Renovatie vloer/bodem

Alles wat betrekking heeft tot stacaravans
Plaats reactie
KarinA

Renovatie vloer/bodem

Bericht door KarinA » do 26 aug 2021 17:02

Wij hebben een chalet van het merk IRM aangekocht. Nu willen wij de volledige vloer/bodem van het chalet laten vervangen (tenzij dit vrij eenvoudig zelf te doen is…..).
Het chalet staat in Duitsland (Süd Eifel). Iemand tips voor een firma die dit tegen redelijke kosten kan doen, uiteraard op locatie?

Knaus440
Berichten: 3710
Lid geworden op: di 29 apr 2008 21:15

Re: Renovatie vloer/bodem

Bericht door Knaus440 » do 26 aug 2021 18:52

Dat is een fikse klus!!!
Realiseer je dat wanneer je de complete bodem wilt vervangen, het binnen kaal moet zijn?
Dus ook alle wanden eruit, keuken eruit, wc/douche eruit.
En, nee eenvoudig is dit niet zelf te doen. Het is goed zelf te doen, maar je moet slopen en alles weer opbouwen.
Als je handig bent, en tijd hebt, kan alles.
Ik heb van onze stacaravan een 10-12m2 vloer, plafond, en wanden 2 slaapkamers, gang, vervangen. En 2 slaapkamers, gang, wc, washok, opnieuw weer opgebouwd. Was een flinke klus!
Wanneer ik lees dat jullie de volledige vloer willen vervangen, dan hoop ik dat je dit chalet goedkoop hebt gekocht.
Laten doen is snel 2 werk voor 2 mensen.
Dus inclusief netjes afwerken, behangen/schilderen. En misschien wel meer dan 2 weken.
Achter de auto, Honda CRV 2.0 iVTEC, een knaus sudwind 440 uit 1996. Gehaakt met een Stabifix.

Knaus440
Berichten: 3710
Lid geworden op: di 29 apr 2008 21:15

Re: Renovatie vloer/bodem

Bericht door Knaus440 » vr 27 aug 2021 22:34

Geschrokken?
Achter de auto, Honda CRV 2.0 iVTEC, een knaus sudwind 440 uit 1996. Gehaakt met een Stabifix.

Plaats reactie

Terug naar “Stacaravans”