Hobby 540 kmfe vs 560 kmfe
-
- Berichten: 34
- Lid geworden op: zo 3 jun 2018 16:15
Hobby 540 kmfe vs 560 kmfe
Beste allemaal,
Wij hebben een aanbod voor een nieuwe hobby 540 of 560 , beide kmfe.
We weten de verschillen: in breedte en lengte caravan, als ook gewicht, bedmaat frans bed, zithoek wat minder breed.
Het verschil is tussen de 1500-2000 euro qua eindprijs.
Is dit het waard? Welke is later beter verkoopbaar? de net iets kleinere, of de wat grotere?
We twijfelen echt enorm, en neigen ook naar goed is goed..
Het franse bed zit de voornaamste twijfel met bijbehorend barretje in de 560 wat wel handig is een ipad op te zetten. Het franse bed is bij de 540 versie 109 op het eind.. dat is wel echt heel smal voor 2 personen.
Hoe wordt dit door anderen ervaren?
Andere vragen:
- zou de mattenset nog besteld kunnen worden, deze is nu niet mee besteld? maar dealer zegt dat het dan echt veel duurder is... Dealers zijn bijna op met nieuwe modellen dus lijkt als dit hier niet bij zit, het pech is voor mij, of los bestellen met hoge kosten
- dealer zegt garantie is bij hobby wel een dingetje.. is dat zo?
- Onze fietsendrager van onze huidige caravan is waarschijnlijk niet overdraagbaar?
- alvast dank voor jullie reacties, je zou ons enorm met de keuze helpen
Wij hebben een aanbod voor een nieuwe hobby 540 of 560 , beide kmfe.
We weten de verschillen: in breedte en lengte caravan, als ook gewicht, bedmaat frans bed, zithoek wat minder breed.
Het verschil is tussen de 1500-2000 euro qua eindprijs.
Is dit het waard? Welke is later beter verkoopbaar? de net iets kleinere, of de wat grotere?
We twijfelen echt enorm, en neigen ook naar goed is goed..
Het franse bed zit de voornaamste twijfel met bijbehorend barretje in de 560 wat wel handig is een ipad op te zetten. Het franse bed is bij de 540 versie 109 op het eind.. dat is wel echt heel smal voor 2 personen.
Hoe wordt dit door anderen ervaren?
Andere vragen:
- zou de mattenset nog besteld kunnen worden, deze is nu niet mee besteld? maar dealer zegt dat het dan echt veel duurder is... Dealers zijn bijna op met nieuwe modellen dus lijkt als dit hier niet bij zit, het pech is voor mij, of los bestellen met hoge kosten
- dealer zegt garantie is bij hobby wel een dingetje.. is dat zo?
- Onze fietsendrager van onze huidige caravan is waarschijnlijk niet overdraagbaar?
- alvast dank voor jullie reacties, je zou ons enorm met de keuze helpen
Re: Hobby 540 kmfe vs 560 kmfe
Wij hebben exact die indeling gehad maar dan een Dethleffs van 250 breed, dus gelijk aan de 560.
Ik zou op zeker de 560 nemen ivm die breedte, die is erg lekker, je bed is breder, meer ruimte in het algemeen.
Wat beter in te ruilen is twijfel ik over, in deze indeling zeg ik de 560 maar er zijn altijd mensen die bang zijn voor de 250 brede caravan en perse de 230 brede willen hebben.
Ik zou op zeker de 560 nemen ivm die breedte, die is erg lekker, je bed is breder, meer ruimte in het algemeen.
Wat beter in te ruilen is twijfel ik over, in deze indeling zeg ik de 560 maar er zijn altijd mensen die bang zijn voor de 250 brede caravan en perse de 230 brede willen hebben.
................... achter een Volvo XC60 B5 Inscription.
Re: Hobby 540 kmfe vs 560 kmfe
de garantie van hobby is zo goed als de dealer die je uitzoekt, de leverende dealer regelt en betaald de garantie, soms krijgt hij een onderdeel vergoed van de fabriek. dus zoek een dealer op waar je je goed bij voelt en vertrouwen in hebt. Een tapijt set kan je op maat gemaakt voor ongeveer dezelfde prijs kopen als de originele set (en in een betere kwaliteit).
Re: Hobby 540 kmfe vs 560 kmfe
Ingeval van twijfel: kies voor de 560; ruimte schaadt namelijk nooit en wanneer je er eenmaal aan geproefd hebt, wil je nooit meer smaller.
