GEBRUIKSAANWIJZING ELECTROLUX RC 165

Instructieboekje nodig? Reisgenoten gezocht? Plaats hier je oproep.
Plaats reactie
jessie

GEBRUIKSAANWIJZING ELECTROLUX RC 165

Bericht door jessie » zo 24 jun 2007 21:26

Hoi,
ik heb mij ergens een tweedehands electrolux koelbox rc 165 op de kop kunnen tikken, omdat hij er nog heel goed uitzag en nauwelijks gebruikt was(zeiden ze) heb ik deze bijna oldtimer gekocht. Nu, bij het aansluiten op de netstroom blijkt dat die prul het niet doet, op gas heb ik hem nog niet geprobeerd :? . Heeft iemand toevallig niet de gebruiksaanwijzing van dit type koelbox, ik heb hier helemaal geen handleiding of dergelijke bij
groet
Laatst gewijzigd door jessie op zo 24 jun 2007 21:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Vroem

Bericht door Vroem » zo 24 jun 2007 21:31

Ik heb ook een electrolux koelbox, alleen weet ik niet meer waar de gebruiksaanwijzing ligt.

Wat ik wel zeker weet is dit: voor het gebruik (als ie langer niet gebruikt is) de box op z'n kop zetten gedurende een half uur.
Dit is geen geintje.

Heeft maken met de e.v.t belletjes in het koelmiddel.

jessie

Bericht door jessie » zo 24 jun 2007 21:37

Vroem schreef:Ik heb ook een electrolux koelbox, alleen weet ik niet meer waar de gebruiksaanwijzing ligt.

Wat ik wel zeker weet is dit: voor het gebruik (als ie langer niet gebruikt is) de box op z'n kop zetten gedurende een half uur.
Dit is geen geintje.

Heeft maken met de e.v.t belletjes in het koelmiddel.
awel vroem, bedankt voor de tip, ik ga dit eens uitproberen, wie weet, misschien werkt dit wel :lol: , mocht er ondertussen iemand zijn die mij aan zo'n gebruiksaanwijzing kan helpen hoor ik het wel :wink:
groetjes

Vroem

Bericht door Vroem » zo 24 jun 2007 21:41

Het is echt serieus hoor, dit staat ook in de gebruiksaanwijzing.

Ik geef toe dat het nogal vreemd over komt, maar toch. :wink:

jessie

Bericht door jessie » zo 24 jun 2007 21:49

Ik weet dat je dat meent, maar ik moest daar even mee lachen :D , ik heb hem net omgedraaid en ik moet zeggen dat ik de vloeistof hoorde bubbelen, nu nog hopen dat hij het daarna (half uurtje) doet :roll: , maar ik laat je iets weten zodra ik hem weer geprobeerd heb

Caravanner

Re: GEBRUIKSAANWIJZING ELECTROLUX RC 165

Bericht door Caravanner » zo 24 jun 2007 22:00

jessie schreef:Hoi,
ik heb mij ergens een tweedehands electrolux koelbox rc 165 op de kop kunnen tikken,
Heeft iemand toevallig niet de gebruiksaanwijzing van dit type koelbox, ik heb hier helemaal geen handleiding of dergelijke bij
groet
Hier heb je de gebruiksaanwijzing:
RC 165

jessie

Bericht door jessie » zo 24 jun 2007 22:52

Hoi caravanner, hartelijk dank voor de gebruiksaanwijzing. Vroem, ik heb hem net opnieuw ingestoken maar hij doet het nog steeds niet, ik denk dat ik het verder (electrisch) moet gaan zoeken, normaal gezien moet hij toch warm worden door de verwarmingselementen maar ik voel niet dat hij werkt of warm wordt, ik hoor het ook niet draaien. Ik zal eens de gebruiksaanwijzing rustig nalezen en desnoods moet ik hem maar eens open draaien, misschien is het een kleinigheid. Alvast bedankt jullie beiden. :wink: :wink:
Vriendelijke groet

Vroem

Bericht door Vroem » zo 24 jun 2007 23:55

Ik heb net de gebruiksaanwijzing van Caravanner gelezen, en het staat er óók in, op z'n kop voor een paar minuten. (12 f ) :wink:

jessie

Bericht door jessie » ma 25 jun 2007 22:49

Vroem schreef:Ik heb net de gebruiksaanwijzing van Caravanner gelezen, en het staat er óók in, op z'n kop voor een paar minuten. (12 f ) :wink:
Hoi Vroem, dat klopt, heb ik ook gelezen(dat was dus geen geintje :lol: );. Ik heb het probleem ondertussen gevonden, zoals ik reeds vermoedde, het was toch het verwarmingselement (staafje PMVA 220V 75W 10 85) Nu moet ik ergens nog zo'n element zien uit te halen op 2 dagen tijd want vrijdag vertrek ik en dan zit ik zonder extra koelbox, ze verwachten vrij hoge temperaturen de komende dagen in Italie, dus de box heb ik heel hard nodig :roll:

Caravanner

Bericht door Caravanner » ma 25 jun 2007 23:29

jessie schreef: Ik heb het probleem ondertussen gevonden, zoals ik reeds vermoedde, het was toch het verwarmingselement (staafje PMVA 220V 75W 10 85) Nu moet ik ergens nog zo'n element zien uit te halen op 2 dagen tijd want vrijdag vertrek ik en dan zit ik zonder extra koelbox, ze verwachten vrij hoge temperaturen de komende dagen in Italie, dus de box heb ik heel hard nodig :roll:
Dometic bellen in Alphen a/d Rijn en anders Stuut en de Bruin in Den Haag proberen.
Voor je naar Italie gaat eerst even langs Zuid-holland. :wink: :) :)

Dometic belgie
Dometic Nederland onderdelen
of Dometic Nederland
Stuut en de Bruin

Prettige vakantie alvast, je zal vast mooier weer hebben als wij nu in Holland. :wink:

jessie

Bericht door jessie » di 26 jun 2007 22:00

Hoi caravanner, ik heb nog net op tijd het onderdeel kunnen vinden, en dit nogwel in een eenvoudige campingwinkel, verkocht toevallig ook onderdelen voor deze electrolux en dit op nog geen 20km van mij thuis, ietjes korterbij dan zuid-holland :lol: :lol:, morgen ga ik het onderdeel halen. Bedankt en tot binnen een maand, ik hoop dat jullie daar in Holland ook mooi weer kunnen verwachten, dat voorspellen ze toch naar het einde van de week toe.
vriendelijke groet

Mtet

rc 165 koelbox zonder beschijving.

Bericht door Mtet » za 18 aug 2007 20:01

Ik heb een vraag als u deze koelbox niet meer aan de praat krijgt heb ik wel belang bij de deksel van de koelbox.

die van ons is afgelopen vakantie gesneuveld :cry:.
dus wie nog een deksel heeft liggen van de RC165 laat die dan even reageren.

vrg marco

jessie

Re: rc 165 koelbox zonder beschijving.

Bericht door jessie » za 18 aug 2007 22:40

MTET schreef:Ik heb een vraag als u deze koelbox niet meer aan de praat krijgt heb ik wel belang bij de deksel van de koelbox.

die van ons is afgelopen vakantie gesneuveld :cry:.
dus wie nog een deksel heeft liggen van de RC165 laat die dan even reageren.

vrg marco
Mtetje :lol: , sorry maar ik kan je er niet bij helpen, mijn koelbox doet het weer naar behoren, ik heb er een nieuw element in geplaatst, misschien dat andere leden die dit lezen jou misschien ermee kunnen helpen :wink:

Plaats reactie

Terug naar “Ik zoek...”