Camping Officiel in Arlon nieuwe eigenaar(s) ??

RuudH
Berichten: 22
Lid geworden op: za 14 jul 2012 20:25

Camping Officiel in Arlon nieuwe eigenaar(s) ??

Bericht door RuudH » ma 29 apr 2019 18:26

Beste Forumbezoekers,

Camping Officiel in Arlon is tot nu toe voor ons altijd een prima overnachtingscamping geweest , al hebben wij vorige jaar eens een andere keuze gemaakt
Dit jaar staat hij bij ons weer op de planning maar er staan relatief veel negatieve reacties op Zoover.
Ik heb ook bij Zoover een recente reactie gelezen van een nieuw eigenaarspaar
Dat zou mogelijk verklaren waarom de ervaringen zo negatief waren vorig jaar want kennelijk had de vorige eigenaresse er geen zin meer in of ze heeft /had een burn-out .
(Ik weet dat elke medaille twee kanten heeft en dat de Nederlandse consument ook niet altijd de makkelijkste is ).

Wie brengt helderheid, in deze want ik wil er graag heen maar niet met een beheerder / beheerster ster die je uitscheld als het even niet helemaal gaat zoals hij /zij zij het wil.
En ja, ik weet dat je daar contant moet betalen maar daar zie ik het probleem niet van in.(dat deed je vroeger overal).

Grs RuudH

graaf
Berichten: 1634
Lid geworden op: vr 17 apr 2009 22:31

Re: Camping Officiel in Arlon nieuwe eigenaar(s) ??

Bericht door graaf » ma 29 apr 2019 19:38

Je dient strikt exact in lijn achter de beheerder op zn scootertje aan te rijden en netjes in rotten naast elkaar aangespannen op te stellen! Zo regelt hij dat er zo veel mogelijk combinaties op het terrein kunnen staan. Hutje-mutje, dat wel. Als je van de rij-route afwijkt kan hij heel verongelijkt reageren en moet je “voor straf” nog een keer een strafrondje achter hem aan rijden. Ik ben er ooit met een defecte auto gestrand en heb een dagje op vervangend vervoer daar staan te wachten. Dus heb ik bovengenoemd ritueel tot in den treure kunnen volgen mrgreen.gif

Hoe de camping aan z’n naam komt, zal je wel weten. Dat staat ook te lezen op de place-mats in her restaurant. thumbup.gif
Eriba Touring Troll 550 FEY met Peugeot 3008 1.6 THP Executive

Gebruikersavatar
freekvo
Berichten: 1129
Lid geworden op: zo 26 mar 2017 09:40
Locatie: Vroomshoop
Contacteer:

Re: Camping Officiel in Arlon nieuwe eigenaar(s) ??

Bericht door freekvo » ma 29 apr 2019 19:54

De reactie op Zoover lijkt me duidelijk genoeg:
Hebben hier 28 maart 2019 overnacht De keuken was ook open en natuurlijk onze heerlijke biefstuk gegeten. De nieuwe beheerders zijn erg aardig Paul en Danielle. Het eten was voortreffelijk wat we samen met Paul en Danielle genuttigd hebben, De mensen wisten niet dat het open was, maar volgend jaar gaat de camping op 15 maart open. Groetjes Frans en Marian van Noorwegen.

Ze hebben ook een nieuwe website: http://www.campingofficielarlon.be.
Ze zijn nu open van 01-04 t/m 31-10.
Mercedes-Benz GLB 200 automaat
Elddis Odyssey 470/2 2003/Mover Reich EasyDriver Pro 1.8
LMC Dominant 530 1995
Camper Benimar Mileo 263

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38410
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Camping Officiel in Arlon nieuwe eigenaar(s) ??

Bericht door Micky » do 2 mei 2019 20:41

RE.gif

Met alle respect, maar als mensen met voornamen gaan gooien ben ik altijd een beetje voorzichtig, doorgaans kennen ze de mensen dan goed en is de recentie wellicht wat gekleurd mrgreen.gif
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Gebruikersavatar
PD
Berichten: 23389
Lid geworden op: wo 16 jul 2014 11:12
Locatie: Wherever I lay my hat...

