ervaring camping stoel

Stoelen, tafels, kasten enz. voor in de voortent of onder de luifel.
Guus&Marjatta
Berichten: 9
Lid geworden op: za 1 jan 2022 14:06

Re: ervaring camping stoel

Bericht door Guus&Marjatta » ma 8 aug 2022 11:43

Wie heeft er ervaring met de kampeerstoelen met zijtafeltje van de ANWB. Zijn nu in de aanbieding voor een kleine prijs.

Gebruikersavatar
jessedew
Berichten: 382
Lid geworden op: vr 21 jun 2019 07:00

Re: ervaring camping stoel

Bericht door jessedew » ma 8 aug 2022 12:05

Naar mijn idee zijn ze niet zo best. Eigenlijk alle goedkopere stoelen gaan doorzakken na verloop van tijd. Wil je een goedkope stoel, kan je hem kopen, wil je een goede stoel, dan moet je echt richting 200 euro per stoel.

Gebruikersavatar
WanFie
Berichten: 785
Lid geworden op: vr 7 sep 2018 21:18

Re: ervaring camping stoel

Bericht door WanFie » ma 8 aug 2022 15:07

[re.gif]

Of een flink stuk afvallen.

Wij hebben twee Crespo's van 7 jaar oud, die voldoen nog prima. En dat zijn de lichtgewicht uitvoering De AL 215. Nu € 89,95. En worden ca. 6 weken per jaar gebruikt.
Eenvoudige LMC Style 420D met een Niro die hem prima trekt. A I camp.gif

janoniem
Berichten: 3062
Lid geworden op: di 5 mei 2015 21:47

Re: ervaring camping stoel

Bericht door janoniem » ma 8 aug 2022 15:54

Wij hebben Crespo AP-237/84 Air-De luxe stoelen en die bevallen uitstekend. De enige opmerking, doppen aan poten hadden gesloten moeten zijn; deze happen zand op onze Zuid-Franse camping.
En die ANWB aanbieding, ik las o.a. dat zo’n tafeltje bij het inklappen een sta in de weg is.
TEC Travelking 510 TE 2002 | Unico Torino | Truma SR version 2 | YT 55Ah | CTEK MXS 5.0 | Mazda CX-5 benzine handgeschakeld 2019

Gebruikersavatar
jessedew
Berichten: 382
Lid geworden op: vr 21 jun 2019 07:00

Re: ervaring camping stoel

Bericht door jessedew » ma 8 aug 2022 21:46

Wij hebben ook Crespo, die zitten beduidend beter dan 'goedkopere' stoelen. Al vind ik die van Obelink van 50 euro ook nog te doen. (die hebben de kinderen)

Helaas is het weefsel van het dekje wel wat minder mooi na 3 jaar gebruik, maar zitten comfortabel.

nonblond
Berichten: 1289
Lid geworden op: di 6 okt 2009 22:03

Re: ervaring camping stoel

Bericht door nonblond » ma 8 aug 2022 23:00

De stoelen van de ANWB zitten heerlijk. Gebruik ze al een flink aantal jaren bij skeelerwedstrijden. Staan dus veel in de zon of regen, terwijl ik mijn wedstrijd rijdt. Voor en na die tijd worden ze gebruikt om de skeelers aan en uit te trekken en om de andere deelnemers te zien rijden (dat kan dus een aantal uren zitten zijn). De stoelen zijn lekker licht. Het tafeltje is handig. Wel even oppassen bij het inklappen van de stoel, dat het tafeltje er goed tussen zit. De stoelen kunnen plat worden opgevouwen. Ligt er altijd minimaal een in de auto, zodat ik die kan pakken wanneer het uitkomt. Worden soms ook wel eens door juryleden gebruikt, als ik zelf rijd en krijg dan een compliment dat de stoel zo lekker zit. Een paar jaar geleden 2 voor € 89,00 gekocht. Ze zijn inmiddels wat duurder, maar ieder najaar is er wel een aanbieding dat je 2 stoelen voor onder de €100,00 kunt kopen. Dat is dan de prijs per 2 en niet per stuk.

Op de camping al jaren Ducdalf stoelen. Die zijn toch al zeker 25 jaar oud en mankeren nies. Ook licht en zitten goed.

Plaats reactie

Terug naar “Meubilair”