Andere voortent

Bijzettenten, tenttapijt en/of andere vloeren.
Plaats reactie
Kareltje
Berichten: 21
Lid geworden op: di 14 aug 2018 21:53

Andere voortent

Bericht door Kareltje » za 14 mei 2022 19:48

Hallo medekampeerders
Nu hebben wij een andere tweedehands caravan gekocht en daar zit een complete 2 jaar oude voortent bij met een stuk zeil/vloer die je vast maken aan de voortent doormiddel van klittenband als ik het goed heb.
Nu is mijn vraag hoe werk dat en moet ik eerst de vloer leggen of eerst de tent opzetten, iemand enig idee???

Paul Vingerhoets
Berichten: 2422
Lid geworden op: zo 17 jul 2016 12:31

Re: Andere voortent

Bericht door Paul Vingerhoets » za 14 mei 2022 19:52

Er staat vast ergens een merk op de tent maaar aangezien je het over klitteband hebt zou het wel eens een unico voortent kunnen zijn

idee is dat je eerst de voortent op zet en daarna het vloerzeil in de voortent legt en strak trekt daarna de rand omhoog tegen de wand vast zetten met het klitteband.
Kuga 2,5l PHEV titanium X
Dethleffs 490 BLF, unico bologna 13,1
geen hobby maar toch een hobby

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 36199
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: Andere voortent

Bericht door Chris » za 14 mei 2022 20:07

Ik denk dat je wel eens heel erg mazzel kan hebben.
Want....
Ik ken alleen de Unico boogtenten waarvoor dit vaste kuipzeil als duur extra bij is te bestellen.

De gewone stiknaden hebben ook klitteband met losse stroken. Daarvoor in de plaats komt dit mooie kuipzeil

Op YOUTUBE heeft Unico allerlei filmpjes staan met opzet instructies...ook hoe het kuipzeil vastgemaakt moet worden.

Als het echt een Unico is heb je een topproduct in handen...een van de beste voortenten.
Echt mazzel ...
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

Plaats reactie

Terug naar “Voortenten en luifels”