Welke trekauto CX5 of CRV (Japan dilemma)
Re: Welke trekauto CX5 of CRV (Japan dilemma)
Je hebt de AWD nodig vanwege het trekgewicht. De FWD versie heeft een laag trekgewicht.
Re: Welke trekauto CX5 of CRV (Japan dilemma)
Ik dacht dat ze allebei 1650kg kon trekken. Niet dus de FWD mag maar 800kg trekken.
Weet iemand het vermogen van de front en rear electromotoren.
Van de FWD kan je er van uitgaan dat dit 40pk is. (218-178) maar de AWD?
Het koppel die Toyota opgeeft is enkel van de 2.5 benzine motor nm 221Nm
Weet iemand het vermogen van de front en rear electromotoren.
Van de FWD kan je er van uitgaan dat dit 40pk is. (218-178) maar de AWD?
Het koppel die Toyota opgeeft is enkel van de 2.5 benzine motor nm 221Nm
Mazda CX 5 2.0 FWD automaat 165pk
Adria Aviva 442 PH MTM 1350kg
Château Calista 450 MTM 1300Kg
Belgium
Adria Aviva 442 PH MTM 1350kg
Château Calista 450 MTM 1300Kg
Belgium
-
- Berichten: 2172
- Lid geworden op: ma 13 jun 2011 19:51
- Locatie: Utrechtse Heuvelrug
- Contacteer:
Re: Welke trekauto CX5,RAV4 of CRV (Japan dilemma)
Als de motor in de bak zit krijg je vaak een opgave van een gecombineerd vermogen.
Vaak is dit afhankelijk wat de bak aankan qua koppel en vermogen.
Bij Duitsers zie je vaak hogere waardes omdat zij sterkere bakken hebben liggen van de grotere motoren.
Achtermotor is gewoon een optel sommetje.
En dan zit je ook nog met wat de accu kan leveren aan kwh.
Bij de outlander bijvoorbeeld is dat maar 60 kwh uit mijn hoofd maar die heeft een grotere accu.
En maak je geen zorgen over de accu, die raakt nooit leeg dus je hebt altijd stroom voor de motor achter om de 4wd te gebruiken.
En anders is daar nog een flinke genarator op de motor die dat vermogen kan leveren.
Heb je al gereden met de RAV4 hybrid?
Op autoweek staan veel goede revieuws.
https://www.autoweek.nl/reviews/toyota/rav4/
Op caravantrekker ook.
https://caravantrekker.nl/review/lees.p ... serie=RAV4
Eric
Vaak is dit afhankelijk wat de bak aankan qua koppel en vermogen.
Bij Duitsers zie je vaak hogere waardes omdat zij sterkere bakken hebben liggen van de grotere motoren.
Achtermotor is gewoon een optel sommetje.
En dan zit je ook nog met wat de accu kan leveren aan kwh.
Bij de outlander bijvoorbeeld is dat maar 60 kwh uit mijn hoofd maar die heeft een grotere accu.
En maak je geen zorgen over de accu, die raakt nooit leeg dus je hebt altijd stroom voor de motor achter om de 4wd te gebruiken.
En anders is daar nog een flinke genarator op de motor die dat vermogen kan leveren.
Heb je al gereden met de RAV4 hybrid?
Op autoweek staan veel goede revieuws.
https://www.autoweek.nl/reviews/toyota/rav4/
Op caravantrekker ook.
https://caravantrekker.nl/review/lees.p ... serie=RAV4
Eric
Privé : toyota avensis station 2.0 automaat. (2008)
Zakelijk rijdt ik een VW ID3.
En de caravan???
Die huren wij altijd.
Zakelijk rijdt ik een VW ID3.
En de caravan???
Die huren wij altijd.
Re: Welke trekauto CX5 of CRV (Japan dilemma)
De aandrijving voor is exact gelijkt bij beide uitvoeringen.
De achteras is voorzien van de Q610 aandrijving die 40kW en 120Nm kan leveren. Minder dan bij de vorige generatie maar door de hogere as reductie is het koppel aan de wielen bijna 30% hoger.
MG2 die voor mee helpt heeft 120pk en 202Nm. Wederom minder dan bij de vorige generatie maar ook door een hogere reductie meer koppel aan de wielen.
De benzinemotor heeft 177pk en 221Nm.
De achteras is voorzien van de Q610 aandrijving die 40kW en 120Nm kan leveren. Minder dan bij de vorige generatie maar door de hogere as reductie is het koppel aan de wielen bijna 30% hoger.