Tapijtset zou ik aftermarket laten maken, heb je ook keuze bij de kleur en soort tapijt.
Tapijtset zou ik aftermarket laten maken, heb je ook keuze bij de kleur en soort tapijt.
Fendt Brillant 650 TF (2018), Land Rover Discovery-5 HSE 3.0 TDV6 Black Edition (2018)
Re: Hobby 540 kmfe vs 560 kmfe
Ik zou voor jezelf ook de 560 nemen als je er een paar jaar mee door wilt. Al die jaren plezier van meer ruimte en dat scheelt echt enorm bij een 2,5 meter.
Er zijn een hoop mensen die niet met die breedte willen rijden maar denk dat het voor de waarde niet veel uit maakt. Voor die mensen is 540 opbouw waarschijnlijk ook te groot.
Als je je niet lekker voelt bij een Hobby dan hebben alle andere merken ook een vergelijkbare indeling zoals Fendt, Knaus, Dethleffs. Jong gebruikt in Duitsland met veel opties zijn er ook zat te vinden.
Er zijn een hoop mensen die niet met die breedte willen rijden maar denk dat het voor de waarde niet veel uit maakt. Voor die mensen is 540 opbouw waarschijnlijk ook te groot.
Als je je niet lekker voelt bij een Hobby dan hebben alle andere merken ook een vergelijkbare indeling zoals Fendt, Knaus, Dethleffs. Jong gebruikt in Duitsland met veel opties zijn er ook zat te vinden.
Re: Hobby 540 kmfe vs 560 kmfe
Als de trekauto en de ruimte rondom huis geen belemmeringen hebben, dan zou ik voor de 560 gaan. Zoals al genoemd is de extra ruimte altijd prettig en de 'geringe' meerprijs zeker waard.
Bij ons was de de auto te licht voor een 250cm brede caravan en kunnen we een 250cm brede caravan niet kwijt op de oprit / onder de carport.
Bij ons was de de auto te licht voor een 250cm brede caravan en kunnen we een 250cm brede caravan niet kwijt op de oprit / onder de carport.
Alfa Romeo Stelvio Super 2.0T Q4, '17
Met daarachter
Knaus Sport Silver Selection 540 FDK, '21
Met Unico Genua + Torino
Met daarachter
Knaus Sport Silver Selection 540 FDK, '21
Met Unico Genua + Torino
-
- Berichten: 34
- Lid geworden op: zo 3 jun 2018 16:15
Re: Hobby 540 kmfe vs 560 kmfe
Dank voor de reacties! Qua ruimte eigen opslag, dus geen probleem qua 540/560.
qua trekauto: max 2000 kg trekkracht, Mazda cx -5 automaat. de 560 is 1504 kg, verzwaarde as tot 2000 kg max.
Te doen? of net krap aan?
540 is met verzwaarde as tot 1800 kg.
qua trekauto: max 2000 kg trekkracht, Mazda cx -5 automaat. de 560 is 1504 kg, verzwaarde as tot 2000 kg max.
Te doen? of net krap aan?
540 is met verzwaarde as tot 1800 kg.
Re: Hobby 540 kmfe vs 560 kmfe
560
Fendt Brillant 650 TF (2018), Land Rover Discovery-5 HSE 3.0 TDV6 Black Edition (2018)
-
- Berichten: 2172
- Lid geworden op: ma 13 jun 2011 19:51
- Locatie: Utrechtse Heuvelrug
- Contacteer:
Re: Hobby 540 kmfe vs 560 kmfe
Altijd voor de 2000 kg as gaan bij beide caravans.
Dat verkoopt als hij weer weg moet veel sneller.
Terugkeuren kan altijd.
Eric
Dat verkoopt als hij weer weg moet veel sneller.
Terugkeuren kan altijd.
Eric
Privé : toyota avensis station 2.0 automaat. (2008)
Zakelijk rijdt ik een VW ID3.
En de caravan???
Die huren wij altijd.
Zakelijk rijdt ik een VW ID3.
En de caravan???
Die huren wij altijd.
Re: Hobby 540 kmfe vs 560 kmfe
Zou voor mij een no-brainer zijn: 100% zeker de 560 alleen al vanwege de grotere bedbreedte. Daarnaast geeft die 20cm extra over het geheel ook flink wat extra ruimte.
Over een eventuele lagere restwaarde (als daar al sprake van is) zou ik me niet druk maken. De markt voor een 560 is groot genoeg. Het is geen Kabe van 11,5m . Ik zou er vooral zelf van genieten. En ja er zijn mensen die het niet zien zitten om met 2.50 breedte te rijden, maar in de praktijk stelt dat ook niet veel voor.
Verschil in gewicht is leeg 117 kg zag ik (1.387 kg voor de 540 en 1.504 voor de 560). Genoeg ervaringen hier op het forum met CX-5-rijders dus mogelijk dat je daar wat ervaringen vindt van mensen die ook met 2.000 kg aan de haak op pad gaan. Zou me er persoonlijk minder comfortabel bij voelen om hem tot de max te beladen met een relatief lichte CX-5 ervoor maar met wat beleid kan het uiteraard prima.
@Eric: dan kom je bij de 540 kmfe op een laadvermogen van 613kg. Da's wel heel veel en op zich kun je inderdaad nooit laadvermogen genoeg hebben. Echter gezien de meerkosten van 620€ (wel inclusief lm velgen) van een verhoging van een enkelasser naar 2.000 (1.020€) ipv 1.800 kg (399€) weet ik niet of ik dat zou doen. Tenzij je onder de 540 ook al als extra lm velgen kiest (500€) want dan krijg je die verhoging naar 2.000 kg er met 120€ extra bijna gratis bij.
Over een eventuele lagere restwaarde (als daar al sprake van is) zou ik me niet druk maken. De markt voor een 560 is groot genoeg. Het is geen Kabe van 11,5m . Ik zou er vooral zelf van genieten. En ja er zijn mensen die het niet zien zitten om met 2.50 breedte te rijden, maar in de praktijk stelt dat ook niet veel voor.
Verschil in gewicht is leeg 117 kg zag ik (1.387 kg voor de 540 en 1.504 voor de 560). Genoeg ervaringen hier op het forum met CX-5-rijders dus mogelijk dat je daar wat ervaringen vindt van mensen die ook met 2.000 kg aan de haak op pad gaan. Zou me er persoonlijk minder comfortabel bij voelen om hem tot de max te beladen met een relatief lichte CX-5 ervoor maar met wat beleid kan het uiteraard prima.
@Eric: dan kom je bij de 540 kmfe op een laadvermogen van 613kg. Da's wel heel veel en op zich kun je inderdaad nooit laadvermogen genoeg hebben. Echter gezien de meerkosten van 620€ (wel inclusief lm velgen) van een verhoging van een enkelasser naar 2.000 (1.020€) ipv 1.800 kg (399€) weet ik niet of ik dat zou doen. Tenzij je onder de 540 ook al als extra lm velgen kiest (500€) want dan krijg je die verhoging naar 2.000 kg er met 120€ extra bijna gratis bij.
Fendt Diamant 650 SG met daarvoor een Cayenne S
Re: Hobby 540 kmfe vs 560 kmfe
Mooie caravans, maar een leeggewicht van 1500 kilo achter een auto van 1500 kilo leeg lijkt mij wat teveel van het goede
Mazda CX-30 Homura 2.0 E-Skyactiv automaat + Adria Action 361 LH
Re: Hobby 540 kmfe vs 560 kmfe
Idealiter heb je een trekauto die zwaarder is dan hetgeen erachter hangt maar noodzakelijk is het niet. Wat te denken van de trekkende voertuigen met een max trekgewicht van 3.500 kg....die wegen echt niet meer dan hetgeen erachter mag hangen.
Je maximaal veilige snelheid zal mogelijk wat lager liggen en bergaf is wat extra alertheid ook niet verkeerd maar het gaat zeker.
Je maximaal veilige snelheid zal mogelijk wat lager liggen en bergaf is wat extra alertheid ook niet verkeerd maar het gaat zeker.
Fendt Diamant 650 SG met daarvoor een Cayenne S
Re: Hobby 540 kmfe vs 560 kmfe
Wij hebben een jaar of 5 terug een 540 KMFE gehuurd voor een week en het bed (afmetingen zullen ongeveer gelijk zijn) was niet vreselijk ruim, maar voor mij (1,88) en mijn toen 7,5 maand zwangere vrouw wel degelijk goed te doen.
