Tabbert Verdi

Plaats reactie
Gebruikersavatar
hillman66
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 29 sep 2017 12:11
Locatie: Krimpen aan de Lek
Contacteer:

Tabbert Verdi

Bericht door hillman66 » ma 2 okt 2017 07:56

Hallo allemaal ,
na onze vakanties in frankrijk afgelopen jaren waarbij we vooral veel grote modellen caravans onderweg tegenkomen , zagen we veel Tabbert Verdi's ,
bij terugkomst hier gekeken maar geen info over dit model en hij word ook niet in nederland gevoerd , sterker nog er is geeneens een hit als je op het model zoekt zoekt bij tabbert.nl
Een tegengekomen op mobile.de maar op leboncoin staat het er helemaal vol mee.
Zoals ik het zie is het de franse uitvoering van de vivaldi ?, en ik vraag me af als ik er een zou importeren hoe het zit met garantie e.d. ?

Grt Hennie
Richer by far, with a satisfied mind.....

Gebruikersavatar
VIP
Berichten: 7894
Lid geworden op: wo 25 dec 2013 09:47
Locatie: Hilton on Wheels

Re: Tabbert Verdi

Bericht door VIP » ma 2 okt 2017 08:12

Welkom op het forum, even voostellen is niet verplicht maar wordt wel op prijs gesteld.

Als je een caravan zonder toilet wilt kopen is een Verdi een goede keus.

Garantie is een andere kwestie en moet jezelf onderhandelen met de verkoper.

Bij een nieuwe is dit makkelijker dan bij een gebruikte, hoewel je dan voor garantiegevallen wel terug moet naar Frankrijk.

Maar ook in NL is behoorlijk wat keus in Tabberts.

Succes.
Porsche + Tabbert

Gebruikersavatar
PD
Berichten: 23386
Lid geworden op: wo 16 jul 2014 11:12
Locatie: Wherever I lay my hat...

Re: Tabbert Verdi

Bericht door PD » ma 2 okt 2017 09:09

Garantie verkrijgen in NL op een caravan die je uit het buitenland haalt, is zeker geen vanzelfsprekendheid; wij hebben in onze zoektocht naar een nieuwe caravan ook even op dat spoor gezeten, maar zo makkelijk het is met auto's zo moeilijk is het met caravans. Zeker niet elke importeur/dealerorganisatie van elke merk neemt de garantie over en dan moet je dus terug naar het land van herkomst :(

Zoals VIP ook al opmerkt, je loopt de kans op een caravan zonder toiletgroep; met name de zgn. traveller uitvoeringen van de diverse merken hebben deze veelal niet aan boord. Bovendien hebben ze vaak ook aanmerkelijk minder laadvermogen; dit laatste was voor ons ook een verrassing omdat het juist hun woning betreft maar ze vervoeren blijkbaar vooral in de witte bussen die ervoor staan.

Voor Tabbert zou je ook eens kunnen kijken bij De Greeff in Veenendaal, die heeft altijd nogal wat (grotere) wagens staan. Succes met je zoektocht thumbup.gif
Fendt Brillant 650 TF (2018), Land Rover Discovery-5 HSE 3.0 TDV6 Black Edition (2018)

JaapB

Re: Tabbert Verdi

Bericht door JaapB » ma 2 okt 2017 09:23

Of bij de Klerk in Hillegom.
Van oudsher dé Tabbert dealer. (Nieuw en Inruil)

Plaats reactie

Terug naar “Tabbert”