Re: Camping Officiel in Arlon nieuwe eigenaar(s) ??

Bericht door PD » do 2 mei 2019 20:50

Inderdaad een recensie die een beetje over de top is.... daarnaast hebben ze er 28 maart gestaan terwijl de camping op 1 april open ging en pas volgend jaar vanaf 15 maart scratch.gif

Wij hebben er ook al eens overnacht, niks mis mee voor een doortrekcamping. Ja, je staat opgesteld in rijen maar wel prima in de lengte afgescheiden en er liggen zelfs stapels vulhout bij elke plek bij de afscheidingshekjes om onder de pootjes te leggen vanwege het hellende terrein.
De zgn. beroemde biefstuk vond ik trouwens erg tegenvallen, veel te doorbakken; volgende keer neem ik de zalm knipoog.gif

Wat stel je aan eisen aan een doortrekcamping... plekje om te staan en wat kunnen eten in het restaurant... hoe de beheerders zijn, interesseert me voor één nacht echt niet.

Centerfoto en foto's rechts en onder zijn van Arlon. Aan het einde van de dag was de camping afgeladen vol maar daar heb je geen last van, ook niet bij vertrek de volgende ochtend.
Bijlagen
235-2016-Zomer10 Overnachtingscampings iPad.jpg
Fendt Brillant 650 TF (2018), Land Rover Discovery-5 HSE 3.0 TDV6 Black Edition (2018)

Gebruikersavatar
VIP
Berichten: 7895
Lid geworden op: wo 25 dec 2013 09:47
Locatie: Hilton on Wheels

Re: Camping Officiel in Arlon nieuwe eigenaar(s) ??

Bericht door VIP » do 2 mei 2019 21:44

Afgelopen zeomervakantie kwamen wij zo'n camping tegen in de buurt van Heilbronn.

In rijen naast elkaar staan met 1,5 meter tussenruimte, nou daar gaan we echt niet staan, de kans is erg groot dat je verkeerde buren krijgt die hun kroos na aan lange dag in de auto zitten loslaten als ongelijde projectielen, daar willen wij niet naast staan. Dus op naar een andre camping waar je tot onze grote verbazing volop kunt kiezen waar je wil staan.
Porsche + Tabbert

Gebruikersavatar
PD
Berichten: 23389
Lid geworden op: wo 16 jul 2014 11:12
Locatie: Wherever I lay my hat...

Re: Camping Officiel in Arlon nieuwe eigenaar(s) ??

Bericht door PD » do 2 mei 2019 21:57

RE.gif
Hoe kom je op 1,5 m tussenruimte.... er kan zelfs een caravan naast zodat je gewoon weg kunt als je voorganger er nog staat thumbup.gif
De houten hekjes reguleren dat perfect !
Fendt Brillant 650 TF (2018), Land Rover Discovery-5 HSE 3.0 TDV6 Black Edition (2018)

BanDoge
Berichten: 41
Lid geworden op: di 13 sep 2016 17:22
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: Camping Officiel in Arlon nieuwe eigenaar(s) ??

Bericht door BanDoge » vr 3 mei 2019 09:31

VIP Premium schreef:
do 2 mei 2019 21:44

In rijen naast elkaar staan met 1,5 meter tussenruimte, nou daar gaan we echt niet staan, de kans is erg groot dat je verkeerde buren krijgt die hun kroos na aan lange dag in de auto zitten loslaten als ongelijde projectielen, daar willen wij niet naast staan.
awhoea.gif awhoea.gif
In dat geval zou ik de auto en caravan in bubbeltjes plastic verpakken en oorkleppen opzetten.

kus.gif
Volvo XC90 D5 gekieteld met een TEC 555K1
Ex caravan trekkers: Renault traffic 150 quickshift, Opel Zafira 2.2dti, Volvo v70 bi-fuel, V70 D5 geartronic.

Gebruikersavatar
deusjevo
Berichten: 18188
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 18:55
Locatie: Omgeving Rotjeknor

Re: Camping Officiel in Arlon nieuwe eigenaar(s) ??

