tussen camping richting Gardameer

Over routes naar verschillende vakantiebestemmingen en wat je daar allemaal kunt tegenkomen.
Plaats reactie
camping-gasten
Berichten: 2
Lid geworden op: za 29 jan 2022 11:25

tussen camping richting Gardameer

Bericht door camping-gasten » wo 2 feb 2022 09:45

Beste medekampeerders,
Ik las laatst op dit forum dat een gezin altijd camping Intall in Wiesing in Oostenrijk gebruikte als tussen stop naar het gardameer.
Nu zijn wij vorig jaar naar Lazise gereden via Zwisterland en dat ging prima maar ik wil dit jaar over Oostenrijk proberen.
Nu in deze camping de ideale afstand voor ons als tussen camping, maar deze camping is niet te reserveren voor 1 nacht, heeft iemand ervaring hiermee of er uberhaupt nog plek is als je in de middag aankomt. voor 1 nacht oo een doorreisplek.
alvast bedankt.... groeten camping-gasten

Vino
Berichten: 588
Lid geworden op: zo 12 sep 2010 11:01

Re: tussen camping richting gadameer

Bericht door Vino » wo 2 feb 2022 10:06

Ligt er aan, van waar je vertrekt. Wij sliepen altijd in Greding.Goed te doen voor één nacht, makkelijk aan te rijden en bijzonder goed eten,Groot hotel met parkeerplaats + electro.Dan de dag er na naar Vipiteno.Autocamp.Direct aan de grens.Eerste gedeelte,achter de slagboom is voor vrachtwagens en als je wilt caravanners.Stukje door weer een slagboom is alleen voor caravanners.Toen een groot hotel met winkel en sanitair gelegenheid erbij.Stroom bij de plaats.Vertrekken wanneer je wilt.Vandaar uit ben je in een uur of drie in Lazise.

Met vriendelijke groet.

workel

Re: tussen camping richting Gardameer

Bericht door workel » wo 2 feb 2022 12:21

Camping Intall Wiesing een keer overnacht vanuit het Gardameer op de terugweg ivm bewolkte dag gaan opruimen en rijden maar. Prima overnachting camping als je niet te laat aankomt zal er wel plek zijn. Weekend verwacht ik daar wel meer drukte.

Maar op de route aan de A12 liggen wel veel meer campings als alternatief. Camping Seehof en Camping Seeblick Toni wellicht kun je daar wel reserveren.

Wij slapen vaak 50 km eerder, Kaiser resort in Bad Feilnbach, bevalt ons prima op de weg richting Kroatië of Italië en voor ons prima te rijden op 1 dag.

Plaats reactie

Terug naar “Routes”