ACSI app en pasje

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Leentje
Berichten: 3242
Lid geworden op: wo 18 apr 2007 23:14
Locatie: In de Babantse Peel

ACSI app en pasje

Bericht door Leentje » wo 27 apr 2022 11:58

Bestaat de optie voor een aanschaf van de kortingskaart in combinatie met de ACSI app?
De boeken gaan rechtstreeks het oud papier in. Voor ons een milieu onvriendelijke keuze.
Op de website kan ik hem niet vinden maar wellicht weet hier iemand meer?
Verkeerd rijden is er niet bij. We zien wellicht iets extra's.....

Jaap van Duijn
Berichten: 1319
Lid geworden op: za 12 mei 2012 14:24
Locatie: Katwijk ZH

Re: ACSI app en pasje

Bericht door Jaap van Duijn » wo 27 apr 2022 12:13

@Leentje,

Juist deze week een vragen lijst van ACSI.
Daarover meest van de boeken en de korting kaart.
Nu we - bijna - allemaal een app hebben van ACSI en daar mee ook kunnen zoeken zijn de boeken "een beetje" overbodig aan het worden.
De vraag was ook wat vind je van een digitale QR code dus op je gsm.
Dat gaat veel schelen aan ruimte en gewicht :).
Dus voor juiste en goede antwoorden zou - indien U lid bent of zelfs weet hoe hun te bereiken hen bellen en of mailen.
Met vriendelijke groet Jaap van Duijn.

O en ook ik heb dit jaar weer de boeken ontvangen, al had ik gezegd ik hoef ze niet meer, komt goed.

Gebruikersavatar
Scout15
Berichten: 988
Lid geworden op: ma 16 jan 2017 21:19

Re: ACSI app en pasje

Bericht door Scout15 » wo 27 apr 2022 12:41

[re.gif] [re.gif]

Hier ook een ergenis. De boeken worden hier nooit ingekeken waarbij, omdat ik in het buitenland woon, ook nog eens extra portokosten kan betalen. Voor ons is de app meer dan voldoende en vind het van ACSI ook echt niet meer van deze tijd.
Volvo V90 cross country D5 / ADRIA Alpina 663 PT

Gebruikersavatar
Leentje
Berichten: 3242
Lid geworden op: wo 18 apr 2007 23:14
Locatie: In de Babantse Peel

Re: ACSI app en pasje

Bericht door Leentje » wo 27 apr 2022 15:44

Ik heb er een mailtje aan besteed. Geen behoefte aan oud papier, jammer voor het milieu. Pas en app zou leuk zijn. Ik wacht reactie af.
Verkeerd rijden is er niet bij. We zien wellicht iets extra's.....

Gebruikersavatar
PMT
Berichten: 2622
Lid geworden op: zo 17 mei 2009 09:37
Locatie: Cothen
Contacteer:

Re: ACSI app en pasje

Bericht door PMT » wo 27 apr 2022 17:33

Het antwoord is al jaren hetzelfde:
Zolang wij op deze manier nog advertenties kunnen en zullen verkopen, handhaven wij de papieren uitgave.
6 jaar geleden kreeg ik ook als antwoord dat ze zich aan het bezinnen waren om voor een andere manier te kiezen, maar nog niet wisten in elk vat ze dat moesten gieten.
mvrgr. Paul
Swift Challenger SE 480 (9/2013), Nissan Qashqai 1.3 DIG-T Tekna 160pk DCT automaat (4/2019)

Philmar
Berichten: 843
Lid geworden op: zo 11 dec 2016 16:12

Re: ACSI app en pasje

Bericht door Philmar » wo 27 apr 2022 19:28

Ik heb vorig jaar een voorstel gekregen van ACSI om een voordeel kaart te nemen die ook gebruikt kan worden als ID kaart. Ik heb dat gedaan en ook dit jaar heb ik per post een nieuwe aangekregen voor 2022. Kosten waren telkens € 4,50, zonder de gidsen die wij toch niet gebruiken.

