Offline Netflix enz. kijken op Beamer.

Plaats reactie
JessicaH74
Berichten: 2
Lid geworden op: za 18 aug 2018 13:40

Offline Netflix enz. kijken op Beamer.

Bericht door JessicaH74 » do 12 mei 2022 12:17

Wij hebben een andere caravan gekocht (Dethleffs Camper 510v uit 2004) en deze is naar onze smaak aangepast en klaar voor een nieuw kampeer seizoen. Nu mag ik graag Netflix kijken aan het eind van de dag en normaliter werd dat gedaan op mijn laptop en dan keek ik gedownloade offline series. Maar ik vond het beeld te klein en als je met z'n 2en aan het kijken ben werkt dan ook niet lekker door schittering. Nu hebben we een beamer van Philips gekocht en die past precies in de slaapkamer, rolgordijn opgehangen en het kijkt perfect. Maar nu krijg ik dus niet mijn offline serie naar de beamer toe. Het lijkt er op dat ik alles zou moeten streamen. Zoveel internet wil ik helemaal niet gebruiken.

Zijn er kampeerders die gebruik maken van een beamer en hun offline series kunnen kijken. Mag via Wifi (we hebben wel een klein netwerk in de caravan aangelegd) of met HDMI maar we krijgen het niet voor elkaar.
Het zou gaan om Netflix, Prime en evt. Disney+ (heb ik zelf niet maar mijn beste vriendin wel, kan ik nu dus ook nog niet meer testen).

Via HDMI wel geluid maar geen beeld (netflix) en via WIFI dan klaagt de beamer dat we op het zelfde account moeten zitten (en dat is ook zo).

Alvast bedankt!

Groetjes Jessica.

Gebruikersavatar
Davendre
Berichten: 2333
Lid geworden op: vr 14 jan 2011 22:33

Re: Offline Netflix enz. kijken op Beamer.

Bericht door Davendre » do 12 mei 2022 13:01

Welkom op dit leuke forum haphop.gif

Misschien kun je de volgende link eens raadplegen?

Succes!
Hyundai Tucson N-Line PHEV
Hobby 455uf Excellent

Gebruikersavatar
HenkR
Berichten: 758
Lid geworden op: do 17 jul 2008 23:23
Locatie: Amersfoort (Vathorst) ps foto vorige woning

Re: Offline Netflix enz. kijken op Beamer.

Bericht door HenkR » vr 13 mei 2022 22:26

Als je Netflix normaal offline op je laptop kunt kijken veranderd er volgens mij niets als je een ander beeldscherm (in jouw geval de beamer) op je laptop aansluit.
Hoe heb je de beamer aangesloten?
Mazda CX5 2.0 en Knaus 500 FVU 2014 en zelf geïnstalleerd: ATC, EVO plus + Optima Yellow 55 + LBC 512, Satenne R3, truma ultraheat, V/A/W meter, waternivo meter, ventilator achter kk en veel extra contactdozen en nog wat gadgets.

Reizigers

Re: Offline Netflix enz. kijken op Beamer.

Bericht door Reizigers » za 14 mei 2022 09:30

Kan ook aan je (goedkope) HDMI kabeltje liggen. Wel geluid en geen beeld of andersom.

Gebruikersavatar
EricS
Berichten: 1810
Lid geworden op: vr 20 apr 2012 19:04
Locatie: Assen

Re: Offline Netflix enz. kijken op Beamer.

Bericht door EricS » za 14 mei 2022 10:01

Begin eens helemaal opnieuw...

laptop aan beamer met HDMI, start een ppt. zie je dan wel iets? krijgt beamer wel signaal? kijk eens naar de ingang/instellingen. raadpleeg de manual.

zodra er wel beeld is dan verder gaan naar hetgeen je wilt afspelen. stap voor stap. zo kom je vanzelf 'het probleem' tegen.
Kia EV6 RWD Plus 77Kw met Fendt 510 TFB.

Gebruikersavatar
Niels83
Berichten: 3605
Lid geworden op: ma 21 mei 2018 16:57

Re: Offline Netflix enz. kijken op Beamer.

Bericht door Niels83 » za 14 mei 2022 14:01

Krijg je wel beeld van je laptop maar gaat het mis zodra je de downloads af gaat spelen?.

Ik denk dat dit de beveiliging van Netflix is. Hey downloaden is alleen toegestaan op mobiele apparaten zodra je het koppelt aan een beamer of tv werkt het niet.

Vroeger keek ik via de Ziggo gegevens van mijn zwager naar Ziggo sport maar dat kon dus niet via HDMI of Chromecast naar de tv.

Plaats reactie

Terug naar “Radio, TV, Internet, Wi-Fi”