MG2 die voor mee helpt heeft 120pk en 202Nm. Wederom minder dan bij de vorige generatie maar ook door een hogere reductie meer koppel aan de wielen.
De benzinemotor heeft 177pk en 221Nm.
Re: Welke trekauto CX5 of CRV (Japan dilemma)
Ik heb nog geen testrit gedaan. Het plan is om een testrit te doen met de CRV RAV4 en de CX5 en dan beslissen. De RAV4 zal wel het meeste kosten maar dan heb je wel AWD en het meeste vermogen en het minste verbruik/belastingen
Mazda CX 5 2.0 FWD automaat 165pk
Adria Aviva 442 PH MTM 1350kg
Château Calista 450 MTM 1300Kg
Belgium
Adria Aviva 442 PH MTM 1350kg
Château Calista 450 MTM 1300Kg
Belgium
Re: Welke trekauto CX5 of CRV (Japan dilemma)
Een niet onbelangrijk argument, je koopt met de RAV4 AWD een probleemloze wagen!!
Die wagens zijn echt top in elkaar gezet, en als caravan trekker mag deze 1650kg trekken.
Die wagens zijn echt top in elkaar gezet, en als caravan trekker mag deze 1650kg trekken.
A travel adventure has no substitute.
Re: Welke trekauto CX5 of CRV (Japan dilemma)
Ten opzichte van veel Europese merken heb je gelijk, maar de twee genoemde in de titel staan ook als zeer betrouwbaar bekend. Sterker nog: bij JD Power komt de CRV er nog beter uit dan de RAV4. De echte Japanse merken (Toyota, Honda, Mazda, Subaru, Lexus) zitten toch allemaal over het algemeent op hetzelfde, zeer hoge, betrouwbaarheidsniveau.
2 x een 2023 jubileum Touring: BMW 530i Touring M-50 Jahre & Eriba Touring 542 Edition 60
Re: Welke trekauto CX5 of CRV (Japan dilemma)
De CRV is inderdaad ook een auto die als erg betrouwbaar bekend staat. Denk dat je aan beide auto's niet snel een buil kan vallen. Uiteindelijk moet je kopen waar je het beste gevoel bij hebt. Als dat de CX5 is wordt het de CX5, als het een ander wordt dan wordt het een ander.
Re: Welke trekauto CX5 of CRV (Japan dilemma)
De CX5 heeft voor mij als nadeel de kleinere koffer en de plaats op de achterbank tov crv en RAV4.
De CRV heeft voor mij een iets minder mooi (lees saai) interieur en het kleine multimedia scherm
De RAV4 is de prijs in het nadeel. Over langere periode mss te compenseren met het zuinige verbruik en minder b.i.v en verkeersbelasting
De CRV heeft voor mij een iets minder mooi (lees saai) interieur en het kleine multimedia scherm
De RAV4 is de prijs in het nadeel. Over langere periode mss te compenseren met het zuinige verbruik en minder b.i.v en verkeersbelasting
Mazda CX 5 2.0 FWD automaat 165pk
Adria Aviva 442 PH MTM 1350kg
Château Calista 450 MTM 1300Kg
Belgium
Adria Aviva 442 PH MTM 1350kg
Château Calista 450 MTM 1300Kg
Belgium
Re: Welke trekauto CX5 of CRV (Japan dilemma)
De Hyundai Tucson is helemaal geen optie?
full-time nomad Mercedes V220d 4Matic Marco Polo uit 2018 (gechipt 190pk/440Nm) en Kabe Royal 560 XL KS uit 2022 (model 2021) Freshjet 2200/E&P/Truma XT/Unico Deeltent 500/Fortex Aronde/EcoFlow Delta Max 1600
Re: Welke trekauto CX5 of CRV (Japan dilemma)
Als je ca 50k+ aan een auto uitgeeft (ik wou dat ik het kon) snap ik niet dat het verbruik er veel toe doet.
Over 100.000km heb je het over €2500 bij 20% verschil (1:13 vs 1:10,5)
Bij heel veel elektrisch rijden met een hybrid kan dat wel oplopen natuurlijk, maar als je 50% electrisch rijdt bespaar je nog steeds maar 6000-8000 euro.
En dan heb ik de KWH's die in de auto gaan niet gerekend.
Dan begint wel het milieu mee te spelen en dat zou voor mij wel tellen, maar bij max 20 procent verschil niet.