Maar toch zou ik voor de 560 gaan als je de keuze hebt. De breedte tijdens het rijden went supersnel en die extra binnenruimte ga je zeker weten waarderen. Zeker als je nu al twijfelt over bijvoorbeeld het bed, dan geef je veel geld uit voor een 540 en blijf je toch denken "Als we nou toch..."
Met Pakkie eens, heb dezelfde ervaring. Inderdaad zijn bv. die marktkarren die getrokken worden ook vaak veel zwaarder dan het trekkend voertuig, of wat te denken van iemand die met een auto op de aanhanger onderweg is. Maar dat betekent gewoon nog meer met beleid rijden, bewust beladen. En dan gaat het best.
Maar toch zou ik voor de 560 gaan als je de keuze hebt. De breedte tijdens het rijden went supersnel en die extra binnenruimte ga je zeker weten waarderen. Zeker als je nu al twijfelt over bijvoorbeeld het bed, dan geef je veel geld uit voor een 540 en blijf je toch denken "Als we nou toch..."
Met Pakkie eens, heb dezelfde ervaring. Inderdaad zijn bv. die marktkarren die getrokken worden ook vaak veel zwaarder dan het trekkend voertuig, of wat te denken van iemand die met een auto op de aanhanger onderweg is. Maar dat betekent gewoon nog meer met beleid rijden, bewust beladen. En dan gaat het best.
Re: Hobby 540 kmfe vs 560 kmfe
Wij hebben net een nieuwe 540 KMFe en zijn er super blij mee. We hebben 3 kleine kinderen van 7, 5, en 1 en vinden de caravan zeker niet te krap. Het franse bed ligt prima en vinden wij niet te smal, terwijl we thuis toch een bed van 180 breed hebben. Sterker nog onze jongste heeft nog wat nachten tussen ons in geslapen vorige week toen ie niet zo lekker was en dat paste ook prima.
Totale lengte verschil tussen de 560 en 540 is 7 centimeter en de opbouwlengte 9cm, daar hoef je t niet voor te doen of laten. De 250 breedte is wel een verschil en moet je echt voor jezelf bepalen of je dat nodig hebt of niet, en of je ermee wilt rijden. Qua prijs ontlopen ze elkaar ook niet veel, aan de andere kant, als je de 540 kiest kun je voor die 2000 die je bespaart wel bijv een airco kopen. Mijn dealer gaf destijds aan dat een 540 iets beter in te ruilen is dan een 560 omdat er nog veel mensen zijn die niet met een 250 caravan willen rijden. Ook is de 560 zwaarder en worden nieuwe auto’s alleen maar lichter en mogen ze minder trekken... wellicht een argument waarom de 540 in de toekomst iets beter te verkopen zou zijn. Aan de andere kant, de 540 is ook geen lichtgewicht dus of dit echt zo is....
Overigens, over het ontbreken van het barretje aan het voeteneind, onze tv hangt aan de kast bij de zit. De tv steun kun je uittrekken en helemaal draaien waardoor je uit bed ook tv kunt kijken. Hier een foto hoe t in de onze zit.
Ik zou zeggen ga samen in allebei de caravans staan en kies vooral waar jullie je het meest happy bij voelen. Het zijn allebei prachtige caravans!
Totale lengte verschil tussen de 560 en 540 is 7 centimeter en de opbouwlengte 9cm, daar hoef je t niet voor te doen of laten. De 250 breedte is wel een verschil en moet je echt voor jezelf bepalen of je dat nodig hebt of niet, en of je ermee wilt rijden. Qua prijs ontlopen ze elkaar ook niet veel, aan de andere kant, als je de 540 kiest kun je voor die 2000 die je bespaart wel bijv een airco kopen. Mijn dealer gaf destijds aan dat een 540 iets beter in te ruilen is dan een 560 omdat er nog veel mensen zijn die niet met een 250 caravan willen rijden. Ook is de 560 zwaarder en worden nieuwe auto’s alleen maar lichter en mogen ze minder trekken... wellicht een argument waarom de 540 in de toekomst iets beter te verkopen zou zijn. Aan de andere kant, de 540 is ook geen lichtgewicht dus of dit echt zo is....
Overigens, over het ontbreken van het barretje aan het voeteneind, onze tv hangt aan de kast bij de zit. De tv steun kun je uittrekken en helemaal draaien waardoor je uit bed ook tv kunt kijken. Hier een foto hoe t in de onze zit.
