Wi-Fi Outdoor Range Extender | WLX-2100

Paul Vingerhoets
Berichten: 2359
Lid geworden op: zo 17 jul 2016 12:31

Re: Wi-Fi Outdoor Range Extender | WLX-2100

Bericht door Paul Vingerhoets » vr 21 mei 2021 12:15

De wlx2100 wordt blijkbaar nergens meer geleverd is uit de produktie

Ben aan het overwegen om zoiets aan te schaffen voor als we naar de franse camping gaan het wifi is daar buiten de caravan redelijk maar binnen een heel stuk minder

Er wordt hier veel geschreven over een paar modellen maar welke is nu de verstandigste om te nemen
Eenvoudig in te stellen dmv iphone of ipad geen laptop mee
Niet te groot
En goede prijs kwaliteit

Is er hier iemand die eenvoudig een voorkeur kan maken, of eigenlijk dus een samenvatting wat in de diverse draadjes aan bod is gekomen
Ik zie door de antennes niet meer welke een goede keuze is
Kuga 2,5l PHEV titanium X
Dethleffs 490 BLF, unico bologna 13,1
geen hobby maar toch een hobby

nano
Berichten: 33
Lid geworden op: do 20 mei 2021 09:23
Locatie: Almere

Re: Wi-Fi Outdoor Range Extender | WLX-2100

Bericht door nano » vr 21 mei 2021 12:36

Ik lees op dit moment pas een paar dagen mee maar heb op basis van wat ik hier lees, mijn ervaring en kennis als ict'er en wat ik verder op internet (youtube) gezien en gelezen heb een heel duidelijk beeld gekregen en ga 100% voor de EZWiFi EzHotspot Extender v5.

Waarom? Ik ga naar een camping (in Nederland weliswaar dus 4g/5g is ook beschikbaar) waar je met een voucher code moet inloggen, dat ondersteund dit apparaat.

Daarnaast blokkeren zij allerlei diensten waaronder zelfs het gebruik van Outlook, oplossing daarvoor is een VPN verbinding. De EZWiFi EzHotspot Extender v5 kan zelf al automatisch een VPN verbinding opzetten (wij gebruiken al jaren NordVPN). Bij het gebruik van een VPN verbinding "ziet" de aanbieder niet wat je aan het doen bent omdat het als het ware een tunnel binnen de internet verbinding legt naar een server van de VPN aanbieder dit kan in NL zijn maar ook het buitenland.

Wat ik ook als een groot pluspunt zie is dat ik mijn mobiele telefoon via USB kan aansluiten en zo ook mijn 4G/5G verbinding kan delen.
Dit laatste kan overigens ook heel simpel door de wifi hotspot aan te zetten op de telefoon (vind ik niet handig in verband met het bereik rondom de caravan. Of een MiFi gebruiken waar je een sim kaart in kunt doen (handiger in het buitenland waar je data only sim kaartjes kunt kopen.

Enige nadeel voor velen zal wellicht de prijs zijn 239 euro inclusief btw, ik heb het er voor over. Ander nadeel kan zijn dat alles wat ik hier boven omschrijf abracadabra voor je is, met vrijwel ieder systeem dat je hier voorbij ziet komen op het forum is wel enige kennis noodzakelijk ben ik bang.

Ik heb het apparaat (en zelfs de caravan) nog niet dus heel veel meer dan dit kan ik er nog niet over zeggen. Ik verwacht dat ik hem volgende week binnen heb.
Opel Vivaro Dubbele Cabine 2.0 8speed automaat 2019 | Chateau Cantara 520EU CT 2002

Gebruikersavatar
freekvo
Berichten: 1129
Lid geworden op: zo 26 mar 2017 09:40
Locatie: Vroomshoop
Contacteer:

Re: Wi-Fi Outdoor Range Extender | WLX-2100

Bericht door freekvo » vr 21 mei 2021 14:52

[re.gif]
Is de buitenantenne van de EZWiFi EzHotspot Extender v5 net zo gevoelig als die Alfa Tube U die ik nu bij de Alfa Camp Pro gebruik? Ik zit op onze 'vaste' plek in Frankrijk een 40-50 m van en niet al te sterk wifipunt af. Met de Tube U op een 3 m hoge mast heb ik net enige ontvangst en dus (soms wel en soms niet) wifi bij de caravan. De WLX 2100 kan ik niet gebruiken (geeft een foutmelding; zie hiervoor ergens). Eigenlijk zou ik wel een wat betere ontvangst bij de caravan willen hebben met een betere antenne. Vandaar mijn vraag.
Mercedes-Benz GLB 200 automaat
Elddis Odyssey 470/2 2003/Mover Reich EasyDriver Pro 1.8
LMC Dominant 530 1995
Camper Benimar Mileo 263