Daarmee wil ik niet zeggen dat je geen zuinige of hybrid auto moet kopen, maar kies vooral iets wat lekker rijdt en aan gebruikswensen voldoet.
Over 100.000km heb je het over €2500 bij 20% verschil (1:13 vs 1:10,5)
Bij heel veel elektrisch rijden met een hybrid kan dat wel oplopen natuurlijk, maar als je 50% electrisch rijdt bespaar je nog steeds maar 6000-8000 euro.
En dan heb ik de KWH's die in de auto gaan niet gerekend.
Dan begint wel het milieu mee te spelen en dat zou voor mij wel tellen, maar bij max 20 procent verschil niet.
Daarmee wil ik niet zeggen dat je geen zuinige of hybrid auto moet kopen, maar kies vooral iets wat lekker rijdt en aan gebruikswensen voldoet.
Volvo V60 D3 '13 + Dethleffs 510tk '03.
Re: Welke trekauto CX5 of CRV (Japan dilemma)
Het gaat hier over een hybride en niet de plugin hybride
De CX5 zal rond de 9,5l/100kl verbruiken de RAV4 5,5l/100km (iemand met verbruik ervaring verbeter mij)
Kleine rekensom 4l minder per 100km = 600l per 15.000km(jaar)
600 x 1,5€ = 900€/jaar
5 jaar = 4.500€ komt overeen met de meerprijs van de RAV4 tov cx5
We spreken hierover een bedrag van 45.000€ voor de raf4 en 40.000€ voor de CX5 zonder korting inc btw
Laatst gewijzigd door Hendrik S op wo 2 jun 2021 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Mazda CX 5 2.0 FWD automaat 165pk
Adria Aviva 442 PH MTM 1350kg
Château Calista 450 MTM 1300Kg
Belgium
Adria Aviva 442 PH MTM 1350kg
Château Calista 450 MTM 1300Kg
Belgium
Re: Welke trekauto CX5 of CRV (Japan dilemma)
Dit is persoonlijk maar deze zie ik niet zo graag + Toyota heeft het meeste ervaring met hybride
Mazda CX 5 2.0 FWD automaat 165pk
Adria Aviva 442 PH MTM 1350kg
Château Calista 450 MTM 1300Kg
Belgium
Adria Aviva 442 PH MTM 1350kg
Château Calista 450 MTM 1300Kg
Belgium
Re: Welke trekauto CX5 of CRV (Japan dilemma)
Vraag, is het plan om een nieuwe aan te schaffen? Ervaring leert dat het met 4/5% korting op de bruto prijs wel ophoud.
Wellicht als alternatief een jong gebruikte uit Dld te halen zal de markt veel groter zijn voor een RAV4 2,5 ben je denk ik rond de 33/34 klaar, bouwjaar 2020 max 10.000 km.
Re: Welke trekauto CX5 of CRV (Japan dilemma)
Praktijkverbruik van de RAV4 ligt volgens praktijkverbruik.nl rond de 6.7 L/100km.Hendrik S schreef:
Het gaat hier over een hybride en niet de plugin hybride
De CX5 zal rond de 9,5l/100kl verbruiken de RAV4 5,5l/100km (iemand met verbruik ervaring verbeter mij)
Je kan ook nog even op spritmonitor.de kijken wat daar staat.
Re: Welke trekauto CX5 of CRV (Japan dilemma)
En de Mazda CX5 2.5 automaat volgens Autoweek verbruiksmonitor tussen de 7,5 (zuinigste rijder) en 9,2 (onzuinigste), dus zeg gemiddeld zo 8,5 l / 100km.
Als je dan het verschil uitrekend met de RAV is dat nog alleszins te overzien.
Ik zou gewoon gaan rijden met deze 3. Overigens vind ik de boven genoemde Tucson erg fraai geworden. De nieuwe dan, vanaf dit jaar.
En kiezen wat je het prettigst vind rijden en het mooiste vind. Op basis van uiterlijk zou voor mij de RAV afvallen, maar weet dan hun hybride systeem erg fijn is (rij zelf als 2de auto een Lexus).
2 x een 2023 jubileum Touring: BMW 530i Touring M-50 Jahre & Eriba Touring 542 Edition 60
Re: Welke trekauto CX5 of CRV (Japan dilemma)
Na een poosje stil te liggen is de zoektocht terug van start gegaan.
