Zijwanden Thule 6300

Bijzettenten, tenttapijt en/of andere vloeren.
Plaats reactie
Pieter S
Berichten: 28
Lid geworden op: do 28 okt 2021 16:19

Zijwanden Thule 6300

Bericht door Pieter S » di 7 dec 2021 14:00

Hallo,

Voor mijn caravan met daarop een Thule 6300 wil ik voor het komende seizoen een tweetal zijwanden hebben. Deels om 'uit de wind', maar ook ietwat uit het zicht te kunnen zitten.

Er zijn verschillende opties. Thule standaard, versies van de firma O te W, of zelfs custom laten maken bij een goede zeilmakerij.

Nu is mijn vraag.....
Heeft iemand ervaring met een op maat gemaakte zijwand, anders dan die van Thule of O te W, danwel andere 'standaard' uit het vak te grijpen zijwanden?

Gr
Pieter

Jaap van Duijn
Berichten: 1317
Lid geworden op: za 12 mei 2012 14:24
Locatie: Katwijk ZH

Re: Zijwanden Thule 6300

Bericht door Jaap van Duijn » wo 8 dec 2021 09:18

@Pieter-S,

Wil ik niet negatief worden of zijn maar eens hadden we Fiamma zak luifel, daar kochten we een OtW zij scherm bij.
Eigenlijk werkte het van geen kanten, paste niet zoals verwacht.
Dat was bij de caravan, dus toch toch maar de juiste en originele gekocht.
Toen kregen we een Thule luifel vast opgebouwd, weer de fout en waarom een OtW gekocht erbij als zij luifel
Hoe stom kan een mens zijn, weer geen gezicht en paste voor geen meter.
Alles was uitgepakt en gebruikt het eerste seizoen (waar we langen stonden) dus terug sturen niet te doen.
Nu ook hier origineel Thule gekocht met de juist stang (is ook een dingetje hoor).
Voor aanschaf laat U in de winkel de verschillen tonen en beslis dan.
Op zich niets ten nadele van OtW, we kopen er nog steeds genoeg.

groet Jaap van Duijn

workel

Re: Zijwanden Thule 6300

Bericht door workel » wo 8 dec 2021 10:07

Denk dat er weinig forumleden zijn die een op maat gemaakte zijwand hebben voor de Thule.

De optie die jij omschrijft of origineel Thule of O te W zullen de meesten hier hebben.

Bij af en toe gebruik, lees paar keer per seizoen is een O te W zijwand prima. Wil je heb vaker gebruiken, dan ging ik voor een originele van Thule.

Hier ook een Thule zijwand voor extra privacy, niet gebruikt deze zomer op de Knaus met Thule 6300, wellicht volgend jaar op de Fendt wel, wie weet.

Plaats reactie

Terug naar “Voortenten en luifels”