Gebruikersavatar
Frahazek
Berichten: 221
Lid geworden op: vr 2 jan 2015 15:39
Contacteer:

Re: Wi-Fi Outdoor Range Extender | WLX-2100

Bericht door Frahazek » vr 21 mei 2021 16:34

nano schreef:
vr 21 mei 2021 12:36
Ik lees op dit moment pas een paar dagen mee maar heb op basis van wat ik hier lees, mijn ervaring en kennis als ict'er en wat ik verder op internet (youtube) gezien en gelezen heb een heel duidelijk beeld gekregen en ga 100% voor de EZWiFi EzHotspot Extender v5.

Waarom? Ik ga naar een camping (in Nederland weliswaar dus 4g/5g is ook beschikbaar) waar je met een voucher code moet inloggen, dat ondersteund dit apparaat.

Daarnaast blokkeren zij allerlei diensten waaronder zelfs het gebruik van Outlook, oplossing daarvoor is een VPN verbinding. De EZWiFi EzHotspot Extender v5 kan zelf al automatisch een VPN verbinding opzetten (wij gebruiken al jaren NordVPN). Bij het gebruik van een VPN verbinding "ziet" de aanbieder niet wat je aan het doen bent omdat het als het ware een tunnel binnen de internet verbinding legt naar een server van de VPN aanbieder dit kan in NL zijn maar ook het buitenland.

Wat ik ook als een groot pluspunt zie is dat ik mijn mobiele telefoon via USB kan aansluiten en zo ook mijn 4G/5G verbinding kan delen.
Dit laatste kan overigens ook heel simpel door de wifi hotspot aan te zetten op de telefoon (vind ik niet handig in verband met het bereik rondom de caravan. Of een MiFi gebruiken waar je een sim kaart in kunt doen (handiger in het buitenland waar je data only sim kaartjes kunt kopen.

Enige nadeel voor velen zal wellicht de prijs zijn 239 euro inclusief btw, ik heb het er voor over. Ander nadeel kan zijn dat alles wat ik hier boven omschrijf abracadabra voor je is, met vrijwel ieder systeem dat je hier voorbij ziet komen op het forum is wel enige kennis noodzakelijk ben ik bang.

Ik heb het apparaat (en zelfs de caravan) nog niet dus heel veel meer dan dit kan ik er nog niet over zeggen. Ik verwacht dat ik hem volgende week binnen heb.
Heb er ook een klein beetje verstand van en dit is een goed verhaal. Wij zijn dus ook 100%. voor de Hotspot Extender v5 gegaan en hij bevalt ons meer dan prima
Fendt Tendenza 495, getrokken door een Volvo v60 hybrid

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38407
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Wi-Fi Outdoor Range Extender | WLX-2100

Bericht door Micky » vr 21 mei 2021 16:42

We zijn weer op de camping e ik heb het weer geprobeerd, eerst deed hij het nog niet toen heb ik hem aangesloten met de kabel aan de laptop en nu doet hij het weer, geen idee waarom, iemand een idee?
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

iemand
Berichten: 5225
Lid geworden op: za 2 mei 2015 12:23
Contacteer:

Re: Wi-Fi Outdoor Range Extender | WLX-2100

Bericht door iemand » vr 21 mei 2021 19:45

HAHA al het resetten en ....de wind van vandaag blaast alle problemen weg whistle.gif
Groeten Erik ( caravan: Avento Touristique Comfort 365 TCB )