We zijn begonnen met mijn 1ste gedacht de Mazda CX 5. Mee gereden (wel met het vorig model) zowel handgeschakeld als automaat. Ik moet zeggen dat dit zeer goed bevallen is zeer stil en soepel. We krijgen een mooie overname en een mooie korting.
Nadeel is wel geen Hybride geen turbo maar is dit nodig volgens mij zonder caravan maar met caravan is dit wel een nadeel denk ik.
Mijn 2de gedacht de Toyota RAV4 zal te duur uit komen en daardoor afvallen
Wij zijn wel nog van plan om met de Hyundai Tucson Hybride te gaan rijden.
We zijn begonnen met mijn 1ste gedacht de Mazda CX 5. Mee gereden (wel met het vorig model) zowel handgeschakeld als automaat. Ik moet zeggen dat dit zeer goed bevallen is zeer stil en soepel. We krijgen een mooie overname en een mooie korting.
Nadeel is wel geen Hybride geen turbo maar is dit nodig volgens mij zonder caravan maar met caravan is dit wel een nadeel denk ik.
Mijn 2de gedacht de Toyota RAV4 zal te duur uit komen en daardoor afvallen
Wij zijn wel nog van plan om met de Hyundai Tucson Hybride te gaan rijden.
Mazda CX 5 2.0 FWD automaat 165pk
Adria Aviva 442 PH MTM 1350kg
Château Calista 450 MTM 1300Kg
Belgium
Adria Aviva 442 PH MTM 1350kg
Château Calista 450 MTM 1300Kg
Belgium
Re: Welke trekauto CX5 of CRV (Japan dilemma)
Tja, wat is nodig...... zolang je binnen de trekgewichten blijft en voldoende toeren durft te maken (kunnen die blokken prima tegen), zal het allemaal prima te doen zijn. Nog niet zo heel lang geleden was bij benzine motoren de norm om geen turbo te hebben
2 x een 2023 jubileum Touring: BMW 530i Touring M-50 Jahre & Eriba Touring 542 Edition 60
Re: Welke trekauto CX5 of CRV (Japan dilemma)
Deze week de zoektocht verder gezet,
Dinsdag met de Ford Kuga FHEV gereden ( in NL niet verkrijgbaar)
Er mee gereden rijdt goed zeer stil en de cvt is super soepel, schakelen rijden elektrisch, hybride, benzine voel je geen verschil en ook geen overhangen. Enkel als je plank gas geeft hoor je wel die 2.5 maar dan heel stil en dit is ook maar heel kort, om bv van 50 naar 70 op te trekken doe je zo snel dat je voor die 2 sec geen last hebt van de motor, je zit zelfs zo rap aan 90 100 dat het gevaarlijk wordt voor de flitsers. Persoonlijk ben ik niet zo overtuigd van het uiterlijk en interieur, een auto kopen enkel voor de aandrijflijn moet je nu ook niet doen, voor een beetje deftige versie moet je al een ST line x kopen en dan heb je nog geen echt leer. Deze valt af door geen Wauw effect. Wel binnen budget veel korting
Vrijdag zijn we naar de Hyundai geweest, van uiterlijk en interieur is dit wel mijn ding enkel de neus ben ik niet zo voor, maar de rest is zeer fraai, de rij ervaring is is vergelijkbaar met de Kuga al voel je wel meer de versnellingsbak omdat deze een gewone automaat is (zoals de Mazda) van verbruik zal deze wel iets meer zijn dan de Kuga, maar dan de prijs, ... Als je auto Cc wil met leer heb je al de duurste Shine uitvoering nodig, prijs $$$$$$ en bijna geen korting (leest 5%) maar dan doen ze er nog 450€ leveringskosten en klaarmaken bij. De offerte prijs was ook 1000€ meer dan de cat prijs van 1 november, volgens hem waren de prijzen juist naar omhy gegaan. (Mijn mening is dat ze er dan met de autosalon in januari er 1000€ extra korting op gaan geven) dus deze zal het niet worden, te duur
Zaterdag heb ik de knoop dan doorgehakt,
Mazda CX 5 Enzo Black Leather 2.0 163pk met een automaat model jaar 2022
Komt +- overeen met het vroegere SkyCruise wat is er anders aan het model jaar 2022, andere Led koplampen, achterlichten, draadloos laadvlak, verbeterde automaat, verbeterde ophanging, betere geluidsisolatie, nieuwe voor en achterbumper, de voor mistlampen zitten nu niet meer in de bumper maar in de koplampen, de zetels zijn ook aangepakt, fille assistent zit er nu ook op, kortom alles wat ergens te lezen was als nadeel is aangepakt. Mazda luistert naar zijn klanten.
