Het opknappen van een Predom N126 door Kaatjeka

Gebruikersavatar
jeroen.25
Berichten: 1230
Lid geworden op: ma 2 mar 2009 10:46
Locatie: Betuwe

Re: Het opknappen van een Predom N126 door Kaatjeka

Bericht door jeroen.25 » zo 22 okt 2017 13:44

Erg leuk project!
Zou zelf ook heel graag eens aan zo'n project beginnen.
Vind de Predom ook een erg grappige caravan die zich heel goed leent voor knutselprojecten.
Helaas met mijn lengte te klein van binnen :(

Heb je nu een vast bed gemaakt, of kun je het ook nog ombouwen naar gewone zitgroep?
Skoda Octavia 1.5tsi DSG met Adria Adora 482PS

bart70

Re: Het opknappen van een Predom N126 door Kaatjeka

Bericht door bart70 » di 31 okt 2017 22:27

Wat een prachtig werk heb je al geleverd! Ik ben zelf net begonnen met het opknappen van een Adria305 uit de jaren 80 en vroeg me af waar je die prachtige vloer vandaan hebt gehaald?

Nog veel klusplezier!

Bart

Gebruikersavatar
dieseltijger
Berichten: 10951
Lid geworden op: do 18 apr 2013 14:59

Re: Het opknappen van een Predom N126 door Kaatjeka

Bericht door dieseltijger » di 31 okt 2017 23:02

Geweldige posting - ook omdat de Predom een symphatieke caravan is: betaalbaar, eenvoudig, en licht genoeg om door zowat iedere auto getrokken te kunnen worden. Het heeft wel wat in deze tijden van "meer is leuker - duurder is beter - kijk mij eens".

Leuk om te zien dat er liefhebbers zijn die met liefde zo'n leuke caravan nieuw leven inblazen!

Klasse!
Pluimvee met vele onnodige opties, getrokken door een Avensis blackedition met achterruitverwarming en een asbakje

Emjee71

Re: Het opknappen van een Predom N126 door Kaatjeka

Bericht door Emjee71 » di 26 jun 2018 13:06

Super project. Ik ga in augustus aan mijn N126 beginnen. (dubbele treinzit/middenkeuken.) Hij is uit 1990 en t is echt heel nodig. Mijn moeder heeft er eentje uit 1992 en die gaan we eerst doen. Maar leuk om je project en je vooruitgangen te lezen. Jammer dat de afbeeldingen niet meer te zien zijn. Behalve die paar van de nieuwe bekleding op de wanden. Maar ik heb een mooi idee wat me te wachten staat en ik heb er zin in

Ik hoop dat je inmiddels zover bent dat je er weer heerlijk van kunt genieten. Veel kampeer plezier !

groeten

Mirjam

Ps. Ik ga dit jaar voor de laatste keer met mijn 40 jaar oude Kip op pad. (kip touring 330/3)

Plaats reactie

Terug naar “Overige merken”