janoniem
Berichten: 3062
Lid geworden op: di 5 mei 2015 21:47

Re: Wi-Fi Outdoor Range Extender | WLX-2100

Bericht door janoniem » vr 21 mei 2021 21:35

[re.gif] en,
Dit komt me bekend voor.
Eenzelfde verschijnsel deed zich bij ons meerdere keren voor op een camping netwerk met voucher code.
En dat gebeurde dan vaak na lange afwezigheid of 's-morgens zodra we onze devices op gingen starten.
Blijkbaar werd de WLX uitgelogd na bepaalde tijd inactiviteit (ik ga nog eens zoeken of dat ding een "keep alive" functie heeft).
Smartphone en tablet bleven dan "hangen", de laptop liep door naar de aanmeldprocedure en daarna werkten ook alle andere devices weer.
Alsof de aanmelding moet worden uitgevoerd door het device dat als laatste actief was?
Ik kan er nog niet de vinger op leggen.
TEC Travelking 510 TE 2002 | Unico Torino | Truma SR version 2 | YT 55Ah | CTEK MXS 5.0 | Mazda CX-5 benzine handgeschakeld 2019

nano
Berichten: 33
Lid geworden op: do 20 mei 2021 09:23
Locatie: Almere

Re: Wi-Fi Outdoor Range Extender | WLX-2100

Bericht door nano » za 22 mei 2021 19:09

[re.gif]
freekvo schreef:
vr 21 mei 2021 14:52
[re.gif]
Is de buitenantenne van de EZWiFi EzHotspot Extender v5 net zo gevoelig als die Alfa Tube U die ik nu bij de Alfa Camp Pro gebruik? Ik zit op onze 'vaste' plek in Frankrijk een 40-50 m van en niet al te sterk wifipunt af. Met de Tube U op een 3 m hoge mast heb ik net enige ontvangst en dus (soms wel en soms niet) wifi bij de caravan. De WLX 2100 kan ik niet gebruiken (geeft een foutmelding; zie hiervoor ergens). Eigenlijk zou ik wel een wat betere ontvangst bij de caravan willen hebben met een betere antenne. Vandaar mijn vraag.
Als het goed is zijn de aansluitingen universeel, ik heb nog geen eigen ervaring met de EZ Wifi (zou vandaag geleverd worden maaarrrr... dinsdag pas als alles goed gaat) maar ik neem aan dat je hier ook krachtigere antennes op kunt zetten. Hier heb ik in het verleden wel ervaring mee gehad tot grote ergernis van mijn buren (hele straat) want ik drukte toen der tijd zowat de hele straat weg met mijn signaal blij.gif
Ik had dan ook wel 5 straten verderop nog goede WiFi knipoog.gif
Opel Vivaro Dubbele Cabine 2.0 8speed automaat 2019 | Chateau Cantara 520EU CT 2002

Gebruikersavatar
freekvo
Berichten: 1129
Lid geworden op: zo 26 mar 2017 09:40
Locatie: Vroomshoop
Contacteer:

Re: Wi-Fi Outdoor Range Extender | WLX-2100

Bericht door freekvo » za 22 mei 2021 19:16

[re.gif]
Gaat me niet om het zendvermogen van antenne maar met name om de ontvangst gevoeligheid.
Mercedes-Benz GLB 200 automaat
Elddis Odyssey 470/2 2003/Mover Reich EasyDriver Pro 1.8
LMC Dominant 530 1995
Camper Benimar Mileo 263

Gebruikersavatar
Paul
Berichten: 3508
Lid geworden op: za 2 aug 2014 21:09

Re: Wi-Fi Outdoor Range Extender | WLX-2100

Bericht door Paul » za 22 mei 2021 19:42

Puur op gevoel denk ik dat de ontvangst van de r36 beter is als de hotspot V5.
Gevoel op basis van een aantal jaren ervaring met de r36 en nu dit seizoen met de V5.
Sterkere externe antennes voor de V5 kan wel maar extra kabel is (veel) meer demping waardoor het effect teniet gedaan kan worden.
Ik had mijn kabels ook verlengd om de antennes op het dak te kunnen zetten en uiteindelijk werkte dat minder dan met de standaard 3 meter kabel op een lager punt.

