Burstner tafelrail laat los

Over klussen, reparatie en onderhoud van het interieur van de caravan.
Plaats reactie
moryana45
Berichten: 9
Lid geworden op: za 8 jun 2019 12:54

Burstner tafelrail laat los

Bericht door moryana45 » do 21 okt 2021 21:24

We hebben dit jaar een nieuwe caravan gekocht. De burstner premio 490 TS limited. Nu is de dinette door middel van de tafelrail om te bouwen tot bed. De onderste tafel rail is er al een keer afgevallen. Nu zit de bovenste ook los. De onderste heeft mijn vriend met iets langere schroeven en moeren aan beide eindes weer vast gezet. De middelste kunnen wij niet bij deze zit achter een wandje. Nu zit de bovenste tafelrail ook los. Maar wij durven geen langere schroeven te gebruiken omdat dit vastzit aan de buitenwand. We willen natuurlijk niet door de wand heen boren. Een oplossing is om een losse liftpoot te gebruiken. Maar dat is weer 200 euro die ik eigenlijk niet wil uitgeven aan een caravan van bijna 3 maand oud. Maar wellicht wel veiliger. Het tafelblad zou mijn inziens gewoon op een losse poot te monteren. Hoe zouden jullie dit oplossen? Holle wand pluggen? Maar we hebben eigenlijk geen idee hoe lang die mogen zijn. Of terug naar de dealer om het door hen op te laten lossen.
Bijlagen
16348437679879006055658211366505.jpg

Gebruikersavatar
deusjevo
Berichten: 18182
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 18:55
Locatie: Omgeving Rotjeknor

Re: Burstner tafelrail laat los

Bericht door deusjevo » do 21 okt 2021 21:30

[re.gif]
Naar de verkopende dealer met dat ding
Fiat Ducato Buscamper (Grey) of als combi een Range Rover (Epsom Green love.gif ) of MINI Cooper Clubman (Midnight Black) met voorlopig ff niets na verkoop van onze Knaus 450TU Südwind…

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 35854
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: Burstner tafelrail laat los

Bericht door Chris » do 21 okt 2021 21:38

Daar is juist de garantie voor...
Terug.. niet zelf lopen rommelen....
Laat hun het maar degelijk oplossen..

Ga echt niet zelf knoeien... dan kan een dealer zomaar zeggen dat het geen garantie meer is... dat die vervallen is door jou actie.
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

Plaats reactie

Terug naar “Interieur”