caravanfolders

Voor adviezen over merken en indelingen en alle andere zaken die niet over één bepaald merk gaan.
Louis
Berichten: 206
Lid geworden op: za 6 sep 2008 21:09
Locatie: Breda

Re: caravanfolders

Bericht door Louis » do 2 feb 2017 20:07

Niet meer Micky, heb me altijd veel met dit forum en caravans bezig gehouden.
We kochten ook altijd regelmatig een nieuwe, meestal om de 2 jaar, heb altijd veel plezier aan de caravanwereld beleefd.
Maar de interesse is weg geëbd, andere vormen van vakantie, cruise en hotel vakanties zijn ook heel leuk.
Heb sinds 2 jaar ook een trike en daar rijden we ook zo veel mogelijk mee
Heb de Hobby 460 nog steeds, waren vorig jaar een paar weken in Duitsland, en zijn van plan ook dit jaar weer naar Beieren te gaan.
Afgelopen weekend nog in Neurenberg geweest (In hotel) echt de moeite, vandaar dat we deze zomer met de caravan terug die kant uit gaan.
Peugeot 308 SW 2016
Als de zon schijnt een Rewaco trike 1.6 115pk
Voor de dame een Opel Mokka 1.4 turbo
Bursner Nexxo 569 30 years edition

AnnemiekeR
Berichten: 2
Lid geworden op: di 2 nov 2021 09:49

Re: caravanfolders

Bericht door AnnemiekeR » di 2 nov 2021 10:10

Beste allemaal,

Ik ben nieuw hier, speciaal een account aangemaakt omdat ik via Google deze draad vond. Wij hebben recent een 'nieuwe' Wilk aangeschaft, maar helaas zonder boekjes. Het hele internet afgespeurd maar nergens te vinden. Ik begrijp dat hier mensen zijn met een voorraad boekjes van allerlei caravans, dus onze hoop is nu natuurlijk dat de onze er ook bij zit! Het gaat om een Wilk Stern de Luxe 470 DQ uit 1998. Bij voorbaat al veel dank voor het nagaan, en alle moeite die er al in is gestoken in de afgelopen jaren.

Hartelijke groeten,
Annemieke

(edit: voor de zekerheid: ik doel op een gebruiksaanwijzing, niet een folder of brochure)

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38548
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: caravanfolders

Bericht door Micky » di 2 nov 2021 11:08

[re.gif]

Dit gaat echt over folders en niet over gebruiksaanwijzingen
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

caravanblog
Berichten: 194
Lid geworden op: di 24 jan 2017 23:13
Locatie: Omgeving Schagen
Contacteer:

Re: caravanfolders

Bericht door caravanblog » ma 20 dec 2021 20:58

Inmiddels, na heel wat scanwerk, een eerste aanzet gegeven tot een database van caravanbrochures en/of prijslijsten. Een eerste groep merken is nu te vinden op caravanblog.nl.
Er wordt nog gewerkt aan verdere uitbreiding. Gaat niet heel snel maar vordert gestaag. Sommige (toekomstig te publiceren) brochures van bepaalde merken zijn ook elders te vinden op internet.
Iemand die scans heeft van ontbrekende jaartallen mag ze naar de info@caravanblog.nl zenden. Dan neem ik ze op in de lijsten.
Ford Kuga 2020 St-Line-X 1.5 Ecoboost en per eind april 23 nw Knaus Sudwind 60Y 500EU 2022 met cassetteluifel, Mover Enduro EM303A+, Unico Verona Champagne/Zwart XL (8-2023) met voorwand de luxe + dakluifel + gaaswand + blinderingen.

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 36118
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: caravanfolders

Bericht door Chris » ma 20 dec 2021 21:12

[re.gif]

Je hebt er al een flinke klus aan gehad zo te zien.
Maar... er is nog veeeeeeel meer...
Mooie opdracht thumbup.gif
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

caravanblog
Berichten: 194
Lid geworden op: di 24 jan 2017 23:13
Locatie: Omgeving Schagen
Contacteer:

Re: caravanfolders

Bericht door caravanblog » zo 23 jan 2022 20:19

Vandaag Fendt en Home-Car/Home-Star toegevoegd aan de reeks brochures op caravanblog.nl.
Ford Kuga 2020 St-Line-X 1.5 Ecoboost en per eind april 23 nw Knaus Sudwind 60Y 500EU 2022 met cassetteluifel, Mover Enduro EM303A+, Unico Verona Champagne/Zwart XL (8-2023) met voorwand de luxe + dakluifel + gaaswand + blinderingen.

caravanblog
Berichten: 194
Lid geworden op: di 24 jan 2017 23:13
Locatie: Omgeving Schagen
Contacteer:

Re: caravanfolders

Bericht door caravanblog » ma 31 jan 2022 10:58

Vandaag de volgende brochures toegevoegd: Avento, Burstner, Hobby en LMC op caravanblog.nl
Ford Kuga 2020 St-Line-X 1.5 Ecoboost en per eind april 23 nw Knaus Sudwind 60Y 500EU 2022 met cassetteluifel, Mover Enduro EM303A+, Unico Verona Champagne/Zwart XL (8-2023) met voorwand de luxe + dakluifel + gaaswand + blinderingen.

