Beyerland 430 MD Sprinter 1994

Plaats reactie
LeonardusGerrit

Beyerland 430 MD Sprinter 1994

Bericht door LeonardusGerrit » do 23 mei 2013 16:04

Hallo,
Ik heb een Beyerland 430 md Sprinter uit 1994 gekocht die in Spanje gestald staat. Met midden keuken.Ik zou graag een handleiding van deze caravan zien te krijgen. Zo wil ik een nieuwe gasslang met drukregelaar meenemen, maar weet niet precies wat voor slangaansluiting de caravan heeft. en bijvoorbeeld de afmetingen van de bedden.

BertJan
Berichten: 2685
Lid geworden op: ma 18 sep 2006 18:06

Re: Beyerland 430 MD Sprinter 1994

Bericht door BertJan » do 23 mei 2013 19:37

bij deze beyerland heb je een slang met klemmen nodig en een regelaar met slangpilaar.

waarschijnlijk heb je het over een tm, of een d de md heeft een eindkeuken, middenzit en voor en schuifbank.

Stefan D

Re: Beyerland 430 MD Sprinter 1994

Bericht door Stefan D » di 9 jul 2013 14:26

LeonardusGerrit schreef:Hallo,
Ik heb een Beyerland 430 md Sprinter uit 1994 gekocht die in Spanje gestald staat. Met midden keuken.Ik zou graag een handleiding van deze caravan zien te krijgen. Zo wil ik een nieuwe gasslang met drukregelaar meenemen, maar weet niet precies wat voor slangaansluiting de caravan heeft. en bijvoorbeeld de afmetingen van de bedden.
RE.gif

Als je een gewone oranje gasslang bij de caravanzaak meeneemt, en een paar nieuwe slangenklemmen voor die slang kun je het al maken, het lijkt moeilijker dan dat het eruit ziet.
Bij de TM zit de keuken in het midden en bij onze de gasflessen bij het linkerwiel in een aparte ruimte, en daar zit alleen een stukje slang van 1,5m aan met een reduceerventiel.

succes

Plaats reactie

Terug naar “Beijerland”