Bericht door deusjevo » vr 3 mei 2019 10:46

Deze camping staat op de planning als onderweg camping voor m’n reis naar de Alpe de HuZes in de eerste week juni.
Beetje afhankelijk van de tijd waarop ik mijn huur T@B kan afhalen op zaterdag 1 juni.

Als alles mee zit dus een recente praktijkervaring. knipoog.gif
Fiat Ducato Buscamper (Grey) of als combi een Range Rover (Epsom Green love.gif ) of MINI Cooper Clubman (Midnight Black) met voorlopig ff niets na verkoop van onze Knaus 450TU Südwind…

Gebruikersavatar
AadB
Berichten: 2820
Lid geworden op: za 19 sep 2015 11:16
Locatie: Westland

Re: Camping Officiel in Arlon nieuwe eigenaar(s) ??

Bericht door AadB » vr 3 mei 2019 16:21

Vorig jaar nog gestaan. Prima doorreis camping. En bij ons was de biefstuk ook goed knipoog.gif
VW Tiguan E-hybrid 2023
Knaus Sudwind 450 FU Silver Selection 2016

Gebruikersavatar
Sytske01
Berichten: 359
Lid geworden op: wo 27 aug 2014 19:51
Locatie: Friesland

Re: Camping Officiel in Arlon nieuwe eigenaar(s) ??

Bericht door Sytske01 » vr 3 mei 2019 16:53

Wij hebben hier ook twee keer naar volle tevredenheid overnacht. Tijdens de eerste keer (2015) was er een onverwachte controle van de Belgische arbeidsinspectie/belastingdienst tijdens het avondeten. Het ging vooral over het personeel. De eigenaren waren toen al aan het mopperen zo van: als het zo moet, dan hoeft het niet meer van ons. Toen wij er vorig jaar naar toe reden voor overnachten, heb ik wel even gedacht: het zal mij benieuwen of dezelfde mensen er nog in zitten. Die zaten er nog, maar nu dus niet meer. Maar mooi dat de camping is overgenomen. Mooie locatie, aan de bekende weg met allemaal benzinestations aan de ene (Luxemburgse) kant van de weg. Vlakbij in een klein dorpje (ook LU) is een groot overdekt winkelcentrum, waar je inkopen kunt doen en ook goedkoop tanken én pinnen! Want dat kan idd. niet.

Gebruikersavatar
John H.
Berichten: 39
Lid geworden op: do 5 jul 2007 21:41

Re: Camping Officiel in Arlon nieuwe eigenaar(s) ??

Bericht door John H. » wo 15 mei 2019 14:15

exclaim.gif Vreemde melding: 2 zaken kloppen niet.
1 Arlon is echte een Belgische plaats in Belgische provincie Luxemburg
2 Tijdelijke andere medewerkers i.v.m. gezondheidsprobleem eigenaar.
De biefstuk is nog steeds prima en camping en toiletgebouw nog steeds keurig verzorgd.
Caravan: Avento GT 470 TCB auto: Mitshubishi Outlander 2.2 Di-D Executive 4WD 2016

Gebruikersavatar
RichTrip
Berichten: 1886
Lid geworden op: ma 12 mei 2014 13:56

Re: Camping Officiel in Arlon nieuwe eigenaar(s) ??

Bericht door RichTrip » wo 15 mei 2019 15:05

Wij zijn er vorig jaar ook op de heen en terug weg geweest. Prima camping voor 1 nacht. Daar is de camping ook voor 99% van de gevallen voor bedoeld.
En ik vond de biefstuk prima! Op de heenweg geprobeerd.....
Ik zou alleen wel oppassen dat je niet in het midden op het centrale veld wordt neergezet. Dan zul je 's morgens echt moeten wachten totdat de buren weg gaan.....
Kip Grey Line Special 47 TRZ 2003 + (Kip) Walker Vario Easy Door voortent i.c.m. een Opel Astra Sports Tourer PHEV Business Edition 1.6 Turbo 180pk

RuudH
Berichten: 22
Lid geworden op: za 14 jul 2012 20:25

Re: Camping Officiel in Arlon nieuwe eigenaar(s) ??

