caravan in garage zetten

Over klussen, reparatie en onderhoud van het exterieur van de caravan.
janoniem
Berichten: 3062
Lid geworden op: di 5 mei 2015 21:47

Re: caravan in garage zetten

Bericht door janoniem » do 7 jan 2016 14:46

RE.gif
Goed opgelost. Je bespaart stallingskosten; prijs van de aanpassing heb je daarmee over een aantal jaren terugverdiend.

Turbob
Berichten: 73
Lid geworden op: di 27 okt 2015 09:50
Locatie: nootdorp

Re: caravan in garage zetten

Bericht door Turbob » ma 11 jan 2016 14:38

Ik heb momenteel al een boeking van mijn kleindochter, ze wil een keer indoor kamperen, als de caravan in de garage staat.
Ik heb wel met haar afgesproken dat zij dan voor een lekker ontbijtje zorgt. haphop.gif

Groetjes
Coen

Turbob
Berichten: 73
Lid geworden op: di 27 okt 2015 09:50
Locatie: nootdorp

Re: caravan in garage zetten

Bericht door Turbob » wo 23 mar 2016 17:09

Zo ik heb de garage deuren geplaatst en ben momenteel aan het aflakken.
Ik heb de deuren ca. 15 cm meer naar buitengeplaatst , dus is de garage ook dieper geworden .
Ben er erg blij mee, in de deuren heb ik raampjes laten zetten met dubbel glas,de deuren zijn tevens geïsoleerd en sluiten perfect met tocht strippen
Voorheen had ik een hormann deur deze kierde erg en was niet geïsoleerd, en het wat altijd donker in de garage dus alles bij elkaar een enorme vooruitgang .
Vrijdag ga ik de caravan halen ,en deze verder naar mijn zin maken met een Serviceluik en wat kast aanpassingen.
Groetjes Coen

Turbob
Berichten: 73
Lid geworden op: di 27 okt 2015 09:50
Locatie: nootdorp

Re: caravan in garage zetten

Bericht door Turbob » zo 25 mar 2018 16:17

We zijn inmiddels weer ruim een jaar verder .
Het afgelopen seizoen zijn we een keer of vijf weggeweest met de caravan en het bevalt uitstekend.
Ik heb nog wel een bootliertje gekocht en de achter in de garage op de vloer gemonteerd, zodat ik de Caravan alleen naar binnen kan lieren over een dorpel heen .
Als hij dan binnen staat kan ik tevens nog twee fietsen aan weerskanten van de dissel kwijt, hij staat dan strak tegen de muur zodat ik een looppad hou van garagedeur naar loopdeur naar het woonhuis. ( Huis met aangebouwde garage )
We zijn weer vele klussen verder en klaar voor het nieuw seizoen .
Hartelijke groeten
Coen

eurotrotter
Berichten: 6188
Lid geworden op: vr 5 feb 2010 23:43
Locatie: Roosendaal

Re: caravan in garage zetten

Bericht door eurotrotter » zo 25 mar 2018 17:06

Micky schreef:Hoeveel winst zou je halen met gewoon alleen de velgen? is dat genoeg, gewoon 2 velgen aanschaffen en die monteren zonder banden...
Als je uitgaat van het feit dat veel caravans een bandenmaat hebben van 185 R zou dat dus 80 % van 185 mm zijn ,148 mm.
Dan zou T.S net binnen kunnen. blij.gif mrgreen.gif

Groter probleem zal worden om de krik weer onder de caravan te krijgen als de wielen er weer onder moeten( op een blok moveren gaat niet mrgreen.gif )
Adria Coral Supreme S 670 SLT 130 multijet,turbo-intercooler,luchtvering,sattelietschotel,Alden vloeistof verwarming.

Plaats reactie

Terug naar “Exterieur”