Camping noorden van Kroatie

workel

Re: Camping noorden van Kroatie

Bericht door workel » do 23 dec 2021 15:17

[re.gif]
Als alternatief: Camping premium resort Funtana, wel aan de prijs. https://www.camping-adriatic.com/istra-camp-porec
Staat om deze site ook alternatieven.
Camping Vester niets mis mee voor ons wel enkele jaren geleden dat wij daar zijn geweest. Huidige staat sanitair e.d. moet ik je schuldig blijven

Optie voor de reis:
1). NL, Dld, A, Slo, HR, = vignet A, Vignet SLo en Betalen voor de karawankentunnel, Tol HR
2) NL, Dld, A, IT, HR, = vignet A, Tol IT en Tol HR (route Italië is iets om) geen karawankentunnel.

Route 1: vrij/zat/zon druk en veel files maar korten dan route 2 via Udine en Triest.

Gebruikersavatar
PMT
Berichten: 2622
Lid geworden op: zo 17 mei 2009 09:37
Locatie: Cothen
Contacteer:

Re: Camping noorden van Kroatie

Bericht door PMT » do 23 dec 2021 15:58

[re.gif] wel uitkijken dat je bij route 2 niet per ongeluk de snelweg vanaf Triëste naar Koper pakt anders moet je alsnog voor dat kleine stukje een tolvignet voor SL kopen.
mvrgr. Paul
Swift Challenger SE 480 (9/2013), Nissan Qashqai 1.3 DIG-T Tekna 160pk DCT automaat (4/2019)

Gebruikersavatar
Hans1954
Berichten: 2851
Lid geworden op: zo 2 dec 2012 22:00

Re: Camping noorden van Kroatie

Bericht door Hans1954 » do 23 dec 2021 20:52

Campingwinkels in Istrië zijn wel zo'n beetje op hun retour. Daarvoor komen grote supermarkten Lidl, Plodine, Kaufland, Konzum en als laatste Euro-Spin. Tegenwoordig in Porec zelfs C&A.
Toyota ProAce Camper, Tabbert Puccini 560 TD 250. Dometic Airco B2200, Alko ATC, Omnistor 6200, Truma Duo-Control CS met Eis-ex remote, Truma Ultra-Heat, Afvoerverwarming met heat-tracing en buisisolatie.

nano
Berichten: 33
Lid geworden op: do 20 mei 2021 09:23
Locatie: Almere

Re: Camping noorden van Kroatie

Bericht door nano » vr 18 feb 2022 18:59

Wij zijn in 2019 en 2020 naar Camping Polari geweest (Rovinj) van de Maistra groep. Grote camping maar we hebben het wel erg naar onze zin gehad. We hebben 3 kids (13 / 10 / 3) waarvan 1 een duidelijke voorkeur voor de zee heeft en de ander de zee helemaal niets vind en de kleinste ja die heeft geen voorkeur.

Wat ik vooral heel leuk vind is de gastvrijheid van de lokale mensen, altijd vriendelijk en behulpzaam althans zo hebben wij het ervaren. En dan bedoel ik niet persé op de camping maar gewoon in de buitenwereld :)

Wel zijn de prijzen flink gestegen ten opzichte van de voorgaande jaren zie ik.

Wij hebben de caravan vorig jaar aangeschaft dus we zijn er nog niet mee naar het buitenland geweest ivm lockdown en andere zaken. Hiervoor zijn we met de tent geweest, dus nog niet eerder met de caravan dat hopen we dit jaar wel te kunnen. Tips voor een camping geschikt voor jonge kinderen met een geschikt zwembad en zee zijn heel erg welkom.
Opel Vivaro Dubbele Cabine 2.0 8speed automaat 2019 | Chateau Cantara 520EU CT 2002

Gebruikersavatar
Megano81
Berichten: 283
Lid geworden op: wo 31 mei 2017 15:32

Re: Camping noorden van Kroatie

Bericht door Megano81 » za 19 feb 2022 06:56

Wij hebben camping Vestar al geboekt, zag er op de plaatjes goed uit..... super service van de camping gehad, we gaan namelijk met 4 caravans die kant op (familie vakantie) en heb van alle plekken een foto gekregen zodat we konden kiezen waar we wilde staan.



Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk


Plaats reactie

Terug naar “Kroatië”