Bericht door RuudH » zo 26 mei 2019 19:31

Beste Forumleden,

Heel gezellig hoor om dit forum te lezen.
Ook heel fijn dat ik maar liefst 12 reacties zie en zelfs complete vakantiefoto reportages zie maar geen enkel zinnig antwoord op mijn simpele vraag lees ; Is er een nieuwe eigenaar ??

Tip voor ieder : Als je geen antwoord weet, meld dan niets en houd ie gezellige foto's van je dure combinatie (lekker Puhhh ) en je fotoalbums voor je zelf en je familie. Daar doe je meer mensen en plezier mee dan al die leuter verhalen over de biefstuk of wat je denkt, of dat het vorig jaar bij jou wel goed was.
DAAR VROEG IK NIET OM!

Fijne dag nog.

Grs RuudH

DanielW
Berichten: 1049
Lid geworden op: do 14 sep 2017 06:43

Re: Camping Officiel in Arlon nieuwe eigenaar(s) ??

Bericht door DanielW » zo 26 mei 2019 19:54

Hoi Ruud, welkom op het caravan forum waar discussies vaker de bocht uit vliegen dan dat ze OT blijven! Doei!

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

2002 Knaus 450TU Sudwind met daarvoor 2011 Ford Focus 1.6EcoBoost

"het komt zoals het komt en het gaat zoals het gaat"

Vino
Berichten: 588
Lid geworden op: zo 12 sep 2010 11:01

Re: Camping Officiel in Arlon nieuwe eigenaar(s) ??

Bericht door Vino » zo 26 mei 2019 20:55

Ruud,
Volkomen met je eens.Je vraag word niet beantwoord, en de reacties gaan alleen nog maar,om het eigen beleving van het stukje "dode" oxco,en of voor een buitenstaander, niets zeggende foto's of niet ter zaken doende antwoorden.Helaas,het vermogen om een vraag concreet te beantwoorden vergt in veel gevallen nogal wat moeite! Ik kan er verder niets aan toevoegen.

Met vriendelijke groet. stom.gif

Gebruikersavatar
Jan van Vijven
Moderator
Berichten: 16222
Lid geworden op: wo 16 aug 2006 22:01
Locatie: In de buurt van Bartje.
Contacteer:

Re: Camping Officiel in Arlon nieuwe eigenaar(s) ??

Bericht door Jan van Vijven » zo 26 mei 2019 21:33

RuudH schreef:Beste Forumleden,

Heel gezellig hoor om dit forum te lezen.
Ook heel fijn dat ik maar liefst 12 reacties zie en zelfs complete vakantiefoto reportages zie maar geen enkel zinnig antwoord op mijn simpele vraag lees ; Is er een nieuwe eigenaar ??

Tip voor ieder : Als je geen antwoord weet, meld dan niets en houd ie gezellige foto's van je dure combinatie (lekker Puhhh ) en je fotoalbums voor je zelf en je familie. Daar doe je meer mensen en plezier mee dan al die leuter verhalen over de biefstuk of wat je denkt, of dat het vorig jaar bij jou wel goed was.
DAAR VROEG IK NIET OM!

Fijne dag nog.

Grs RuudH


Zeg gezellige gozerd, als je echt wilt weten wie de boel beheerd en verder niets belangrijk vind.... bel ze op en vraag naar hun naam. Hopelijk klinkt hun naam je gezellig in de oren zodat je toch een gezellig verblijf kunt hebben!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Land Rover Discovery Sport R-Dynamic SE P300e (309 PK 540 NM) (2023)
Adria Action 391 LH (2023)

Vadervan3
Berichten: 1050
Lid geworden op: za 3 dec 2016 10:39

Re: Camping Officiel in Arlon nieuwe eigenaar(s) ??

Bericht door Vadervan3 » zo 26 mei 2019 21:38

RuudH schreef:
zo 26 mei 2019 19:31
Beste Forumleden,

Heel gezellig hoor om dit forum te lezen.
Ook heel fijn dat ik maar liefst 12 reacties zie en zelfs complete vakantiefoto reportages zie maar geen enkel zinnig antwoord op mijn simpele vraag lees ; Is er een nieuwe eigenaar ??

