Van 6 naar 10 ampere
- dieseltijger
- Berichten: 11144
- Lid geworden op: do 18 apr 2013 14:59
Re: Van 6 naar 10 ampere
Kan, als dat de koude buitenwand betreft tijdens de winter en het binnen lekker warm is met vochtige adem- en kooklucht. Je zou haast als installatie eis in één of andere NEN norm willen opnemen dat er geen montage van schakelkasten of wandcontactdozen mag plaatsvinden op slecht geïsoleerde buitenwanden van leefruimten.
Pluimvee met vele onnodige opties, getrokken door een Avensis blackedition met achterruitverwarming en een asbakje
Re: Van 6 naar 10 ampere
ik zou hier even geld in steken en alles even opnieuw aanleggen, gewoon voor je gevoel ook, dit is gewoon niet echt fris meer
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB
Re: Van 6 naar 10 ampere
Joop, als je het niet gebruikt en niet lucht, dan krijg je alleen vocht als er lekkage is, iets wat droog is hoeft niet te luchten tegen vocht
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB
Re: Van 6 naar 10 ampere
Oké, dacht dat door het opwarmen en het afkoelen condens kan ontstaan en zodoende vocht binnen komt.Micky schreef: ↑zo 28 nov 2021 19:47Joop, als je het niet gebruikt en niet lucht, dan krijg je alleen vocht als er lekkage is, iets wat droog is hoeft niet te luchten tegen vocht
Re: Van 6 naar 10 ampere
Joris de prutskabouter aan het werk geweest...duidelijk.
Hij wist alles van timmeren... maar dit???
Echt... haal een vakman erbij... ziet er niet uit.
Ik zie ook dat er met de kleuren maar wat aangerommeld is..
Zwarte draad gebruikt waar blauw moet zitten...
En met zwart doorgelust naar de laatste automaat die enkelpolig is.... wat een bruine draad MOET zijn.
Typisch geval van afkeur bij een keuring..
die prutskabouter had zeker alleen maar zwart???
Hij wist alles van timmeren... maar dit???
Echt... haal een vakman erbij... ziet er niet uit.
Ik zie ook dat er met de kleuren maar wat aangerommeld is..
Zwarte draad gebruikt waar blauw moet zitten...
En met zwart doorgelust naar de laatste automaat die enkelpolig is.... wat een bruine draad MOET zijn.
Typisch geval van afkeur bij een keuring..
die prutskabouter had zeker alleen maar zwart???
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.
Re: Van 6 naar 10 ampere
dat kan ook, maar dan moet het vocht al wel in de ruimte zijnJoop11 schreef: ↑zo 28 nov 2021 20:14Oké, dacht dat door het opwarmen en het afkoelen condens kan ontstaan en zodoende vocht binnen komt.
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB
Van 6 naar 10 ampere
Nog een tip
Begin met een hoofdschakelaar
Edit
Waar is de voeding eigenlijk op aangesloten?
Ik heb veel verdeelkasten gezien maar hier ben ik de draad kwijt
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Begin met een hoofdschakelaar
Edit
Waar is de voeding eigenlijk op aangesloten?
Ik heb veel verdeelkasten gezien maar hier ben ik de draad kwijt
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk