Op zoek naar camping aan het strand

Gebruikersavatar
Lizzy74
Berichten: 218
Lid geworden op: di 22 mei 2012 09:34

Re: Op zoek naar camping aan het strand

Bericht door Lizzy74 » do 5 mar 2015 14:29

Opel Zafira 2.2 met Bürstner Fun Sportive 480TK

Gebruikersavatar
apejoekie
Berichten: 952
Lid geworden op: wo 13 mar 2013 13:48

Re: Op zoek naar camping aan het strand

Bericht door apejoekie » do 5 mar 2015 15:15

Wij stonden op een strandplek op Camping Laguna (eerder genoemd door Deusjevo). Keken zo op het strand en stonden bijna tegen het natuurgebied aan. Geen doorloop maar wel een stranddouche voor de deur. Gaan nu kijken op Oasis Mar om daarna weer een dag of 5 naar Laguna te gaan. Staan nu wel tegen het natuurgebied aan maar dan 1 plek van het strand verwijderd.
Duitse degelijkheid getrokken door Zweedse hybrid dieselpower.

caro80

Re: Op zoek naar camping aan het strand

Bericht door caro80 » vr 13 mar 2015 10:06

Zalig hé, een camping dicht aan zee! http://campingsite.be/frankrijk/camping-le-chatelet is een heel fijne camping, deze ligt in Frankrijk..benieuwd of het een mogelijke kanshebber zal zijn knipoog.gif

Stori
Berichten: 180
Lid geworden op: di 9 jul 2013 12:47
Locatie: Geel B

Re: Op zoek naar camping aan het strand

Bericht door Stori » ma 13 apr 2015 13:44

@apejoekie
Mag ik vragen hoe Oasis Mar bevallen is? Wij willen eind volgende week die richting uit. De omgeving kennen we, maar de camping zelf niet.

Gebruikersavatar
apejoekie
Berichten: 952
Lid geworden op: wo 13 mar 2013 13:48

Re: Op zoek naar camping aan het strand

Bericht door apejoekie » ma 13 apr 2015 17:31

Hoi Stori, helaas bedoel ik met NU komende zomervakantie. Zal eind Juli zijn. Maar ik ga er zeker iets over vinden op het forum.
Duitse degelijkheid getrokken door Zweedse hybrid dieselpower.

Stori
Berichten: 180
Lid geworden op: di 9 jul 2013 12:47
Locatie: Geel B

Re: Op zoek naar camping aan het strand

Bericht door Stori » di 14 apr 2015 08:22

Dan draaien we de rollen om, ik zal in mei laten weten (als we er geraken, want we zijn nogal zigeuners) hoe het geweest is.

koning

Re: Op zoek naar camping aan het strand

Bericht door koning » di 14 apr 2015 16:33

Kijk eens bij camping Ceilo Verde in Marina di Grosetto, Toscane. Aan de kust, Siena, Florence, met de auto goed te bereiken.

thumbup.gif

Stori
Berichten: 180
Lid geworden op: di 9 jul 2013 12:47
Locatie: Geel B

Re: Op zoek naar camping aan het strand

Bericht door Stori » di 19 mei 2015 12:51

We zijn een paar dagen terug thuis en zijn inderdaad op Oasis Mar in Cambrils geweest.
Alleen veel korter dan gepland; het weer was zo slecht dat we verder gereden zijn naar Camping Azul in Oliva. Grappig detail: onze buurvrouw in Oliva wist een gelijkaardige, heel leuke camping voor ons meer noordelijk. Raad eens? Jawel:Oasis Mar.
Maar de camping is heel leuk, een verademing tussen die kampeerfabrieken à la Torre del Sol en Montroig. Mooi strand, net sanitair. Wel veel verschil in grootte van de plaatsen. Camping was maar matig bezet, maar de grote plaatsen waren reeds allemaal gereserveerd. In het tussenseizoen zou ik nooit op de plaatsen aan het strand gaan staan, ze bliezen je er gewoon weg. In de zomer zal een briesje daar aangenaam zijn. Veel waterpunten. Rare indeling van de camping ivm eigenaars van honden, een rode lijn in de lengte van de camping. Bv 6 plaatsen naast elkaar, 3 met en 3 zonder honden. Als je naast de lijn staat, sta je nog steeds naar een hondeneigenaar. Hier zie ik het voordeel niet van.
Ik heb maar één bedenking bij deze camping: de toegang gaat via een "Gué" , een doorwaadbare plaats in het Nederlands. Omdat ik van mijn ouders weet (La Torre del Sol) hoe hard het daar kan stortregenen, vraag ik me toch af of je in die omstandigheden wel nog van die camping af geraakt.
@Apejoekie: ik heb een plattegrond meegebracht en wat foto's gemaakt. Mocht je interesse hebben, laat maar horen.

