carver rollen aluminium

Over de verschillende merken, het inbouwen, problemen met movers
Plaats reactie
Ralf
Berichten: 1265
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 10:37
Locatie: Marum

carver rollen aluminium

Bericht door Ralf » do 8 jul 2021 19:22

Was van de week mijn carver mover aan het opknappen , vond ik me daar op internet nog nieuwe rollen voor deze mover
ipv van die ouwe gritrollen gewoon nieuwe moderne aluminium rollen . waren niet goedkoop maar maar de mover werkt weer als nieuw voor een fractie van de prijs voor een nieuwe . Mijn dealer adviseerde mij een nieuwe te kopen .
Nu nog even alles goed schoonmaken . zwarte lak van de action eroverheen en weer als nieuw. mrgreen.gif

gr ralf
Bijlagen
rol carver 3.jpg
rol carver 2.jpg
rol alu  carver.jpg
Toch maar een gebruiker geworden i.p.v Leverancier knipoog.gif

Gebruikersavatar
RichTrip
Berichten: 1889
Lid geworden op: ma 12 mei 2014 13:56

Re: carver rollen aluminium

Bericht door RichTrip » do 8 jul 2021 19:31

Sjeez, het lijkt wel of die mover een jaar onder water heeft gelegen...... scratch.gif
Kip Grey Line Special 47 TRZ 2003 + (Kip) Walker Vario Easy Door voortent i.c.m. een Opel Astra Sports Tourer PHEV Business Edition 1.6 Turbo 180pk

Ralf
Berichten: 1265
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 10:37
Locatie: Marum

Re: carver rollen aluminium

Bericht door Ralf » do 8 jul 2021 19:37

in de loop der jaren dan komt de tand des tijds en begint het te roesten de een nog erger dan de ander . zolang hij op de caravan zit valt het wel mee .
vergis je niet deze movers stammen uit de eerste generatie en zijn zeker al 20 jaar of ouder .
nu is het wel zo dat afhankelijk van waar de caravan veel staat er wel veel verschil is van staat . deze zal veel aan de zee lucht hebben gestaan

gr ralf
Toch maar een gebruiker geworden i.p.v Leverancier knipoog.gif

Plaats reactie

Terug naar “Movers”