Tip voor ieder : Als je geen antwoord weet, meld dan niets en houd ie gezellige foto's van je dure combinatie (lekker Puhhh ) en je fotoalbums voor je zelf en je familie. Daar doe je meer mensen en plezier mee dan al die leuter verhalen over de biefstuk of wat je denkt, of dat het vorig jaar bij jou wel goed was.
DAAR VROEG IK NIET OM!

Fijne dag nog.

Grs RuudH
Ik hoop dat iedereen het wel uit zijn hoofd haalt om
jou nog een keer ergens mee te helpen. Wat een onaangenaam persoon moet jij zijn zeg.

Gebruikersavatar
PD
Berichten: 23389
Lid geworden op: wo 16 jul 2014 11:12
Locatie: Wherever I lay my hat...

Re: Camping Officiel in Arlon nieuwe eigenaar(s) ??

Bericht door PD » zo 26 mei 2019 22:34

RE.gif
Dit soort lieden elimineert zichzelf vanzelf, tesamen met hun "sympathisanten" awhoea.gif

Voor alle geinteresseerde forumleden verschaft het topic alsnog nuttige informatie thumbup.gif
Fendt Brillant 650 TF (2018), Land Rover Discovery-5 HSE 3.0 TDV6 Black Edition (2018)

Stef
Berichten: 1139
Lid geworden op: di 17 feb 2015 22:13
Contacteer:

Re: Camping Officiel in Arlon nieuwe eigenaar(s) ??

Bericht door Stef » zo 26 mei 2019 23:16

RE.gif
deusjevo schreef:
vr 3 mei 2019 10:46
Deze camping staat op de planning als onderweg camping voor m’n reis naar de Alpe de HuZes in de eerste week juni.
Beetje afhankelijk van de tijd waarop ik mijn huur T@B kan afhalen op zaterdag 1 juni.

Als alles mee zit dus een recente praktijkervaring. knipoog.gif
Ga jij ook naar de Hollandse week op de Alp de huzes?
Dan kom je al mijn vrinden van de Volvo Trucks tegen !
Wordt wel heel druk die week scratch.gif

Mvg
Stef kus.gif
Eens een " Scandinavier" , altijd een " Scandinavier"

Gebruikersavatar
deusjevo
Berichten: 18188
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 18:55
Locatie: Omgeving Rotjeknor

Re: Camping Officiel in Arlon nieuwe eigenaar(s) ??

Bericht door deusjevo » zo 26 mei 2019 23:29

Oké, kan er ook nog wel bij nu het draadje opgeblazen is..... weenie.gif

Ja, ik ga voor de 4e keer naar https://www.opgevenisgeenoptie.nl/

Zaterdag ga ik weg, weekje vrijwilligeren en supporteren.
Op de koersdag zelf (donderdag 6 juni) gaan er een paar duizend deelnemers de Alpe zoveel mogelijk opfietsen en wandelen voor het KWF.
Zelf zal ik de Alpe d’Huez opwandelen, afdalen en weer opwandelen, een kleine 40 kilometer in totaal waarvan ik in mijn geval dus 3 maal 1140 hoogtemeters moet overbruggen. mrgreen.gif

Sponsort Volvo Trucks ook het evenement?

En ja, het is een zeer drukke week vol met emoties, saamhorigheid sportieve mega prestaties.
Wat cijfers hieeeerrrrr: https://www.opgevenisgeenoptie.nl/over- ... en-cijfers
Laatst gewijzigd door deusjevo op zo 26 mei 2019 23:35, 3 keer totaal gewijzigd.
Fiat Ducato Buscamper (Grey) of als combi een Range Rover (Epsom Green love.gif ) of MINI Cooper Clubman (Midnight Black) met voorlopig ff niets na verkoop van onze Knaus 450TU Südwind…

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38410
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Camping Officiel in Arlon nieuwe eigenaar(s) ??