Gebruikersavatar
FilipCarintje
Berichten: 95
Lid geworden op: zo 10 jul 2011 22:30
Locatie: Tienen, Belgie

Re: Op zoek naar camping aan het strand

Bericht door FilipCarintje » do 14 jul 2016 19:43

Hallo allemaal zwaaien.gif ,
Ieder jaar krijg ik toch nog steeds een paar pers. berichten in mijn mailbox over "camping op zoek aan het strand". Daarom
wil ik deze ook nu terug nieuw leven inblazen. Spijtig genoeg was er voor ons geen camping aan het strand dit jaar bij.
Thuis wat renovatiewerken gedaan waardoor het budget wat krapper werd. Maar in juni toch nog vlug besloten om te vertrekken
naar de Cote d'azur C vacation.gif . (Cavalaire sur Mer, camping La Baie, trouwens mooie camping 300m vh centum) maar toch niet hetzelfde als op strand bijna kamperen.
Groetjes,
Carine Filip haphop.gif

Remco_85
Berichten: 5
Lid geworden op: di 28 feb 2017 10:36
Locatie: Alblasserdam

Re: Op zoek naar camping aan het strand

Bericht door Remco_85 » vr 3 mar 2017 08:01

Camping Bon Repos, Santa Susanna, Costa de Maresme.

http://www.campingbonrepos.com/nl/

Gebruikersavatar
GSAndre
Berichten: 1014
Lid geworden op: ma 19 mar 2012 22:20
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: Op zoek naar camping aan het strand

Bericht door GSAndre » ma 6 mar 2017 09:44

Heeft iemand dat lijstje helemaal uitgewerkt ?
En waar te zien ?

mvg André
Kamperen voegt geen jaren aan je leven toe, maar leven aan je jaren !

Gebruikersavatar
deusjevo
Berichten: 18181
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 18:55
Locatie: Omgeving Rotjeknor

Re: Op zoek naar camping aan het strand

Bericht door deusjevo » ma 6 mar 2017 10:43

apejoekie schreef:Hoi Stori, helaas bedoel ik met NU komende zomervakantie. Zal eind Juli zijn. Maar ik ga er zeker iets over vinden op het forum.
@apejoeki
Hoe is het jullie bevallen?

@Stori
Begrijp dat honden toegestaan zijn en dat is voor ons een must.
Mogen ze ook op het strand zelf Stori?
Fiat Ducato Buscamper (Grey) of als combi een Range Rover (Epsom Green love.gif ) of MINI Cooper Clubman (Midnight Black) met voorlopig ff niets na verkoop van onze Knaus 450TU Südwind…

Stori
Berichten: 180
Lid geworden op: di 9 jul 2013 12:47
Locatie: Geel B

Re: Op zoek naar camping aan het strand

Bericht door Stori » ma 6 mar 2017 12:09

Geen idee of ze op het strand mogen, het was toen zo'n slecht weer dat er niemand op het strand was, ook geen honden.

Gebruikersavatar
FilipCarintje
Berichten: 95
Lid geworden op: zo 10 jul 2011 22:30
Locatie: Tienen, Belgie

Re: Op zoek naar camping aan het strand

Bericht door FilipCarintje » zo 5 jul 2020 16:28


Plaats reactie

Terug naar “Kamperen en Winterkamperen”