De r36 heeft geen last van extra demping omdat de verbinding vanaf de r36 via usb gaat en de antenne rechtstreeks op de zender / ontvanger zit.
Ik heb hier ook de r36 nog liggen maar heb niet zo een zin om die aan te sluiten en een goed vergelijk te maken in ontvangst sterkte.
Ik ben namelijk uitermate tevreden over de V5 dat aan het eind van de seizoen de r36 definitief uitgebouwd gaat worden.
BMW 540i X-Drive M-Sport touring (2018) -> Fendt Diamant 560SF (2022)

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19709
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Wi-Fi Outdoor Range Extender | WLX-2100

Bericht door Daphne » wo 26 mei 2021 08:19

janoniem schreef:[re.gif] en,

Blijkbaar werd de WLX uitgelogd na bepaalde tijd inactiviteit (ik ga nog eens zoeken of dat ding een "keep alive" functie heeft).
Daar hebben wij ook last van. Toen we ‘m kochten stonden we een jaartje op een boerencamping en heeft ie aaneengesloten goed gewerkt. Maar toen we er weer mee op pad gingen begon het gedoe met camping WiFi. We zijn nu zo ver dat we de WLX alleen gebruiken om F1 via Chromecast te kijken. Voor de rest gebruiken we ieder onze eigen data op de telefoon en iPad. Scheelt een hoop gedoe.


Verzonden vanaf mijn iPhone 12 met Tapatalk
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

nano
Berichten: 33
Lid geworden op: do 20 mei 2021 09:23
Locatie: Almere

Re: Wi-Fi Outdoor Range Extender | WLX-2100

Bericht door nano » wo 26 mei 2021 19:57

Ik heb gisteren de EZ hotspot v5 binnen gekregen en werkelijk na 10 minuten en wat voorbereiding van VPN instellingen werkte alles precies zoals ik dat wilde: Bij een internet verbinding direct een VPN verbinding opzetten zodat enige blokkades door de aanbieder direct omzeilt werden. Mac adres clonen (mocht het nodig zijn) is met 1 minuut gedaan.

Hoe simpel het apparaat is in te stellen is echt verbluffend als je bedenkt hoeveel functionaliteit het apparaat heeft.

Dit is echt een aanrader!

Ik kan nog niet zoveel zeggen over bereik omdat ik alleen in en om het huis heb getest, er zit ook een 12v sigarettenaansteker aansluiting bij dus ben er mee in de auto geweest. Ik kan best ver rijden voor het signaal te zwak werd om er wat mee te doen. Dit is echter geen goede test omdat een auto toch wat anders is als een caravan en mijn WiFi thuis sowieso al redelijk krachtig is.

Ik moet helaas nog wel een paar weken wachten voor ik de caravan heb en dan ook op vakantie kan (25 juni) en dan kan ik de echte tests gaan doen. Maar voor nu bijzonder aangenaam verrast.
Opel Vivaro Dubbele Cabine 2.0 8speed automaat 2019 | Chateau Cantara 520EU CT 2002

janoniem
Berichten: 3062
Lid geworden op: di 5 mei 2015 21:47

Re: Wi-Fi Outdoor Range Extender | WLX-2100

Bericht door janoniem » do 24 jun 2021 15:43

Configuratie zoals nu geïnstalleerd:
WLX-2100 bedient 2x iPhone, 2x iPad, 1x laptop met Windows 10. Internet verbinding na inloggen met gekochte code. Na tijdje afwezigheid (dus geen verkeer) vindt kennelijk een automatische logout plaats.
De iPad’s en iPhones routen niet automatisch door naar de inlogpagina en blijven hangen. Login is alleen via de laptop mogelijk waarna ook de andere devices weer werken.
Iemand een verklaring?
TEC Travelking 510 TE 2002 | Unico Torino | Truma SR version 2 | YT 55Ah | CTEK MXS 5.0 | Mazda CX-5 benzine handgeschakeld 2019

iemand
Berichten: 5225
Lid geworden op: za 2 mei 2015 12:23
Contacteer:

Re: Wi-Fi Outdoor Range Extender | WLX-2100

Bericht door iemand » do 24 jun 2021 18:56

kan je niet ergens een "keep-alive" instellen ?
Groeten Erik ( caravan: Avento Touristique Comfort 365 TCB )

Gebruikersavatar
Gerardo
Berichten: 771
Lid geworden op: zo 9 sep 2018 18:08
Contacteer:

