esterel vouwcaravan

Voor algemene zaken m.b.t. de caravan waar elders op het forum geen onderwerp voor is.
Plaats reactie
woumar

esterel vouwcaravan

Bericht door woumar » wo 30 mei 2012 09:46

Misschien een rare vraag maar wanneer je een esterel caravan in klap moet je dan ook al je servies etc. uit de caravan halen. Wie kan mij daarover iets vertellen ?

mvg Marchel

Gebruikersavatar
deusjevo
Berichten: 18184
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 18:55
Locatie: Omgeving Rotjeknor

Re: esterel vouwcaravan

Bericht door deusjevo » wo 30 mei 2012 12:35

Fiat Ducato Buscamper (Grey) of als combi een Range Rover (Epsom Green love.gif ) of MINI Cooper Clubman (Midnight Black) met voorlopig ff niets na verkoop van onze Knaus 450TU Südwind…

Gebruikersavatar
heerkoos
Berichten: 39
Lid geworden op: wo 19 aug 2009 14:55
Locatie: Middelburg

Re: esterel vouwcaravan

Bericht door heerkoos » do 31 mei 2012 11:57

Wij hadden vroeger een Casita klapcaravan (zie persoonlijk album) en daarin kon je gewoon alles laten liggen.
De klepkast en de bovenkant van het keukenmeubel zette je op de vloer en de hangkast klapte mee op de vloer.
Het zwaardere serviesgoed zat in het onderste gedeelte van de keukenkast en kon dus gewoon blijven zitten.
Beddengoed e.d. bleef gewoon op zijn plaats.
Delta 3900 TZ met Volvo C30 1.8 benzine - 't hoeft niet luxe te zijn als het maar comfortabel is

Hermanneke
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 27 aug 2021 15:48

Re: esterel vouwcaravan

Bericht door Hermanneke » di 31 aug 2021 14:07

Is er iemand die ooit een trekhaak heeft gemonteerd onder een Estetrel S39 om daar een fietsendrager op te zetten? Of is dat af te raden

Studio Lodewijk
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 9 aug 2021 15:57

Re: esterel vouwcaravan

Bericht door Studio Lodewijk » di 31 aug 2021 14:19

Volgens mij komt die in de plaats van de disselbak, heb zelf ook een klapcaravan waarvan ik de disselbak weg laat en een fietsendrager ga plaatsen

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”