Gebruikersavatar
MarcoC
Berichten: 4728
Lid geworden op: do 27 jun 2013 15:35
Locatie: Deventer

Re: caravanfolders

Bericht door MarcoC » di 8 feb 2022 21:06

De stapel met caravanfolder die Micky destijds had overgenomen van Louis, die vervolgens bij mij zijn beland, heb ik vanavond overgedragen aan Caravanblog thumbup.gif
Hij heeft gelukkig meer tijd om de stapel te scannen mrgreen.gif
Ikzelf kwam er door het werk en andere verplichtingen niet echt aan toe. [aschrik.gif]
Dethleffs 720 SK Camper Lyfestyle - Audi Q7 3.0 TDI Quattro

caravanblog
Berichten: 194
Lid geworden op: di 24 jan 2017 23:13
Locatie: Omgeving Schagen
Contacteer:

Re: caravanfolders

Bericht door caravanblog » di 8 feb 2022 21:25

MarcoC schreef:
di 8 feb 2022 21:06
De stapel met caravanfolder die Micky destijds had overgenomen van Louis, die vervolgens bij mij zijn beland, heb ik vanavond overgedragen aan Caravanblog thumbup.gif
Hij heeft gelukkig meer tijd om de stapel te scannen mrgreen.gif
Ikzelf kwam er door het werk en andere verplichtingen niet echt aan toe. [aschrik.gif]
Inderdaad overgedragen vanavond. Prima gegaan. Zal er goed op passen en binnenkort eens beginnen met scannen ter aanvulling op de hoeveelheid die ik reeds gedownload en gescand heb. Bedankt nog Marco.
Ford Kuga 2020 St-Line-X 1.5 Ecoboost en per eind april 23 nw Knaus Sudwind 60Y 500EU 2022 met cassetteluifel, Mover Enduro EM303A+, Unico Verona Champagne/Zwart XL (8-2023) met voorwand de luxe + dakluifel + gaaswand + blinderingen.

Gebruikersavatar
MarcoC
Berichten: 4728
Lid geworden op: do 27 jun 2013 15:35
Locatie: Deventer

Re: caravanfolders

Bericht door MarcoC » di 8 feb 2022 21:40

[re.gif]
Graag gedaan Udo, ik weet dat ze bij jou in goede handen zijn thumbup.gif
Dethleffs 720 SK Camper Lyfestyle - Audi Q7 3.0 TDI Quattro

caravanblog
Berichten: 194
Lid geworden op: di 24 jan 2017 23:13
Locatie: Omgeving Schagen
Contacteer:

Re: caravanfolders

Bericht door caravanblog » wo 30 mar 2022 17:37

Na vele uren scannen is weer een flinke aanzet gegeven in het digitaliseren van (oude) caravanbrochures. Dit dankzij de berg brochures die ik van het forum heb ontvangen en dankzij een forumlid die een stapel brochures van oude caravans bij me bracht. Het zal nooit volledig worden maar het lijstwerk ziet er inmiddels wel indrukwekkend uit.
Zonder er teveel ruchtbaarheid aan te geven krijg ik nu gemiddeld zo'n 2 a 3 verzoeken per week om een brochure toe te sturen. Dan blijft het ook nog leuk. Het moet ook niet op werken beginnen te lijken mrgreen.gif .
Het meeste nu op caravanblog.nl gepubliceerd. Alleen Knaus en Tabbert worden er nog opgezet een deze dagen. Engelse merken heb ik nog niet echt gedaan. Beetje desinteresse (sorry voor de aanhangers) en het zijn fikse boekwerken. Ook veel jaartallen van Tabbert en Knaus nog niet gedaan wegens de dikte van de brochures. Bij Tabbert is het bijna helemaal ondoenlijk want dat zijn kleine dikke brochures die je niet knap onder de scanner krijgt. ik had Tabbert en Knaus al aangeschreven of die iets voor me konden doen. Geen enkele reactie.
Maar goed, het tempo van digitaliseren wordt nu sterk verlaagd. De zomer komt eraan dus weer meer naar buiten....
Ford Kuga 2020 St-Line-X 1.5 Ecoboost en per eind april 23 nw Knaus Sudwind 60Y 500EU 2022 met cassetteluifel, Mover Enduro EM303A+, Unico Verona Champagne/Zwart XL (8-2023) met voorwand de luxe + dakluifel + gaaswand + blinderingen.

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38548
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: caravanfolders

Bericht door Micky » wo 30 mar 2022 18:09

[re.gif]

gaaf hoor, goed bezig, mij is het vanwege tijd niet gelukt en daarom gingen ze naar Marco, die er ook niet aan toe kwam mrgreen.gif leuke site heb je ook thumbup.gif
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

caravanblog
Berichten: 194
Lid geworden op: di 24 jan 2017 23:13
Locatie: Omgeving Schagen
Contacteer:

Re: caravanfolders

Bericht door caravanblog » wo 30 mar 2022 20:09

Dank je wel Micky.
Ford Kuga 2020 St-Line-X 1.5 Ecoboost en per eind april 23 nw Knaus Sudwind 60Y 500EU 2022 met cassetteluifel, Mover Enduro EM303A+, Unico Verona Champagne/Zwart XL (8-2023) met voorwand de luxe + dakluifel + gaaswand + blinderingen.

Plaats reactie

Terug naar “Algemene caravan informatie”