Re: Wi-Fi Outdoor Range Extender | WLX-2100

Bericht door Gerardo » do 24 jun 2021 19:19

Moet je dan via een webpage van de camping/provider weer inloggen? Ik herken wel wat je beschrijft, het lijkt erop dat er een timer loopt of dat inactiviteit ertoe leidt dat je uit het netwerk geknikkerd wordt. Ik meld me gewoon weer aan met het device waarmee ik me de eerste keer heb aangemeld (gecloned in de dinges whistle.gif ) en we kunnen weer.
Het grootste plezier in het leven is dat te doen waarvan mensen zeggen dat je dat niet kunt doen thumbup.gif

janoniem
Berichten: 3062
Lid geworden op: di 5 mei 2015 21:47

Re: Wi-Fi Outdoor Range Extender | WLX-2100

Bericht door janoniem » do 24 jun 2021 21:36

Een “keep alive” optie zie ik in de WLX-2100 schermen niet staan.
Auto reboot na x aantal minuten zie ik wel, maar dat lijkt me niet zo handig.
Het WiFi gebeuren is hier uitbesteed aan wiizone. Mijn laptop browser (Firefox) meldt op het eerste scherm na starten dat ik me moet aanmelden voor dit netwerk.Die optie klik ik aan en dan passeren wat wiizone schermen en werkt alles.
Ik heb overigens niets gecloned.
Helaas ben ik vergeten op welk device ik de eerste keer de ontvangen code heb ingevoerd.
TEC Travelking 510 TE 2002 | Unico Torino | Truma SR version 2 | YT 55Ah | CTEK MXS 5.0 | Mazda CX-5 benzine handgeschakeld 2019

janoniem
Berichten: 3062
Lid geworden op: di 5 mei 2015 21:47

Re: Wi-Fi Outdoor Range Extender | WLX-2100

Bericht door janoniem » do 24 jun 2021 22:02

Ik ben er uit, IOS ziet een re-direct als onveilig en weigert die constructie.
TEC Travelking 510 TE 2002 | Unico Torino | Truma SR version 2 | YT 55Ah | CTEK MXS 5.0 | Mazda CX-5 benzine handgeschakeld 2019

Gebruikersavatar
wim
Berichten: 205
Lid geworden op: di 27 mei 2014 15:02
Locatie: Opperdoes
Contacteer:

Re: Wi-Fi Outdoor Range Extender | WLX-2100

Bericht door wim » vr 25 jun 2021 10:06

Ik heb ook de EZ v5. Die gebruik ik sinds 5 mei op een camping.
Het werkt perfect en is eenvoudig inte stellen met mijn telefoon en tablet.
Ik heb het apparaat in de hangkast op gegangen met de normale staaf antennes.
Ik gebruik hem ook in combinatie met chromecast voor de F1. Dat werkt perfect.
Toyota Avensis Wagon-2.0 VVTi Executive Business CVT 152 PK 2014
Elddis Affinity 550 2020, Unico Verona luifel met front, Simpark mover, Avtex L249DRS-PRO 12 volt 24 Inch TV met DVB-S/S2, DVB-T/T2 en DVD-Speler
2276

Mariandel
Berichten: 436
Lid geworden op: wo 30 dec 2015 11:04
Locatie: Midden-Limburg

Re: Wi-Fi Outdoor Range Extender | WLX-2100

Bericht door Mariandel » ma 13 sep 2021 10:12

We zijn nu op de camping in Spanje( La Gaviota) en ik krijg steeds de melding als ik de extender wil opstarten: " Kan de pagina niet openen omdat de server onvindbaar is" Om naar de helpdesk van Sitecom te bellen naar Nederland kost een fortuin vanuit Soanje.
Het heeft wel eens online gestaan de oplossing maar de link is afgesloten.
Weet iemand soms of er bepaalde instellingen in mijn Pad verkeerd staan. Het schijnt een klein iets te zijn, dat kan ik me nog herinneren maar wat precies, ik weet het niet.
gr. Mariandel
Hyundai Tucson 2.0 | Burstner Belcanto 455TS 2007 | Hypercamp Prestige Mover 2015

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38407
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Wi-Fi Outdoor Range Extender | WLX-2100

Bericht door Micky » ma 13 sep 2021 10:32

[re.gif]

kun je niet via wifi bellen?
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Mariandel
Berichten: 436
Lid geworden op: wo 30 dec 2015 11:04
Locatie: Midden-Limburg

Re: Wi-Fi Outdoor Range Extender | WLX-2100

Bericht door Mariandel » ma 13 sep 2021 14:49

Had gehoopt dat Janoniem hier wel een oplossing voor had?
Niemand verder?
Hyundai Tucson 2.0 | Burstner Belcanto 455TS 2007 | Hypercamp Prestige Mover 2015

Gebruikersavatar
Hobby Linka
Beheerder
Berichten: 18818
Lid geworden op: do 31 mar 2011 19:39
Locatie: Het kan in ......