Ik zou zeggen ga samen in allebei de caravans staan en kies vooral waar jullie je het meest happy bij voelen. Het zijn allebei prachtige caravans!
Hobby de Luxe 540 KMFe 2020 & Volkswagen ID.4 1st edition, Een BMW X5 3.0 diesel als de caravan mee gaat...
Re: Hobby 540 kmfe vs 560 kmfe
Waarom? De auto beladen tot 2200 kg, en de caravan niet zwaarder beladen dan 1700 kg kan toch ook? ( voorbeeld)
Mijn auto weegt leeg ca 2800 kg. (Met mij erin ietsje meer)
Daar heb ik regelmatig 3500 / 4000kg achter hangen. Of meer.
Geen centje pijn.
Maar ..dat is dan weer niet te vergelijken.
Ik zou zeker niet kiezen voor de asverzwaring. Niet nodig, een caravan is geen pakezel.
De gouden regel is nog steeds: de auto zo zwaar mogelijk laden, en de caravan zo licht mogelijk, en de kogeldruk zo hoog mogelijk.
Die kogeldruk komt bij het gewicht van de auto. Gunstig..
Dat is ook maar zo weer 80 kg extra laadvermogen.
Adria Coral Supreme S 690 SC.
Air top Suspension. Alde ( vloer) verwarming,
De reis is het doel.
Air top Suspension. Alde ( vloer) verwarming,
De reis is het doel.
Re: Hobby 540 kmfe vs 560 kmfe
Altijd voor de max as verzwaring gaan!
Je hoeft het niet te gebruiken maar hebt het wel tot je beschikking als je wilt.
MTM lager zetten gaat altijd (niet perse nodig) maar meer MTM erbij zetten als je geen asverzwaring hebt gekozen gaat nooit meer of tegen zeer hoge kosten.
Ook beter voor de verkoop, er zijn niet veel mensen die een belachelijke hoeveelheid geld uitgeven om er een zwaardere as onder te zetten voor een paar kg MTM winst.
Je hoeft het niet te gebruiken maar hebt het wel tot je beschikking als je wilt.
MTM lager zetten gaat altijd (niet perse nodig) maar meer MTM erbij zetten als je geen asverzwaring hebt gekozen gaat nooit meer of tegen zeer hoge kosten.
Ook beter voor de verkoop, er zijn niet veel mensen die een belachelijke hoeveelheid geld uitgeven om er een zwaardere as onder te zetten voor een paar kg MTM winst.
................... achter een Volvo XC60 B5 Inscription.
- Jan van Vijven
- Moderator
- Berichten: 16222
- Lid geworden op: wo 16 aug 2006 22:01
- Locatie: In de buurt van Bartje.
- Contacteer:
Re: Hobby 540 kmfe vs 560 kmfe
Mee eens, neem altijd de zwaarste as(sen) op papier kun je dan zelf beslissen wat het beste bij jou past. Hoef je ook niet bang te zijn dat je over een paar jaar aan nieuwe rubbers toe bent ;-)
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Land Rover Discovery Sport R-Dynamic SE P300e (309 PK 540 NM) (2023)
Adria Action 391 LH (2023)
Adria Action 391 LH (2023)
Re: Hobby 540 kmfe vs 560 kmfe
Helemaal mee eens! Mijn dealer heeft een jong gebruikte 560KMFe staan maar komt er niet vanaf omdat er slechts een 1600kg as onder zit. Dit met een leeggewicht van ergens achterin de 1400kg. Dus slechts 100 nog wat kg laadvermogen. Enige caravan die hij momenteel niet verkocht krijgt en staat er best lang al..
Hobby de Luxe 540 KMFe 2020 & Volkswagen ID.4 1st edition, Een BMW X5 3.0 diesel als de caravan mee gaat...
Re: Hobby 540 kmfe vs 560 kmfe
Ik zou absoluut voor de 560 gaan, alleen al vanwege de breedte, die heb je eigenlijk gewoon nodig met deze indeling.
Tevens gaan voor de as verzwaring, ook daar ga je geen spijt van krijgen.
Leuke keuze hebben jullie te maken
Tevens gaan voor de as verzwaring, ook daar ga je geen spijt van krijgen.