Levering juni juli 2022, kan ook mei zijn maar ik versta dat ze nu geen beloftes gaan doen die ze ook niet kunnen waarmaken, Oja deze komen van Hiroshima Japan,
Wat ik ook nog kwijt wil is dat de Mazda de enigste auto is waar de middenconsole waar je met je knie/been tegen zit in zacht leer is, bij mijn huidige Scenic is dit een zeer harde onder slechte hoek hard plastic, en daardoor let ik daar nu meer op, dit was ook bij de Tucson en de Kuga. Ik ben wel 194cm.
Dinsdag met de Ford Kuga FHEV gereden ( in NL niet verkrijgbaar)
Er mee gereden rijdt goed zeer stil en de cvt is super soepel, schakelen rijden elektrisch, hybride, benzine voel je geen verschil en ook geen overhangen. Enkel als je plank gas geeft hoor je wel die 2.5 maar dan heel stil en dit is ook maar heel kort, om bv van 50 naar 70 op te trekken doe je zo snel dat je voor die 2 sec geen last hebt van de motor, je zit zelfs zo rap aan 90 100 dat het gevaarlijk wordt voor de flitsers. Persoonlijk ben ik niet zo overtuigd van het uiterlijk en interieur, een auto kopen enkel voor de aandrijflijn moet je nu ook niet doen, voor een beetje deftige versie moet je al een ST line x kopen en dan heb je nog geen echt leer. Deze valt af door geen Wauw effect. Wel binnen budget veel korting
Vrijdag zijn we naar de Hyundai geweest, van uiterlijk en interieur is dit wel mijn ding enkel de neus ben ik niet zo voor, maar de rest is zeer fraai, de rij ervaring is is vergelijkbaar met de Kuga al voel je wel meer de versnellingsbak omdat deze een gewone automaat is (zoals de Mazda) van verbruik zal deze wel iets meer zijn dan de Kuga, maar dan de prijs, ... Als je auto Cc wil met leer heb je al de duurste Shine uitvoering nodig, prijs $$$$$$ en bijna geen korting (leest 5%) maar dan doen ze er nog 450€ leveringskosten en klaarmaken bij. De offerte prijs was ook 1000€ meer dan de cat prijs van 1 november, volgens hem waren de prijzen juist naar omhy gegaan. (Mijn mening is dat ze er dan met de autosalon in januari er 1000€ extra korting op gaan geven) dus deze zal het niet worden, te duur
Zaterdag heb ik de knoop dan doorgehakt,
Mazda CX 5 Enzo Black Leather 2.0 163pk met een automaat model jaar 2022
Komt +- overeen met het vroegere SkyCruise wat is er anders aan het model jaar 2022, andere Led koplampen, achterlichten, draadloos laadvlak, verbeterde automaat, verbeterde ophanging, betere geluidsisolatie, nieuwe voor en achterbumper, de voor mistlampen zitten nu niet meer in de bumper maar in de koplampen, de zetels zijn ook aangepakt, fille assistent zit er nu ook op, kortom alles wat ergens te lezen was als nadeel is aangepakt. Mazda luistert naar zijn klanten.
Levering juni juli 2022, kan ook mei zijn maar ik versta dat ze nu geen beloftes gaan doen die ze ook niet kunnen waarmaken, Oja deze komen van Hiroshima Japan,
Wat ik ook nog kwijt wil is dat de Mazda de enigste auto is waar de middenconsole waar je met je knie/been tegen zit in zacht leer is, bij mijn huidige Scenic is dit een zeer harde onder slechte hoek hard plastic, en daardoor let ik daar nu meer op, dit was ook bij de Tucson en de Kuga. Ik ben wel 194cm.
Mazda CX 5 2.0 FWD automaat 165pk
Adria Aviva 442 PH MTM 1350kg
Château Calista 450 MTM 1300Kg
Belgium
Adria Aviva 442 PH MTM 1350kg
Château Calista 450 MTM 1300Kg
Belgium
Re: Welke trekauto CX5 of CRV (Japan dilemma)
Van harte gefeliciteerd met de aanschaf van de Mazda CX 5 hartstikke mooie en stoere auto en een heerlijke kwaliteit…. Een fijne automaat ook!
Ik hoop dat ze het waar kunnen maken die leveringsdatum… zelf moet ik op een Hyundai twee maanden langer wachten… ook mijn ouders wachten inmiddels twee maand langer dan gepland.
Ik hoop dat ze het waar kunnen maken die leveringsdatum… zelf moet ik op een Hyundai twee maanden langer wachten… ook mijn ouders wachten inmiddels twee maand langer dan gepland.
Adria Aviva 390 PS achter een Hyundai I30 Wagon 1.5 T-GDI 48V Premium 160 pk | Lach, leef en geniet!
Truma SX mover | Unico Genua 280 + dakluifel | Unico Torino
Truma SX mover | Unico Genua 280 + dakluifel | Unico Torino
Re: Welke trekauto CX5 of CRV (Japan dilemma)
Gefeli’t Hendrik, mooi overwogen keuze
Fiat Ducato Buscamper (Grey) of als combi een Range Rover (Epsom Green ) of MINI Cooper Clubman (Midnight Black) met voorlopig ff niets na verkoop van onze Knaus 450TU Südwind…
Re: Welke trekauto CX5 of CRV (Japan dilemma)
Gefeliciteerd met de aanschaf van jullie nieuwe auto. Mooie auto's. Een maand geleden een kort stukje gereden met een oudere versie CX5 met een behoorlijke Knaus MTM 1700 kg er achter. Heel wat anders dan wat wij zelf rijden. Een SUV t.o. een normaal model. Benzine t.o. een diesel. Dit was goed te doen in Noord Nederland, Buitenland en Limburg weet ik niet. Gezien het MTM gewicht van uw caravan moet het wel goed komen.
Lekker broezen met Volvo V40 D3 RDesign en daarachter Dethleffs C’go 415 QL
Re: Welke trekauto CX5 of CRV (Japan dilemma)
Proficiat met de nieuwe trekker Levertijden zijn momenteel inderdaad wel een dingetje, maar je hebt nog een auto heHendrik S schreef: ↑za 4 dec 2021 21:46Deze week de zoektocht verder gezet,
Zaterdag heb ik de knoop dan doorgehakt,
Mazda CX 5 Enzo Black Leather 2.0 163pk met een automaat model jaar 2022
Komt +- overeen met het vroegere SkyCruise wat is er anders aan het model jaar 2022, andere Led koplampen, achterlichten, draadloos laadvlak, verbeterde automaat, verbeterde ophanging, betere geluidsisolatie, nieuwe voor en achterbumper, de voor mistlampen zitten nu niet meer in de bumper maar in de koplampen, de zetels zijn ook aangepakt, fille assistent zit er nu ook op, kortom alles wat ergens te lezen was als nadeel is aangepakt. Mazda luistert naar zijn klanten.
Levering juni juli 2022, kan ook mei zijn maar ik versta dat ze nu geen beloftes gaan doen die ze ook niet kunnen waarmaken, Oja deze komen van Hiroshima Japan,
Fendt Brillant 650 TF (2018), Land Rover Discovery-5 HSE 3.0 TDV6 Black Edition (2018)
Re: Welke trekauto CX5 of CRV (Japan dilemma)
Bedankt voor de reacties
Inderdaad de levering reken ik juli maar in mijn geval speelt dit niet echt een rol, de auto is overgenomen aan de gegeven prijs, als het langer is is het maar zo en kunnen enkel maar meer Km's bij komen,
Een vaste trekhaak heb ik er ook nog bij gekregen
Inderdaad de levering reken ik juli maar in mijn geval speelt dit niet echt een rol, de auto is overgenomen aan de gegeven prijs, als het langer is is het maar zo en kunnen enkel maar meer Km's bij komen,
Een vaste trekhaak heb ik er ook nog bij gekregen
Mazda CX 5 2.0 FWD automaat 165pk
Adria Aviva 442 PH MTM 1350kg
Château Calista 450 MTM 1300Kg
Belgium
Adria Aviva 442 PH MTM 1350kg
Château Calista 450 MTM 1300Kg
Belgium
Re: Welke trekauto CX5 of CRV (Japan dilemma)
Dat is een best praktische accessoire voor een trekauto
Adria Aviva 390 PS achter een Hyundai I30 Wagon 1.5 T-GDI 48V Premium 160 pk | Lach, leef en geniet!
Truma SX mover | Unico Genua 280 + dakluifel | Unico Torino
Truma SX mover | Unico Genua 280 + dakluifel | Unico Torino