Advies Knaus Eifelland 1985 vloer

Een oudje van binnen en van buiten opknappen.
Crool

Advies Knaus Eifelland 1985 vloer

Bericht door Crool » ma 16 nov 2020 18:27

Als nieuw forumlid heb ik al heel wat gelezen en gezien op dit forum. Heel fijn en ik steek er echt wat van op. haphop.gif
En nu zou ik toch nog graag van een expert specifiek op mijn probleem wat advies willen.

Sinds kort hebben we, naast een redelijk nieuwe Fendt, een oude caravan gekocht. In deze Corona tijd moet je toch wat met al je vrije tijd... knipoog.gif
Toen we de caravan hebben gekocht, wist ik dat er wat vochtschade was, want dat kon je ruiken. Rot en/of zachte plekken heb ik toen niet kunnen ontdekken. Na wat zoekwerk heb ik de rotte plekken gevonden. Zowel links als rechts voor, is er wat lekkage geweest. Rechts, waarschijnlijk door het handvat en dat was ondertussen gerepareerd en afgekit. Echter links voor kan ik niets ontdekken, behalve dat het vochtig was toen hij enkele dagen buiten heeft gestaan. Ik heb de lichten en de handvatten al eraf gehad, opnieuw gekit (butyl). Daarna aan de slag geweest met een tuinslang, maar niets kunnen vinden. Iemand tips?

Aan de voorkant heb ik links en rechts het hout en het tempex verwijderd. Het middenstuk heb ik laten zitten. Is het handiger om die hele plaat te verwijderen (dus ook het middenstuk) en dan tempex en hout terug te plaatsen?

Als laatste advies. Ik wil de houten latjes die er zaten vervangen, hoe krijg ik het hele zaakje aan elkaar? Is dat alleen mogelijk met epoxylijm/PU2-compnenten lijm?
Ben benieuwd naar jullie adviezen.

Plaats reactie

Terug naar “Kluscaravan”