Philmar

Gebruikersavatar
Leentje
Berichten: 3242
Lid geworden op: wo 18 apr 2007 23:14
Locatie: In de Babantse Peel

Re: ACSI app en pasje

Bericht door Leentje » wo 27 apr 2022 20:26

[re.gif] Bedoel je dan de ID kaart? En heb je deze ook daadwerkelijk als kortingskaart kunnen gebruiken? Dat zou mooi zijn.
Verkeerd rijden is er niet bij. We zien wellicht iets extra's.....

janoniem
Berichten: 3062
Lid geworden op: di 5 mei 2015 21:47

Re: ACSI app en pasje

Bericht door janoniem » wo 27 apr 2022 20:44

[re.gif] Volgens ACSI geeft de ID card korting in de webshop maar ik lees nergens dat de card als kortingskaart op campings kan worden gebruikt.
Maar Philmar heeft waarschijnlijk ervaring, ik hoor het graag.
En de boekjes die bij de ACSI CampingCard worden geleverd, worden ook bij ons niet gebruikt.
We hebben ook nog een ANWB Kampeerkaart CKE, die wordt wél zonder boekjes geleverd.
Wil je dat papier dan is het overigens wel gratis af te halen bij een ANWB kantoor.
TEC Travelking 510 TE 2002 | Unico Torino | Truma SR version 2 | YT 55Ah | CTEK MXS 5.0 | Mazda CX-5 benzine handgeschakeld 2019

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19753
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: ACSI app en pasje

Bericht door Daphne » wo 27 apr 2022 21:48

Philmar schreef:Ik heb vorig jaar een voorstel gekregen van ACSI om een voordeel kaart te nemen die ook gebruikt kan worden als ID kaart. Ik heb dat gedaan en ook dit jaar heb ik per post een nieuwe aangekregen voor 2022. Kosten waren telkens € 4,50, zonder de gidsen die wij toch niet gebruiken.

Philmar
Weet je dat zeker dat het over een voordeelkaart ging? Wij hebben de ACSI ID al heel lang maar het is geen Camping Card. Dat zijn echt twee verschillende zaken.

Afbeelding


@Leentje, ik heb jaren geleden hierover naar ACSI gemaild, maar ze blijven de boekjes maken ivm advertenties. De grote ACSI gidsen zonder voordeel kun je wel alleen als app kopen. Elk jaar “klaag” ik (samen met vele andere gebruikers) in de App Store over de boekjes.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

Philmar
Berichten: 843
Lid geworden op: zo 11 dec 2016 16:12

Re: ACSI app en pasje

Bericht door Philmar » wo 27 apr 2022 22:57

Inderdaad Daphne, ik heb het nagekeken. Het is geen kortingskaart maar een ID kaart. Ik moet toegeven dat wij op die vijf jaar dat we kamperen nog geen ACSI- of Flower kortingskaart gebruikt hebben. Ik had nog niet door dat er een verschil in kleur was tussen beide kaarten 🤭. De kortingskaart hebben we in het begin 3 jaar na elkaar gekocht samen met de gidsen zoals vermeld maar nooit gebruikt, die dan ook bij het oud papier terecht komen. Zonde. Heel de maand juni gaan we rondtrekken, misschien toch nog maar eens de kortingskaart aanschaffen en gebruiken.

Philmar

Gebruikersavatar
Leentje
Berichten: 3242
Lid geworden op: wo 18 apr 2007 23:14
Locatie: In de Babantse Peel

Re: ACSI app en pasje

Bericht door Leentje » wo 4 mei 2022 11:10

Vandaag reactie mogen ontvangen van ACSI:

Hartelijk bedankt voor uw email.

Tot op heden krijgt u bij de aanschaf van de kortingskaart nog altijd de papieren gids erbij geleverd. We zijn momenteel wel bezig met de ontwikkeling van een digitale kortingskaart...houd onze website hiervoor in de gaten.
Verkeerd rijden is er niet bij. We zien wellicht iets extra's.....

Wim Verso
Berichten: 6518
Lid geworden op: do 4 sep 2008 20:55
Locatie: Anna Paulowna

Re: ACSI app en pasje

Bericht door Wim Verso » wo 4 mei 2022 12:25

Ik heb het al eerder geschreven, ik gebruik altijd de boekjes, vind ik leuker dan op die smartphone te kijken.
Zal de leeftijd wel zijn, geen gebrek aan die apps.
De Acsi Card gebruiken wij altijd in clubverband en kijk dan ook vaak uit naar Acsi Campings. haphop.gif
Caravan, Beyerland Sprinter 450 EB.

Toyota Corolla Verso 1.8.

Plaats reactie

Terug naar “Kamperen en Winterkamperen”