Re: Wi-Fi Outdoor Range Extender | WLX-2100

Bericht door Hobby Linka » ma 13 sep 2021 15:00

[re.gif]

Dat probleem hadden wij ook altijd met de R36 in Spanje. WiFi apparatuur wordt geweerd in Spanje.

Heb de oplossing hiervoor, maar die staat in het R36 draadje.
Hobby Linka


Hobby 460 UFe de luxe 2007 met Truma Aventa-dakairco, Truma SE R mover, Optima Yellow Top 4.2 accu, Truma DuoControl.
Getrokken door een witte Skoda Yeti 2.0 TDI

Het kan niet fout gaan,
hooguit anders dan verwacht.

Gebruikersavatar
Hobby Linka
Beheerder
Berichten: 18818
Lid geworden op: do 31 mar 2011 19:39
Locatie: Het kan in ......

Re: Wi-Fi Outdoor Range Extender | WLX-2100

Bericht door Hobby Linka » ma 13 sep 2021 15:04

Hobby Linka


Hobby 460 UFe de luxe 2007 met Truma Aventa-dakairco, Truma SE R mover, Optima Yellow Top 4.2 accu, Truma DuoControl.
Getrokken door een witte Skoda Yeti 2.0 TDI

Het kan niet fout gaan,
hooguit anders dan verwacht.

Mariandel
Berichten: 436
Lid geworden op: wo 30 dec 2015 11:04
Locatie: Midden-Limburg

Re: Wi-Fi Outdoor Range Extender | WLX-2100

Bericht door Mariandel » di 14 sep 2021 00:09

Sorry Hobby Linka maar met die link kom ik niet verder.
Is er iemand anders op het forum die weet waarom er staat " Kan de pagina niet openen omdat de server onvindbaar is" ?
Hyundai Tucson 2.0 | Burstner Belcanto 455TS 2007 | Hypercamp Prestige Mover 2015

janoniem
Berichten: 3062
Lid geworden op: di 5 mei 2015 21:47

Re: Wi-Fi Outdoor Range Extender | WLX-2100

Bericht door janoniem » di 14 sep 2021 08:36

Mariandel schreef:
ma 13 sep 2021 10:12
We zijn nu op de camping in Spanje( La Gaviota) en ik krijg steeds de melding als ik de extender wil opstarten: " Kan de pagina niet openen omdat de server onvindbaar is"…….
Om de software van de Sitecom WLX-2100 aan te passen of b.v. een “Site Survey” te doen om de sterkste hotspot te vinden/kiezen, moet je op die Sitecom inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord. Voorwaarde is natuurlijk wel dat je device WiFi aan heeft staan en jouw (volledig opgestarte) WLX-2100 als netwerk heeft gekozen.
Is dat niet het geval dan ga je via een ander netwerk of mobiel het internet op en dan zal een nameserver de url sitecom.ext niet herkennen. Je krijgt dan de volgende melding….
354A76DD-20FF-44CA-B794-F79B9C3090D3.jpeg
Inlogfout WLX-2100
Je kunt als adres ook eens proberen:
http://sitecom.ext/cgi-bin/luci

En de Sitecom even stroomloos maken (stekker minuut uit contactdoos) en dan weer inschakelen en laten opstarten kan ook wel eens helpen.
Ik denk niet dat je het probleem bij een van je devices moet zoeken; ik heb hier 2 iPads, 2 iPhones en een Windows laptop aan de Sitecom “hangen” en op die devices nooit Sitecom relevante instellingen hoeven te doen.
TEC Travelking 510 TE 2002 | Unico Torino | Truma SR version 2 | YT 55Ah | CTEK MXS 5.0 | Mazda CX-5 benzine handgeschakeld 2019

Plaats reactie

Terug naar “Radio, TV, Internet, Wi-Fi”