Leuke keuze hebben jullie te maken
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB
Re: Hobby 540 kmfe vs 560 kmfe
Hoi, ik heb niet het hele verhaal gelezen maar doe toch even mijn bijdrage als oud 500 KMFE, 540 KIMFE en 560 KMFE bezitter.
De 500 KMFE is destijds total loss gegaan vanwege noodweer in Noord Spanje. Daarna hebben wij een 540 KMFE gehad voor een aantal jaren. Deze hebben we na 5 jaar totaal onverwacht ingeruild toen tijdens de Dordt Open waar we de 560 KMFE kochten.
Alle drie de caravans hebben we veel plezier van gehad, maar voor ons was de 560 KMFE toch wel echt de topper.
In lengte was deze gelijk aan de 540 KMFE, maar de 20 cm extra ruimte (250 vs 230 cm) geeft zoveel meer binnenruimte over zijn geheel. Het bredere bed vonden we fijner, de rondzit vonden we veel gezelliger dan de treinzit maar ook de ruimte bij het stapelbed was veel groter.
Helaas ging deze in 2017 total loss ten tijde van het hevige noodweer in Zuid-Oost Brabant,
Ondanks dat we nu ook een heerlijke caravan hebben denk ik nog vaak terug aan de 560 KMFE.
Indien mogelijk zou ik altijd voor een aslast verhoging gaan. Wij hadden er een mover, airco en fietsenrek op en dan hou je niet veel over aan laadvermogen.
De 500 KMFE is destijds total loss gegaan vanwege noodweer in Noord Spanje. Daarna hebben wij een 540 KMFE gehad voor een aantal jaren. Deze hebben we na 5 jaar totaal onverwacht ingeruild toen tijdens de Dordt Open waar we de 560 KMFE kochten.
Alle drie de caravans hebben we veel plezier van gehad, maar voor ons was de 560 KMFE toch wel echt de topper.
In lengte was deze gelijk aan de 540 KMFE, maar de 20 cm extra ruimte (250 vs 230 cm) geeft zoveel meer binnenruimte over zijn geheel. Het bredere bed vonden we fijner, de rondzit vonden we veel gezelliger dan de treinzit maar ook de ruimte bij het stapelbed was veel groter.
Helaas ging deze in 2017 total loss ten tijde van het hevige noodweer in Zuid-Oost Brabant,
Ondanks dat we nu ook een heerlijke caravan hebben denk ik nog vaak terug aan de 560 KMFE.
Indien mogelijk zou ik altijd voor een aslast verhoging gaan. Wij hadden er een mover, airco en fietsenrek op en dan hou je niet veel over aan laadvermogen.
Momenteel weer caravan- en camperloos….
Re: Hobby 540 kmfe vs 560 kmfe
tegenwoordig heeft de 560 geen rondzit meer maar een bredere treinzit.
Hobby de Luxe 540 KMFe 2020 & Volkswagen ID.4 1st edition, Een BMW X5 3.0 diesel als de caravan mee gaat...
Re: Hobby 540 kmfe vs 560 kmfe
Hoeveel kun je nog laden om beneden het maximum treingewicht van de CX-5 te blijven, wanneer je leeggewicht van auto en 560 met verzwaarde as bij elkaar telt?
TEC Travelking 510 TE 2002 | Unico Torino | Truma SR version 2 | YT 55Ah | CTEK MXS 5.0 | Mazda CX-5 benzine handgeschakeld 2019
Re: Hobby 540 kmfe vs 560 kmfe
maximum treingewicht is meestal gewoon max gewicht auto plus max trek gewicht (afgezien van wat Franse auto’s)
Hobby de Luxe 540 KMFe 2020 & Volkswagen ID.4 1st edition, Een BMW X5 3.0 diesel als de caravan mee gaat...
-
- Berichten: 34
- Lid geworden op: zo 3 jun 2018 16:15
Re: Hobby 540 kmfe vs 560 kmfe
Nogmaals dank voor de reacties ! Dit heeft ons zeker geholpen.
We hebben onze keuze inmiddels definitief gemaakt en vanmiddag de 560kmfe gekocht , levering begin juli.
Met as verzwaring tot 2000kg ;)
We hebben onze keuze inmiddels definitief gemaakt en vanmiddag de 560kmfe gekocht , levering begin juli.
Met as verzwaring tot 2000kg ;)
Re: Hobby 540 kmfe vs 560 kmfe
Gefeliciteerd, wat bij betreft een top beslissing
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB