de stadscamping?
Groeten Wim
Als iedereen bezig is om gezien te worden, wie kijkt er dan nog?

Gebruikersavatar
dieseltijger
Berichten: 11152
Lid geworden op: do 18 apr 2013 14:59

Re: Rapido Silver

Bericht door dieseltijger » zo 22 mei 2022 13:32

Nee, 5 kilometer zuidelijker. Op een "overvolle camping" (dixit ANWB). De praktijk: leuke camping met allerlei formaten qua plekken, en er zit een zwembad bij. La croix des Arles oid.

Nu zitten we in Langres met de fiets. Klimmen verdorie.
Pluimvee met vele onnodige opties, getrokken door een Avensis blackedition met achterruitverwarming en een asbakje

sailor wim
Berichten: 2681
Lid geworden op: di 11 okt 2016 16:41
Locatie: Den Haag

Re: Rapido Silver

Bericht door sailor wim » zo 22 mei 2022 13:49

[re.gif]
Een kennis vertelde mij hetzelfde maar dan vanaf het kanaal gefietst.
Hij roemde ook het gezellige goedkope diner bij de Havenmeester
Screenshot_20220522-135702_Samsung Internet.jpg
.
Als iedereen bezig is om gezien te worden, wie kijkt er dan nog?

Gebruikersavatar
dieseltijger
Berichten: 11152
Lid geworden op: do 18 apr 2013 14:59

Re: Rapido Silver

Bericht door dieseltijger » zo 22 mei 2022 16:18

Dankjewel Wim. Er staat hier echter een schnitzel van Reas te ontdooien, en de worteltjes moeten ook uit de koelkast. Die ga ik glaceren in een beetje Roomboter en combineren met nieuwe oogst aardappeltjes in schil.

Vanavond ga ik nog een paar plaatjes schieten, en morgen mag Geertruida (de Avensis) ons verder voeren naar Pont du Gard.

De calorieën van de croissant bij het ontbjjtzijn weggefietst naar Langres via de voie vert. Was even vergeten dat vestj gsteden ook vaak het hoogste punt vormen.
Pluimvee met vele onnodige opties, getrokken door een Avensis blackedition met achterruitverwarming en een asbakje

Gebruikersavatar
deusjevo
Berichten: 18312
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 18:55
Locatie: Omgeving Rotjeknor

Re: Rapido Silver

Bericht door deusjevo » zo 22 mei 2022 16:40

dieseltijger schreef:
zo 22 mei 2022 10:58
Je ziet ze minder vaak dan de fraaie eriba's, de kleine Predoms, en de Kip shelters.

Maar in Langres stond er zo'n lekker hapje voor onze neus opgesteld. De eigenaren namen niet de moeite om het dak omhoog te doen.

Ik weet niet of het ten aanzien van toiletruimte of slimme inklapbare kasten dan nog wel leefbaar is aan de binnenkant, maar slapen lukt zeker prima.

May I introduce to you: (rapido}) silver! PSX_20220522_103139.jpg
Volgens mij heeft Nimma er eentje gehad maar was hij was uiteindelijk niet echt tevreden mee dacht ik.
Hij heette toen nog Jakkemeiner dus was in een vorig leven knipoog.gif
Fiat Ducato Buscamper (Grey) of als combi een Range Rover (Epsom Green love.gif ) of Ford Focus 1.5 ST 182pk (Magnetic Grey)met voorlopig ff niets na verkoop van onze Knaus 450TU Südwind…

sailor wim
Berichten: 2681
Lid geworden op: di 11 okt 2016 16:41
Locatie: Den Haag

Re: Rapido Silver

Bericht door sailor wim » zo 22 mei 2022 16:53

dieseltijger schreef:
zo 22 mei 2022 16:18
Dankjewel Wim. Er staat hier echter een schnitzel van Reas te ontdooien, en de worteltjes moeten ook uit de koelkast. Die ga ik glaceren in een beetje Roomboter en combineren met nieuwe oogst aardappeltjes in schil.
Van Reas zozo toe maar.
Nou je kan nog richting West ipv Zuid Diesel.
Volgens mij zit ereen Bourgondisch trekje in jou.
Als iedereen bezig is om gezien te worden, wie kijkt er dan nog?

Plaats reactie

Terug naar “Trekauto en Caravan-Auto combinaties”