Spijt
Re: Spijt
Hij dreigt ook met stappen als je een slechte recensie niet wilt verwijderen, vandaag nog zo'n post gelezen van hem...
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB
Op pagina 1 staat een link naar een ander draadje over dit bedrijf .
Daar staat ook de plaatsnaam bij , doe dan www.google.com en voilla
Daar staat ook de plaatsnaam bij , doe dan www.google.com en voilla
BMW X5 3.0 I , met aan de haak een Hobby 560 Kmfe
Heb geen ervaring met het bedrijf maar heb wel voorbij zien komen dat ze toch behoorlijk wat caravans verkopen (foto’s instagram). Veel in de lagere prijsklasse maar de laatste jaren ook in het wat duurdere segment.
Het verbaast me hoeveel recensies er over dit bedrijf geschreven worden en de meesten dus positief op Google, ook op de website veel berichten van klanten.
Ze kopen volgens mij vooral Particulier in als je van je caravan af wilt en dan denk ik snel doorverkopen en er zo min mogelijk aan doen.
Het verbaast me hoeveel recensies er over dit bedrijf geschreven worden en de meesten dus positief op Google, ook op de website veel berichten van klanten.
Ze kopen volgens mij vooral Particulier in als je van je caravan af wilt en dan denk ik snel doorverkopen en er zo min mogelijk aan doen.
Adria Aviva 390 PS achter een Hyundai I30 Wagon 1.5 T-GDI 48V Premium 160 pk | Lach, leef en geniet!
Truma SX mover | Unico Genua 280 + dakluifel | Unico Torino
Truma SX mover | Unico Genua 280 + dakluifel | Unico Torino
Zo werkt het in de handel in caravans, auto's, en noem het maar.
Scherp inkopen, zo weinig mogelijk kosten maken, en zo duur mogelijk verkopen.
Dat is de manier om geld te verdienen.
Scherp inkopen, zo weinig mogelijk kosten maken, en zo duur mogelijk verkopen.
Dat is de manier om geld te verdienen.
Adria Coral Supreme S 690 SC.
Air top Suspension. Alde ( vloer) verwarming,
De reis is het doel.
Air top Suspension. Alde ( vloer) verwarming,
De reis is het doel.
Caravanner12 schreef: ↑di 12 mei 2020 18:55Heb geen ervaring met het bedrijf maar heb wel voorbij zien komen dat ze toch behoorlijk wat caravans verkopen (foto’s instagram). Veel in de lagere prijsklasse maar de laatste jaren ook in het wat duurdere segment.
Opvallend veel reactie’s, meer dan de grote spelers in caravanland bij elkaar.
Porsche + Tabbert
RE.gif
Afvragen? welnee, je bent een oen als je werkelijk denkt dat deze recensies kloppen, dit bedrijf is heel goed hoor! iig in het zelf plaatsen van recensies en het antwoorden op die van echte klanten
........ 
Afvragen? welnee, je bent een oen als je werkelijk denkt dat deze recensies kloppen, dit bedrijf is heel goed hoor! iig in het zelf plaatsen van recensies en het antwoorden op die van echte klanten

Laatst gewijzigd door Micky op di 12 mei 2020 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
goedendag allemaal.
klopt het is een man van adel. uit xxx
ik ga van het goede van de mens uit en deze man kan leuk lullen.
en dacht dat ik met garantie wel ingedekt zou zijn.
maar hij laat niks van zich horen.
het ging om een kip greyline. 2005.
die achteraf bleek een ongelukje heeft gehad (waarschijnlijk van de trekhaak af gevallen) daarom is en gelast.
we mochten hem kopen maar de pin deed het niet was het excuus, daarom contant.
bedankt voor alle reacties
klopt het is een man van adel. uit xxx
ik ga van het goede van de mens uit en deze man kan leuk lullen.
en dacht dat ik met garantie wel ingedekt zou zijn.
maar hij laat niks van zich horen.
het ging om een kip greyline. 2005.
die achteraf bleek een ongelukje heeft gehad (waarschijnlijk van de trekhaak af gevallen) daarom is en gelast.
we mochten hem kopen maar de pin deed het niet was het excuus, daarom contant.
bedankt voor alle reacties
RE.gif
zo, ook nog niet een hele oude caravan dus
de pin die het niet doet is altijd leuk voor zwart geld... tipje voor de toekomst, dan gewoon direct per telebankieren
zo, ook nog niet een hele oude caravan dus

de pin die het niet doet is altijd leuk voor zwart geld... tipje voor de toekomst, dan gewoon direct per telebankieren

