Caravan gezocht met stapelbed of losse bedden

Voor adviezen over merken en indelingen en alle andere zaken die niet over één bepaald merk gaan.
Gebruikersavatar
deusjevo
Berichten: 18182
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 18:55
Locatie: Omgeving Rotjeknor

Re: Caravan gezocht met stapelbed of losse bedden

Bericht door deusjevo » vr 4 jun 2021 13:20

Taan schreef:
vr 4 jun 2021 12:12
Als ik het huidige aanbod op MP bekijk vind ik dit de leukste.
https://link.marktplaats.nl/m1711369422

Is iets nieuwer dan de mijne (andere kleurtjes) en een andere indeling, maar ook heel veel hetzelfde.

Momenteel zijn Caravans gouwe handel, dus in 5 jaar tijd heb ik €0 afgeschreven op mijn caravan. Ik kan hem zelfs voor meer verkopen dan ik hem 5 jaar geleden kocht.
Dat is zeker waar, ik denk dat ik onze caravan voor meer kan verkopen dan ik er 11! jaar geleden voor betaald heb.
Fiat Ducato Buscamper (Grey) of als combi een Range Rover (Epsom Green love.gif ) of MINI Cooper Clubman (Midnight Black) met voorlopig ff niets na verkoop van onze Knaus 450TU Südwind…

Gebruikersavatar
Taan
Berichten: 724
Lid geworden op: do 19 jun 2014 16:36

Re: Caravan gezocht met stapelbed of losse bedden

Bericht door Taan » vr 4 jun 2021 13:36

@ArnoM, Ieder zijn voorkeur.

Ik heb nu een dwarsbed van (net geen) 140 breed. Ik kan hem verbouwen van 160 breed bij het hoofdeind naar 140 bij de voeten, maar eerlijk gezegd voelen we de noodzaak niet. We hebben ruimte genoeg en slapen echt niet tegen elkaar aan. De kinderen kunnen er 'sochtends ook nog bij, maar dan moeten er wel 1 of 2 op de zij awhoea.gif. De lengte van 2.17 daarentegen vind ik wel heel fijn.
Bij een frans bed moet iemand toch ook over de benen van de ander om eruit te gaan?

De rondzit snap ik wel. Die geeft vlgs mij iets meer ruimte bij de keuken t.o.v. de 500TK

Ik zie ook 2 nadelen van de 550SK
-Het gewicht is een flink stuk hoger, dus je moet ook weer een grotere auto.
-Ik zie er geen een te koop staan en 490/500/510 TK komen geregeld voorbij.

Nu beveel ik echt niet alleen Dethleffs of mijn type aan hoor, maar ik ben wel erg tevreden.
Volvo V60 D3 '13 + Dethleffs 510tk '03.

Gebruikersavatar
rutgerg
Berichten: 331
Lid geworden op: za 5 jul 2014 14:48
Locatie: Noord-Brabant

Re: Caravan gezocht met stapelbed of losse bedden

Bericht door rutgerg » vr 4 jun 2021 13:59

Iedereen altijd over dat bedden te smal zijn... lekker toch dicht tegen je meisje aankruipen haphop.gif
Hobby de Luxe 540 KMFe 2020 & Volkswagen ID.4 1st edition, Een BMW X5 3.0 diesel als de caravan mee gaat...

Plaats reactie

Terug naar “Algemene caravan informatie”