Peggy peg

Bijzettenten, tenttapijt en/of andere vloeren.
Gebruikersavatar
VIP
Berichten: 7982
Lid geworden op: wo 25 dec 2013 09:47
Locatie: Hilton on Wheels

Re: Peggy peg

Bericht door VIP » ma 6 jun 2022 21:26

Wij zijn ook weer terug en de Peggy's hebben hun dienst weer perfect bewezen.

Vrijdag worden ze weer tevoorschijn gehaald en kunnen ze weer opnieuw de grond in.
Porsche + Tabbert

Gebruikersavatar
Gemineye
Berichten: 4016
Lid geworden op: wo 22 mei 2013 09:18

Re: Peggy peg

Bericht door Gemineye » di 7 jun 2022 10:50

Ik heb dezelfde weerstand tegen die Peggy pegs die veel anderen hier hebben; ze zijn me veel te kwetsbaar. Niet mijn ding.

Dat in warm water leggen werkt overigens écht, dat doe ik met mijn kunststof Isabella haringen ook altijd. Die dingen trekken vaak krom in de grond en zijn de volgende keer lastig in de grond te slaan. Dus na gebruik even in een badje kokend water leggen en ze zijn weer in de oorspronkelijke vorm. Ik kan me voorstellen dat dat bij die peggypegs ook zo werkt en dat dat de levensduur kan verlengen. Maar nogmaals, ik gebruik ze nooit.

Ik heb van die metalen schroefharingen en anders de traditionele v vormige haringen (dikke uitvoering). Rotspennen heb ik wel maar gebruik ik eigenlijk nooit. Kunststof Isabella haringen doen het heel goed in Nederlandse grond.
Skoda Superb IV en Avento Gran Turismo Superbe 500TF

Gebruikersavatar
Hobby Linka
Beheerder
Berichten: 18953
Lid geworden op: do 31 mar 2011 19:39
Locatie: Het kan in ......

Re: Peggy peg

Bericht door Hobby Linka » di 7 jun 2022 17:04

Bezem.jpg
Bezem.jpg (11.46 KiB) 493 keer bekeken
Even de bezem erdoor. Het is geen babbelbox.
Hobby Linka


Hobby 460 UFe de luxe 2007 met Truma Aventa-dakairco, Truma SE R mover, Optima Yellow Top 4.2 accu, Truma DuoControl.
Getrokken door een witte Skoda Yeti 2.0 TDI

Het kan niet fout gaan,
hooguit anders dan verwacht.

Gebruikersavatar
Ron
Berichten: 8003
Lid geworden op: zo 28 feb 2016 18:13
Locatie: Gorinchem

Re: Peggy peg

Bericht door Ron » di 7 jun 2022 17:36

Weet je.
Je hoeft ze niet te kopen.
Niemand die wat verplicht.
Alles hangt af waar je gaat kamperen.
Welke grondsoort e.d
Ik heb ze nu 2 keer in gebruik.
Eenmaal in Nederland en nu in Frankrijk.
En alles heeft nog nooit zo vast gestaan.
Peugeot 2008 bluelease executive 1.2 110 pk 205nm Knaus sport SS 420 QD 2021 Unico Verona dometic dakairco , truma vloerverwarming, extra voorraam ,en een motorfiets Aprilia Shiver 750

mark m
Berichten: 498
Lid geworden op: wo 24 jun 2020 19:57

Re: Peggy peg

Bericht door mark m » di 7 jun 2022 21:50

[re.gif]

Helemaal eens, je hoeft ze niet te gebruiken!

De Peggyy's hebben zich bij mij (en vele anderen) wel bewezen. En nee, ik leg ze niet in één warm badje en draai ze niet op moment aan, maar wel op gevoel.
Ik gebruik ze nu een jaar of 5 (in mijn geval zo'n 20-25 campings) in gebruik en heb er volgens mij 2 of 3 kapot gedraaid. Uiteraard alleen gebruiken bij de juiste ondergrond, maar dat is bij elke haring het geval.

Ik heb persoonlijk weer een grote hekel aan de normale Haring. Daarvan sloeg ik er op elke camping wel een paar krom, of de kop rond, of weer op een steentje, gemep erin en weer soms moeilijk eruit te krijgen, enz. Niet mijn ding dus, die gewone Haringen, maar hele volksstammen zweren erbij.


Ieder zijn meug zullen we maar zeggen... thumbup.gif
Alfa Romeo Stelvio Super 2.0T Q4, '17

Met daarachter

Knaus Sport Silver Selection 540 FDK, '21
Met Unico Genua + Torino

Gebruikersavatar
mrbullmastiff
Berichten: 1947
Lid geworden op: zo 18 aug 2019 23:33
Locatie: Sluiskil

Re: Peggy peg

Bericht door mrbullmastiff » wo 8 jun 2022 13:48

Ik gebruik de Peggy Pegs nu drie jaar, nog steeds heel tevreden mee. Ik heb er nog maar 1 kapot gedraaid in die drie jaar en dat was mijn eigen fout.
Knaus Sudwind Silver Selection 500EU achter een BMW GT 320D BMW 528i

Plaats reactie

Terug naar “Voortenten en luifels”