Diepte kast Style 440D

Plaats reactie
Pieter S
Berichten: 28
Lid geworden op: do 28 okt 2021 16:19

Diepte kast Style 440D

Bericht door Pieter S » do 28 okt 2021 21:08

Hallo mede forumleden,

Allereerst dank dat ik mee mag lezen op dit forum. Ik heb al het nodige zitten lezen en hoop een hoop nuttige informatie te kunnen vinden.

Na 9 jaar met een Eriba Touring te hebben rond gereden heb ik afgelopen maand mijn caravan omgeruild voor een Style Comfort 440D. Met een beetje geluk wordt 'ie in Maart / April geleverd. Als ik er net zoveel plezier van ga hebben als van de Eriba, dan zit dat wel snor.....

In mijn hoofd ben ik natuurlijk al aan het inrichten. Nu loop ik wel tegen een vraagje waarvan ik hoop dat een van jullie mij kan helpen.

Wanneer je de caravan in stapt staat rechts de kleding kast met aan de zijkant een grijs gestoffeerde plaat. Een perfecte plek om TV en evt kleine soundbar op te hangen. Ik heb een 19.5 inch monitor (49 cm breed) die als TV dienst doet. Gaat dat passen?

Wie ok wie kan mij vertellen
- hoe breed deze plaat is,
- hoe breed is het plankje eronder
- hoe breed het kastje eronder is.
Ik kan natuurlijk naar de dealer rijden met een rolmaat, maar wil ook niet teveel bij hem binnen vallen :-)

Een andere vraag;
In het dakluik boven de rondzit zitten een aantal LED lampjes met van die gezellige helder witte LED's..... Weet iemand of dat lampjes zijn die je zelf kunt vervangen voor warme-witte LED's?

Hopelijk heeft iemand de antwoorden voor me....

Groet,
Pieter

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 35855
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: Diepte kast Style 440D

Bericht door Chris » do 28 okt 2021 22:09

Hallo Pieter.....

Welkom hier... en het leesplezier had je al achter de rug begrijp ik... mrgreen.gif

Maar... je vraag.... wellicht handig om er even bij te melden dat het om een LMC caravan gaat...
Niet iedereen zegt een Style 440D wat..
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

Plaats reactie

Terug naar “LMC”