Van de trekhaak afvallen scheurt doorgaans het chassis niet hoor..
Of het moet met 50 km/h gebeurd zijn ofzo..
Een nare ervaring, maar een Kip is doorgaans een prima product.
Blijft over de oudere banden en de zwaar oude, waarschijnlijk originele gasslang.
Dat zegt ook wel iets over de eerste eigenaar, het onderhoud wat hij ( niet) heeft laten uitvoeren.
Jammer dat het zo loopt..
Paar bandjes en de gasslang zullen je niet de kop kosten...misschien beter slikken en zelf oplossen.
Ook frame delen is niet iets mega problematisch... veel los te koop..
Probeer de Kip naar je zin te maken en vergeet de aankoopgeschiedenis, later misschien een leuk verhaal op een verjaardag bij een biertje.
Elk nadeel heeft zijn voordeel..
Of het moet met 50 km/h gebeurd zijn ofzo..
Een nare ervaring, maar een Kip is doorgaans een prima product.
Blijft over de oudere banden en de zwaar oude, waarschijnlijk originele gasslang.
Dat zegt ook wel iets over de eerste eigenaar, het onderhoud wat hij ( niet) heeft laten uitvoeren.
Jammer dat het zo loopt..
Paar bandjes en de gasslang zullen je niet de kop kosten...misschien beter slikken en zelf oplossen.
Ook frame delen is niet iets mega problematisch... veel los te koop..
Probeer de Kip naar je zin te maken en vergeet de aankoopgeschiedenis, later misschien een leuk verhaal op een verjaardag bij een biertje.
Elk nadeel heeft zijn voordeel..
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.
RE.gif
Oja... even vergeten... maar dat wil ik nog wel eens nader horen...
Is de KK wel echt stuk??
We weten allemaal dat een absorbtie KK anders werkt dan een compressor model, en dat je daar aardig mee de mist in kan gaan.
Als ze hem zonder inhoud aangezet hebben en een uurtje later "gevoeld" hebben is het mis..wij weten dat wel maar een "nieuwe caravanist" kan dat wel eens verkeerd inschatten.
Een KK van 15 jaar is niks bijzonders... er zijn er veel ouder die prima werken.
Oja... even vergeten... maar dat wil ik nog wel eens nader horen...
Is de KK wel echt stuk??
We weten allemaal dat een absorbtie KK anders werkt dan een compressor model, en dat je daar aardig mee de mist in kan gaan.
Als ze hem zonder inhoud aangezet hebben en een uurtje later "gevoeld" hebben is het mis..wij weten dat wel maar een "nieuwe caravanist" kan dat wel eens verkeerd inschatten.
Een KK van 15 jaar is niks bijzonders... er zijn er veel ouder die prima werken.
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.
Je geeft heel wat bijzonderheden aan, terwijl de caravan zo als ik het lees met bovag garantie is gekocht. Ik zeal zeggen laat een ander bedrijf naar de caravan kijk een wat er mis is en een op gave doen, en als hij geen onderhoud heeft gehad laten uitvoeren, anders weet je niet of je wel veilig de weg over kunt.
Contact betaald maakt voor jouw niets uit, als het goed is heb je het juiste bedrag op papier staan en is afgetekend dat je hebt betaald.
Contact betaald maakt voor jouw niets uit, als het goed is heb je het juiste bedrag op papier staan en is afgetekend dat je hebt betaald.