Bericht door Micky » zo 26 mei 2019 23:34

RuudH schreef:
zo 26 mei 2019 19:31
Beste Forumleden,

Heel gezellig hoor om dit forum te lezen.
Ook heel fijn dat ik maar liefst 12 reacties zie en zelfs complete vakantiefoto reportages zie maar geen enkel zinnig antwoord op mijn simpele vraag lees ; Is er een nieuwe eigenaar ??

Tip voor ieder : Als je geen antwoord weet, meld dan niets en houd ie gezellige foto's van je dure combinatie (lekker Puhhh ) en je fotoalbums voor je zelf en je familie. Daar doe je meer mensen en plezier mee dan al die leuter verhalen over de biefstuk of wat je denkt, of dat het vorig jaar bij jou wel goed was.
DAAR VROEG IK NIET OM!

Fijne dag nog.

Grs RuudH
Bedankt voor de tip, ik heb ook een tipje voor jou, bel even de camping of stuur een mailtje, deel het ons mee, want alle 6000 leden hier willen dan ook graag weten of de camping een nieuwe eigenaar heeft, wordt dan gelijk je eerste echte bijdrage aan het forum (naast adviseren hoe je illegaal gebruik kunt maken van een ander zijn tol-vignet voor Oostenrijk) thumbup.gif

Je bent een hele flinke vent in het uitten van je behoeften, je bent al vele jaren lid, dus je zou kunnen weten dat dit een forum is waar we iedereen zo goed en snel mogelijk proberen te voorzien van zo veel mogelijk info en eventueel extra info, er is een goede zoekfunctie echter kun je daar helaas niet alle foto collages en combi's duurder dan dat jij emotioneel kunt verwerken uitfilteren, dus daar zul je toch moeten door-scrollen of wellicht besluiten je info ergens anders halen aflower.gif
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Stef
Berichten: 1139
Lid geworden op: di 17 feb 2015 22:13
Contacteer:

Re: Camping Officiel in Arlon nieuwe eigenaar(s) ??

Bericht door Stef » zo 26 mei 2019 23:40

Deusjevo,

Ja ook diverse mensen van dit bedrijf zal je volgende week tegenkomen.
Ben je bekend met dit bedrijf?
Het is een grote klant van mij en we werken er al 25 jaar voor.

Mvg
Stef kus.gif
Bijlagen
0A971291-1650-46F5-93BD-04C035743901.png
Eens een " Scandinavier" , altijd een " Scandinavier"

Gebruikersavatar
deusjevo
Berichten: 18188
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 18:55
Locatie: Omgeving Rotjeknor

Re: Camping Officiel in Arlon nieuwe eigenaar(s) ??

Bericht door deusjevo » zo 26 mei 2019 23:48

Nee, ik ken Volvo Trucks natuurlijk wel maar dit bedrijf specifiek niet.
Ik ga opletten, er komen zo ontzettend veel deelnemers voorbij.
Weet je toevallig waar ze verblijven, zelf zit ik op camping la Cascade in Le Bourg-d'Oisans.

Wellicht kom ik ze tegen op de camping in Arlon, daar moet ik namelijk langs om te vragen of er misschien nieuwe eigenaren zijn.

Zo, zijn we weer on topic. haphop.gif
Fiat Ducato Buscamper (Grey) of als combi een Range Rover (Epsom Green love.gif ) of MINI Cooper Clubman (Midnight Black) met voorlopig ff niets na verkoop van onze Knaus 450TU Südwind…

Stef
Berichten: 1139
Lid geworden op: di 17 feb 2015 22:13
Contacteer:

Re: Camping Officiel in Arlon nieuwe eigenaar(s) ??

Bericht door Stef » ma 27 mei 2019 00:10

RE.gif

Dat weet ik niet , waar ze verblijven .
Wat ik wel weet is, dat het een enorm druk boeltje gaat worden , daar op die berg ! C forum1.gif C forum1.gif

Succes en veel plezier daar !

Mvg
Stef kus.gif
Eens een " Scandinavier" , altijd een " Scandinavier"

Plaats reactie

Terug naar “Luxemburg”