Beste medekampeerders,
Onze nieuwe Hobby de Luxe 460 UFe is uitgevoerd met een easydriver pro 2.0 mover en powerXtreme x10 lithium ion batterij.
Bij het de winkel uitrijden gebeurde het een paar keer dat het geheel tot stilstand kwam, de knop van de afstandbediening losgelaten moest worden en opnieuw ingedrukt. Dan ging hij weer.
Nu vraag ik me af of deze combi wel op elkaar past of dat er wellicht een x20 of x30 batterij geïnstalleerd had moeten worden.
Bij het rangeren op de camping leek het allemaal wel goed te gaan.
Zijn er meer mensen die ervaring hebben met deze combi?
Mvgr,
-Bart
Easydriver pro 2.0 -powerXtreme x10
Re: Easydriver pro 2.0 -powerXtreme x10
Ik heb niet dezelfde combinatie, maar ik ken het probleem wel. Bij mij is het de verbinding die wegvalt omdat ik ter ver van de caravan sta. Zolang ik dichtbij blijf: geen probleem. Je kan dan ook op de afstandsbediening zien dat het symbool van de verbinding oplicht.
Skoda Kodiaq, 110 kW, 150 pk, 250 Nm/1500 rpm. Adria 472 LU 2006 (MTM 1300 kg)
Re: Easydriver pro 2.0 -powerXtreme x10
Een X10 is zeker voldoende om te moveren. Ook ik zou het zoeken in de afstand tussen de afstandsbediening en de stuurkast van de mover.
Lijkt me niets aan de hand, je zou nog kunnen overwegen om de batterijen in de afstandsbediening te vervangen door een kwaliteitsmerk als Duracell of Varta.
Lijkt me niets aan de hand, je zou nog kunnen overwegen om de batterijen in de afstandsbediening te vervangen door een kwaliteitsmerk als Duracell of Varta.
Fendt Brillant 650 TF (2018), Land Rover Discovery-5 HSE 3.0 TDV6 Black Edition (2018)
Re: Easydriver pro 2.0 -powerXtreme x10
Ik heb alleen ervaring met de X10 en die ervaring is perfect
Kip Grey Line Special 47 TRZ 2003 + (Kip) Walker Vario Easy Door voortent i.c.m. een Opel Astra Sports Tourer PHEV Business Edition 1.6 Turbo 180pk