Camping in de Harz

Plaats reactie
Orgelman

Camping in de Harz

Bericht door Orgelman » za 5 mei 2007 11:46

Voor rustzoekers hier een een mooie camping in de Harz. In het dorp Dankerode is de kleine camping Panoramablick. (www.camping-Ludwig.de )
Er zijn zo'n 40 plaatsen en iedere plaats beschikt over een eigen douche en wc .
De camping ligt aan de zuidrand van het dorp te midden van de velden met graan en (nu nog) koolzaad.
De stad Harzgerode ligt vlakbij.
In de buurt nog vele andere interessante plaatsen.
Wandelen kan daar ook prima.

andre

Re: Camping in de Harz

Bericht door andre » wo 2 nov 2011 20:22

lijkt me toch een beetje ongezellig, of verkijk ik me daaraan.

Gebruikersavatar
Wendy_
Berichten: 448
Lid geworden op: za 22 jun 2019 20:45

Re: Camping in de Harz

Bericht door Wendy_ » zo 20 feb 2022 12:27

Ik ben hier in 2018 en 2019 geweest.
Rustige camping, privé sanitair.
Het is er netjes maar verwacht niks qua activiteiten op de camping, op de beperkte bbq na op vrijdag bij het vuur.

Echter vlakbij de camping ligt het bijbehorende hotel - restaurant dat ik zeer kan aanbevelen, smaakte prima voor hele nette prijzen.
Ga voor de rust en de omgeving, en binnen een goed uur zit je in allerlei mooie plaatsen als Quedlinburg, Harzgerode, Seilbahne Thale, Werningerode, en de Brockenbahn.
Qua wandelen is het een supermooi gebied.

De eigenaar rijd over de camping met zijn donkergroene Lada met gifgroene letters en is vriendelijk en behulpzaam en door het verleden moet hij niks van de staat hebben en dus gaat alles het liefst contant en word er naar beneden afgerond.
De prijzen waren toen zeer schappelijk moet ik zeggen
Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 GT-M Line 2017 2WD met een Hobby 400 SF DeLuxe 2009 aan de haak caravan.gif

Gebruikersavatar
Sytske01
Berichten: 359
Lid geworden op: wo 27 aug 2014 19:51
Locatie: Friesland

Re: Camping in de Harz

Bericht door Sytske01 » zo 20 feb 2022 12:48

Leuke tip thumbup.gif Ben altijd op zoek naar dergelijke campings met op loopafstand stadje en winkels, zodat je niet voor ieder wissewasje in de auto moet stappen.

Gebruikersavatar
Wendy_
Berichten: 448
Lid geworden op: za 22 jun 2019 20:45

Re: Camping in de Harz

Bericht door Wendy_ » zo 20 feb 2022 13:10

In Dankenrode zelf is een bakker en een slager. De bekende Duitse supermarkten liggen op 15 min rijden in Harzgerode
Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 GT-M Line 2017 2WD met een Hobby 400 SF DeLuxe 2009 aan de haak caravan.gif

Plaats reactie

Terug naar “Duitsland”