Stevig Prieel/ paviljoen

Alles wat betrekking heeft tot stacaravans
Plaats reactie
Meneer.JJ
Berichten: 41
Lid geworden op: do 18 jul 2019 20:53

Stevig Prieel/ paviljoen

Bericht door Meneer.JJ » zo 24 apr 2022 19:43

Hi,

Men schoonouders hebben sinds dit jaar een sta caravan aan de zee en zijn op zoek naar een stevig model prieel/paviljoen. Dit hebben we reeds getoetst met de camping, de enigste voorwaarde is dat alles (dus incl frame) in de winter moet weg zijn.

Nu hadden we dit weekend eens getest met onze partytent (opvouwbaar 3x3) maar deze boog echt wel te veel door na sommige windstoten. En het waaide nog niets hard.

Welke merken/types zouden jullie aanraden? Rekening houdend dat die best wel tegen wat moet kunnen en s'winters weer moet weggenomen worden.

Alvast bedankt

Groeten

J

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 35855
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: Stevig Prieel/ paviljoen

Bericht door Chris » zo 24 apr 2022 20:57

Zijn hier wel fabrieksklare oplossingen voor???
Juist deze bouwwerken is zo vaak hobby werk in het weekend..
Zelf de zaag, boor en hamer ter hand nemen denk ik.
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

erwin l
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 16 okt 2019 23:29

Re: Stevig Prieel/ paviljoen

Bericht door erwin l » zo 24 apr 2022 23:46

Ik denk dat je richting professionele toepassing moet gaan denken, zoals bijvoorbeeld wat marktkooplui / standwerkers gebruiken. Die kunnen tegen veelvuldig op- en afbouwen en waaien ook niet zomaar stuk. Is natuurlijk wel een ander prijskaartje dan het weggooi-spul dat je voor 99 euro koopt.......

Een kennis van mij zit in de autorallye wereld en gebruikt Grizzly tenten - onder allerlei weersomstandigheden. Schijnen behoorlijk goede dingen te zijn. www.gotent.nl

Plaats reactie

Terug naar “Stacaravans”